let op je DM dan zal je eens wat fienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, altijd al een shemale willen hebben.
Spreek je nou over jezelf in de derde persoon?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Continu meelezenis dat iets voor debieltjes? begreep dat onze NSB-er ook meeleest
hou je perenbek toch johquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek je nou over jezelf in de derde persoon?
en dit levert geen ban op? ik vind dat je met twee maten meet, mr aston villaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien is AB ook wat voor je. Een triootje ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wacht maar. Hopelijk heeft Hij Die Niet Genoemd Mag Worden dat ge-TR'd
Ik meet helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dit levert geen ban op? ik vind dat je met twee maten meet, mr aston villa
TR, zowel bash naar Jeweetwel als naar HDNGMWquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet het bij dat soort types nooit helemaal zeker
hoe kom jij hierbijquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Fylax
Die probeert nog te vermelden dat hij Ariana Grande heeft gezien bij een concert en dat ze naar hem keek en met hem zat te flirten bij wijze van
fien is toch ook chinees?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
ik ga straks uiteten![]()
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
Hey Etsu, goede vriend. Ik ben heel blij voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
ik wel, zijn we even van je afquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
chinees![]()
![]()
![]()
wie is blij voor mij
Hey HPLCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Etsu, goede vriend. Ik ben heel blij voor je
Bij deze sta jij op de zwarte lijst en neemt HPLC jouw plek over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel, zijn we even van je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |