Nee sorry, je hebt het wel tegen mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik ging er vanuit als jij het was dat jij de zin wel zou begrijpen...
Nee, blanke Europeanen willen enkel werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Raar woord. Ieder mens zoekt toch geluk in zijn leven.
nah... dan zou niemand in de KLB SC posten tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Raar woord. Ieder mens zoekt toch geluk in zijn leven.
nee dat is zo'n elite groepje die kei en keihard elkaar afzeiken toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah... dan zou niemand in de KLB SC posten toch
Dat doen we toch ook niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah... dan zou niemand in de KLB SC posten toch
weinig elite aan... vooral afzeiken tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
nee dat is zo'n elite groepje die kei en keihard elkaar afzeiken toch?
haha ja lekker zuur afvoerputje van fokquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weinig elite aan... vooral afzeiken toch
allemaal zehma highclassquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
nee dat is zo'n elite groepje die kei en keihard elkaar afzeiken toch?
gewoon eisen, daar heb je recht op in Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Die kut AH vraagt gewoon nooit of ik Efteling zegels wil!
Als hij bakkenbaarden laat groeienquote:
snap ik wel, die denken dat je daar al werkt als papierverzamelaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Die kut AH vraagt gewoon nooit of ik Efteling zegels wil!
3,6/10quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap ik wel, die denken dat je daar al werkt als papierverzamelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |