let op je DM dan zal je eens wat fienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, altijd al een shemale willen hebben.
Spreek je nou over jezelf in de derde persoon?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Continu meelezenis dat iets voor debieltjes? begreep dat onze NSB-er ook meeleest
hou je perenbek toch johquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek je nou over jezelf in de derde persoon?
en dit levert geen ban op? ik vind dat je met twee maten meet, mr aston villaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien is AB ook wat voor je. Een triootje ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wacht maar. Hopelijk heeft Hij Die Niet Genoemd Mag Worden dat ge-TR'd
Ik meet helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dit levert geen ban op? ik vind dat je met twee maten meet, mr aston villa
TR, zowel bash naar Jeweetwel als naar HDNGMWquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet het bij dat soort types nooit helemaal zeker
hoe kom jij hierbijquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Fylax
Die probeert nog te vermelden dat hij Ariana Grande heeft gezien bij een concert en dat ze naar hem keek en met hem zat te flirten bij wijze van
fien is toch ook chinees?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
ik ga straks uiteten![]()
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
Hey Etsu, goede vriend. Ik ben heel blij voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
ik wel, zijn we even van je afquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
Hey HPLCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Etsu, goede vriend. Ik ben heel blij voor je
Bij deze sta jij op de zwarte lijst en neemt HPLC jouw plek over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel, zijn we even van je af
Wat praat je over Fylax als je hier nieuw bent dan. Gelijk lekker lopen zieken hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Fylax
Die probeert nog te vermelden dat hij Ariana Grande heeft gezien bij een concert en dat ze naar hem keek en met hem zat te flirten bij wijze van
als je geen idee hebt is hij gewoon klein. mannen met een beetje penis hebben hem ooit opgemeten.quote:
Overgevoelig typje ben je zeg... je lijkt wel gayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
Bij deze sta jij op de zwarte lijst en neemt HPLC jouw plek over.
Bij die ene naast bowling zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
wie zegt dat ik een penis heb? een vrouw kan ook een man willen zijn hoor, niet alleen andersom.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je geen idee hebt is hij gewoon klein. mannen met een beetje penis hebben hem ooit opgemeten.
beetje matige escape hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een penis heb? een vrouw kan ook een man willen zijn hoor, niet alleen andersom.
maar een vrouw kan nooit jou willen zijn, lijkt me echt absurdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een penis heb? een vrouw kan ook een man willen zijn hoor, niet alleen andersom.
klein bakje gekocht, want ga zo even koken want ligt nog gehakt in de koelkast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zalmwraps zo gekocht, of moet je nog maken?
Eindelijk erkenning. Gisteren was gewoon een valse start, komt gewoon door alle chaosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey HPLC
[..]
Bij deze sta jij op de zwarte lijst en neemt HPLC jouw plek over.
Oké, ik ga straks ook weer even kalkoen bakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
klein bakje gekocht, want ga zo even koken want ligt nog gehakt in de koelkast.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar een vrouw kan nooit jou willen zijn, lijkt me echt absurd
is dat die ene bij kattendiep?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij die ene naast bowling zeker
een hele of watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké, ik ga straks ook weer even kalkoen bakken.
Ik wijt het aan de aanwezigheid van WCH.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning. Gisteren was gewoon een valse start, komt gewoon door alle chaos
stuur je me eerst nog verleidelijke dm's, ga je ineens zo doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van de regen tussen wal en schip zeg maar
dan kom ik niet naast je zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
Heb ook veel verschillende CHEESESSS gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |