SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 15:06:13 ]
Daar hebben ze sinds kort een 16-jarige mod, die wel gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij is de VBL SC ook dicht
Je bedoelt jezelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh deze zure jankbal is er ook weer.
Valt wel mee, ik volg de wind.quote:
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:06 schreef Kurovski het volgende:
Kunnen we het over abortus gaan hebben?
wowowowowoowowoowowowowowowowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.
oh wowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft he?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoete snacks zijn per definitie kutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dst je thuis komt met alleen maar zoete snacks en je ineens zin hebt in zoute
Was een serieuze vraag, maar je hebt na al die tijd nog altijd een bord voor je kop merk ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |