Ik mis haar echt wel, vooral als ik aan dit soort verhalen denk. Zoveel gekke shit mee gemaakt met alleen haarquote:
vraag gewoon of ze een keertje wil chillenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis haar echt wel, vooral als ik aan dit soort verhalen denk. Zoveel gekke shit mee gemaakt met alleen haar![]()
Tja, wat hadden ze dan moeten doen. De 8e taakstraf die ik had weg gelachen?quote:
Nee wil ze niet. Want kinderen en andere levensstijl. Ze wil geen contact meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag gewoon of ze een keertje wil chillen
kleerhangers en trappenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt jammer, 12 jaar lang lief en leed met haar gedeeld. Krijgt ze kinderen.. kunnen we ineens geen contact meer hebben! Omdat we een ander leven hebben, pfff.
Nee dat is ook wel zo idd.. Misschien zou er wat beter geïnvesteerd moeten worden in fatsoenlijke begeleiding, maar is natuurlijk ook maar de vraag of dat iets uithaalt, want als je niet mee wil werken schiet je daar nog niks mee opquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, wat hadden ze dan moeten doen. De 8e taakstraf die ik had weg gelachen?
hmz, das wel zuur danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee wil ze niet. Want kinderen en andere levensstijl. Ze wil geen contact meer.
quote:
niet met amaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee wil ze niet. Want kinderen en andere levensstijl. Ze wil geen contact meer.
Dan moet je al veel vroeger ingrijpen, want bij allochtonen kun je het echt al inschattenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel zo idd.. Misschien zou er wat beter geïnvesteerd moeten worden in fatsoenlijke begeleiding, maar is natuurlijk ook maar de vraag of dat iets uithaalt, want als je niet mee wil werken schiet je daar nog niks mee op
Haha aahquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet met amawillen chillen
sommige mensen zijn echt dom.
Dat sowieso iddquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je al veel vroeger ingrijpen
quote:want bij allochtonen kun je het echt al inschatten
Waarom bij allochtonen wel en bij autochtonen niet?quote:
Dat weet ik niet. Maar ik heb het zelf gemerkt, zelfs bij "westerse allochtonen"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom bij allochtonen wel en bij autochtonen niet?
hmm oké, ik denk dat het meer met het milieu waarin je opgroeit te maken heeft en zelfs dat gaat vaak genoeg niet opquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik heb het zelf gemerkt, zelfs bij "westerse allochtonen"
ik heb de koolraap gespotquote:
Ik heb in mijn omgeving nooit autochtonen meegemaakt tot mn 16e.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké, ik denk dat het meer met het milieu waarin je opgroeit te maken heeft en zelfs dat gaat vaak genoeg niet op
We hebben zo onze code-taalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |