Mwahhhhh, niet mee eens. Ajax won in november ook vrij zorgeloos van PEC. Hebben echt 0,0 creativiteit om door de muur van Ajax heen te voetballen. Alleen maar dravende dakhazen die nog niet zouden misstaan bij RKC Waalwijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals Roda JC uit voor Ajax ook een kansje is waar PSV punten kan verliezen. Toch een angstgegner en geven wel altijd wat meer in dat soort wedstrijden.
2007 flashbackquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
oh god dadelijk komt het op doelsaldo uit
Brings back bad memoriesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
oh god dadelijk komt het op doelsaldo uit
Je vergeet een klein detail, dit is het einde van de competitie, waar de ene spelers zitten te snakken om vakantie en juist andere spelers moeten vechten om de degradatie te ontlopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even kort
NEC --> normaal gesproken winst
PSV --> dat weten we inmiddels wel
PEC --> Makkie
SC Cambuur -> Makkie
FC Utrecht --> Zeer lastige tegenstander
SC Heerenveen --> Normaal gesproken te doen voor dit Ajax
Twente --> Makkie
Graafschap --> Uuhuhuhuhuhu
VBL / [De Titelstrijd] Wie wordt er kampioen in de Eredivisie?
Met een beetje geluk is de Graafschap die laatste speelronde al gedegradeerd, die spelen dan nergens meer om. Heerenveen uit is een zeer lastige tegenstander, net zo lastig als FC Utrecht thuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vergeet een klein detail, dit is het einde van de competitie, waar de ene spelers zitten te snakken om vakantie en juist andere spelers moeten vechten om de degradatie te ontlopen.
Als Ajax zou ik vooral Cambuur en de Graafschap in de gaten houden. Die jongens moeten en zullen dus ook alles gaan geven. Onderschatten is dan zeker dodelijk.
Normaal zeker, alleen is de vraag of hun positie dan ook al niet is beslist. SC heerenveen zou dan stijf in de middenmoot kunnen staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is de Graafschap die laatste speelronde al gedegradeerd, die spelen dan nergens meer om. Heerenveen uit is een zeer lastige tegenstander, net zo lastig als FC Utrecht thuis.
Heerenveen, AZ, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, Willem II, NAC, ADO (en PSV en Feyenoord natuurlijk) zijn clubs die altijd koste wat het kost willen voorkomen dat Ajax kampioen wordt. Vraag maar een gemiddelde supporter wie er kampioen moet worden, dan is het antwoord vaak in de strekking van: ''Elke club behalve Ajax" of ''Boeit me niet, zolang het maar geen Ajax is''quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Normaal zeker, alleen is de vraag of hun positie dan ook al niet is beslist. SC heerenveen zou dan stijf in de middenmoot kunnen staan.
Je vergeet NEC en FC Groningen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, Willem II, NAC, ADO (en PSV en Feyenoord natuurlijk) zijn clubs die altijd koste wat het kost willen voorkomen dat Ajax kampioen wordt. Vraag maar een gemiddelde supporter wie er kampioen moet worden, dan is het antwoord vaak in de strekking van: ''Elke club behalve Ajax" of ''Boeit me niet, zolang het maar geen Ajax is''
Klopt NEC en FC Groningen ook. Maar het is bij sommige van deze clubs ook een tijdelijk iets. Het komt meer van ''tegen de beste willen zijn''. Bijvoorbeeld toen PSV tussen 2005 en 2008 vier keer op rij kampioen werd, was een deel van deze supporters ineens tegen PSV en zouden ze het leuk vinden als Ajax of Feyenoord weer eens kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet NEC en FC Groningen.
Heerenveen is volgens mij juist een club die het niet zo erg vindt als Ajax kampioen wordt. Twente dito.
Haal Willem II maar weg , zijn de Brabantse jodenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, Willem II, NAC, ADO (en PSV en Feyenoord natuurlijk) zijn clubs die altijd koste wat het kost willen voorkomen dat Ajax kampioen wordt. Vraag maar een gemiddelde supporter wie er kampioen moet worden, dan is het antwoord vaak in de strekking van: ''Elke club behalve Ajax" of ''Boeit me niet, zolang het maar geen Ajax is''
spelers geven er echt geen ruk omquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's vooral iets bij supporters ja.
Ik heb het ook over hoe het leeft onder de supporters.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
spelers geven er echt geen ruk om
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vergeet een klein detail, dit is het einde van de competitie, waar de ene spelers zitten te snakken om vakantie en juist andere spelers moeten vechten om de degradatie te ontlopen.
Als Ajax zou ik vooral Cambuur en de Graafschap in de gaten houden. Die jongens moeten en zullen dus ook alles gaan geven. Onderschatten is dan zeker dodelijk.
Onderschatten is gevaarlijk maar het mag voor Ajax/PSV geen drol verschil maken of dat ze spelen tegen zo'n ploeg die nog veel te verliezen heeft, daarvoor is het verschil in de begroting etc. veel te groot.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is de Graafschap die laatste speelronde al gedegradeerd, die spelen dan nergens meer om. Heerenveen uit is een zeer lastige tegenstander, net zo lastig als FC Utrecht thuis.
Ja ach, ik was gewoon kwaad. Shit happens.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ff rustig man, ze winnen 10 keer op rij.
Zonde is het wel, maar volgende week van Ajax winnen en je staat weer 2 punten voor.
die stonden juichend op het veld in 2007 toen psv kampioen werdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haal Willem II maar weg , zijn de Brabantse joden
Mij als Twente supporter maakt het niet zoveel uit wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet NEC en FC Groningen.
Heerenveen is volgens mij juist een club die het niet zo erg vindt als Ajax kampioen wordt. Twente dito.
Dit zijn dezelfde kortzichtige mensen die de 22 spelers van 2 teams loodrechts tegenover elkaar zetten en dan de balans op gaan maken om te bepalen welk team zogenaamd beter is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij denk je nu als supporter en niet als speler en daar zit denk ik het denkfout.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ofwel, enkel als de spelers er enorm met de pet naar gooien kunnen ze verliezen van zo'n clubje doordat die tot op het bot gemotiveerd zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:31 schreef MakkieR het volgende:
De spelers zijn professionals die hebben vaak hele andere emoties dan supporters. zeg maar meer zakelijk en minder emotioneel. Het is werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |