Dit is een leuke foto van hem. Leuker dan die campagnefoto's.quote:
Lekker gezongen, live.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:36 schreef Em31 het volgende:
Hier de link naar het optreden van vanmorgen: http://www.538.nl/gemist/29817/douwe-bob-slow-down
Dat komt omdat nog niet alle liedjes bekend zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:45 schreef Em31 het volgende:
We zakken wel steeds verder bij de bookmakers.
Mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker gezongen, live.
En wat een pretbek de hele tijd
TCL stond er ook verschrikkelijk voor. En misschien nog wel meer terecht want dat nummer was ook redelijk shaky.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:45 schreef Em31 het volgende:
We zakken wel steeds verder bij de bookmakers.
Dan vallen veel live optredens door de mand hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TCL stond er ook verschrikkelijk voor. En misschien nog wel meer terecht want dat nummer was ook redelijk shaky.
Bookmakers zou ik nu niet teveel waarde aan hechten. Pas nadat de eerste rehearsals zijn geweest begint dat echt waardevol te worden.
Maar TCL begonnen en bleven vreselijk laag bij de bookies. Pas bij de eerste camerarepetitie gingen ze omhoog. Douwe Bob begon in de top 10, stond zelfs 5e. Is nu gekelderd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TCL stond er ook verschrikkelijk voor. En misschien nog wel meer terecht want dat nummer was ook redelijk shaky.
Bookmakers zou ik nu niet teveel waarde aan hechten. Pas nadat de eerste rehearsals zijn geweest begint dat echt waardevol te worden.
Vanwege de mysterie en de debacle van verleden jaar. Het duurde lang en Nederland werd hoog in gezet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar TCL begonnen en bleven vreselijk laag bij de bookies. Pas bij de eerste camerarepetitie gingen ze omhoog. Douwe Bob begon in de top 10, stond zelfs 5e. Is nu gekelderd.
Al zegt het idd nog niet veel, zo benieuwd naar de Hans Pannecoucke-magie
Maar in het begin ging het vooral omhoog vanwege de hype: "Wat gaat Nederland doen na het debacle van vorig jaar?"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar TCL begonnen en bleven vreselijk laag bij de bookies. Pas bij de eerste camerarepetitie gingen ze omhoog. Douwe Bob begon in de top 10, stond zelfs 5e. Is nu gekelderd.
Al zegt het idd nog niet veel, zo benieuwd naar de Hans Pannecoucke-magie
Dat, en Polen is een veel groter land met meer inwoners om te wedden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:06 schreef ato het volgende:
En veel mensen bv als Polen zetten veel in..
Datdoenwij minder
Ik denk NET NET NET NET aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef ato het volgende:
Even een vraagje:
Hoeveel schatten mensen in dat DB de finale gaat halen?
Ik denk dik voldoende..
Eerst zien, dan geloven.quote:
Behalve Trijntjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Het blijft nog altijd het Eurovisie, waar afgrijselijk slechte walgelijke meuk vaak gewoon naar de finale gaat
Ik vind je een beetje negatief grey. Niet zijn...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Het blijft nog altijd het Eurovisie, waar afgrijselijk slechte walgelijke meuk vaak gewoon naar de finale gaat
Ik ben niet negatief, ik noem het liever realistischquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:36 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje negatief grey. Niet zijn...
DB heeft echt een leuk nummer en heeft een goede act.
Echt geloven hoor.
Ja precies, neem Griekenland. Echt een nummer waar veel landen écht niet mee door zouden gaan, maar het zou me niet eens verbazen als zij straks gewoon weer de finale halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Daar ben ik het persoonlijk niet zo helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, ik noem het liever realistisch
Serieus, ik heb al best veel gejubeld over onze inzending, ik vind het een tof nummer, ik vind Douwe Bob enig, voldoende om positief over te zijn.
MAAR het is niet een nummer waarvan je na één keer luisteren denkt OMG OMG OMG WAT EEN PAREL. Dat komt na de tweede of derde keer bij de meesten. Daarbij genomen dat de eerste semi final een nogal sterke is met behoorlijk goede inzendingen én met landen die zelfs nog doorgaan als ze het telefoonboek zingen... is het absoluut niet vanzelfsprekend.
Dus om mezelf te beschermen tegen teleurstellingen ga ik er nog even niet klakkeloos vanuit dat we de finale halen. Maar ik hoop het uiteraard wel, dat is wat anders.
Echt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik het persoonlijk niet zo helemaal mee eens.
Heb net (voor zover bekend) alle liedjes uit de eerste semi geluisterd, maar ik vind het behoorlijk tegenvallen, eerlijk gezegd.
Van de niet Nederlandse inzendingen vind ik eigenlijk alleen Hongarije en IJsland echt meevallen (waarbij die gast van IJsland vocaal niet altijd even sterk is). Griekenland vind ik ook nog wel goed, maar zeker geen winnaar.
Oh en niet doorvertellen, maar stiekem vind ik het lied van San Marino wel wat hebben, maar die gaat echt nergens eindigen.![]()
Daar stopt het voor mij wel een beetje, de rest is "net wel/net niet" of gewoon "Nee".
quote:
Nee, klopt. Ik had net alle nummers geluisterd en was met "vorige pagina" even aan het terugbladeren naar welk land het ook weer was met die 'gast'. Op die pagina aangekomen stond de zoekopdracht erboven en dat was IJsland, maar dat was natuurlijk de zoekopdracht voor het volgende nummer.quote:
Eens met je stuk over de tweede halve finale, en dat je ook naar de verhouding moet kijken tussen beide halve finales. Het verbaast me daarnaast dat het er heel erg op lijkt dat de Big 5 het best wel goed gaat doen dit jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef bogtrotter het volgende:
Wat mij betreft zijn de sterkste landen in deze semi inderdaad ook Estland, Hongarije en IJsland, maar Kroatië bevalt me ook best en Armenië vind ik, nu ik er meermaals naar geluisterd heb, toch ook best interessant. Ik vind de rest niet allemaal even goed, maar het zijn wel veel nummers die normaal in de finale zouden moeten komen. Je moet ook maar naar de andere halve finale kijken om er zeker van te zijn dat de eerste echt een heel stuk sterker is.
In de tweede zit je met Polen, Roemenië, Albanië, België, Israel, Wit-Rusland, Georgië, Slovenië - allemaal nummers die niet echt met open armen werden onthaald. Ierland vind ik zelf behoorlijk zwak. In de andere semi zouden ze wat mij betreft niet kwalificeren, maar hier dus wel. Macedonië is prima, maar dat is het ook wel. Australië vind ik zelf een compleet leeg nummer. Zwitserland is prima. Letland is een topfavoriet en Oekraïne is controversieel, dus die twee zijn alleen echt gegarandeerd door. Of ja, Denemarken en Noorwegen vliegen ook naar de finale, maar dat zijn voor niemand echt favorieten.
Ben het met je eens dat semi 2 de zwakkere is, maar dat semi 1 minder zwak is maakt hem nog niet sterk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef bogtrotter het volgende:
Wat mij betreft zijn de sterkste landen in deze semi inderdaad ook Estland, Hongarije en IJsland, maar Kroatië bevalt me ook best en Armenië vind ik, nu ik er meermaals naar geluisterd heb, toch ook best interessant. Ik vind de rest niet allemaal even goed, maar het zijn wel veel nummers die normaal in de finale zouden moeten komen. Je moet ook maar naar de andere halve finale kijken om er zeker van te zijn dat de eerste echt een heel stuk sterker is.
In de tweede zit je met Polen, Roemenië, Albanië, België, Israel, Wit-Rusland, Georgië, Slovenië - allemaal nummers die niet echt met open armen werden onthaald. Ierland vind ik zelf behoorlijk zwak. In de andere semi zouden ze wat mij betreft niet kwalificeren, maar hier dus wel. Macedonië is prima, maar dat is het ook wel. Australië vind ik zelf een compleet leeg nummer. Zwitserland is prima. Letland is een topfavoriet en Oekraïne is controversieel, dus die twee zijn alleen echt gegarandeerd door. Of ja, Denemarken en Noorwegen vliegen ook naar de finale, maar dat zijn voor niemand echt favorieten.
Er zijn denk ik zat mannen die 'm er bij hem in willen douwe.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat songfestival. Even de kijkende homo's lekker maken.
Zo heb ik het voorlopig ook staan, ja. Op basis van kwaliteit zou dat het in elk geval moeten zijn. Maar toch begin ik telkens weer te twijfelen. Nog even afwachten wat ze in Malta precies gaan doen met het nummer (daar werd nog over gediscussieerd), en wat als ze in Oostenrijk de act plots op punt zetten en het nummer zo toch weer in de aandacht springt? Blijft wel spannend zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:43 schreef aarontje112 het volgende:
Voorlopige voorspelling van qualifiers:
Armenië, Rusland, IJsland, Estland, Nederland, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Hongarije, Cyprus. En de laatste plek is dan voor Griekenland of Finland.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De reacties zijn voor al minder bij de 'extravagante sites'. Op YouTube waar ook casual fans reageren is het stukken beter bij ons lied. Ik heb er daardoor wel vertrouwen.
2006 was het eerste jaar dat ik het hele songfestival bekeken heb, dus toen was ik 15.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Wanneer werden jullie fan van Eurovisie? Ik pas laat, op m'n 17e.
Ik was 12 1976 :-)quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
in 1999 met One Good Reason van Marlayne. Ik was toen 12quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Slown down staat of valt met de performance. Ik denk dat dat wel goed zit, dus een gegarandeerde finaleplaats.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef ato het volgende:
Even een vraagje:
Hoeveel schatten mensen in dat DB de finale gaat halen?
Ik denk dik voldoende..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |