Diaz is niet in vorm.quote:
Hij raakte hem en dat was het begin van het eind en dan gaat 'ie ook nog voor de takedown.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:04 schreef Zinedinho het volgende:
wtf deed mcgregor dan? Diaz was rijp voor de sloop.
Hij heeft het wel slim gedaan, de titel proberen te pakken op featherweight maar toen hij de belt had dacht hij de rest ook wel even te gaan pakken.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:11 schreef Kerftminister het volgende:
Conor raakte helemaal in paniek leek wel, volgens mij nog nooit echt geraakt. Cees-syndroom noemen we dat hier denk ik.
Aan ambitie geen gebrek, heb op dat vlak genoeg respect voor hem hoor, heeft niks dan waarheid verteld altijd, zijn weinig gasten die dat durven.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft het wel slim gedaan, de titel proberen te pakken op featherweight maar toen hij de belt had dacht hij de rest ook wel even te gaan pakken.
Ja, daar leek het wel op ja, je zag zijn vertrouwen weg gaan..quote:Op zondag 6 maart 2016 07:11 schreef Kerftminister het volgende:
Conor raakte helemaal in paniek leek wel, volgens mij nog nooit echt geraakt. Cees-syndroom noemen we dat hier denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |