quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Heb nog steeds een dvd van die junk waar ik die nacht mdma heb gesnoept. 'Ik wil hem wel weer terug'. Haha.
Je schaatmt je pas echt diep als je detentie tegen je krijgt.quote:
Als het nou een aardige junk was.. maar ik vond het altijd al een bijzondere kerel. Maar kwam daar door mijn beste vriendin. Die was fuckbuddies met de beste vriend van die junk.quote:
wat had je gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je schaatmt je pas echt diep als je detentie tegen je krijgt.
welterustenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Succes nog met jullie drugsverhalen
Ben slapen, trusten allemaal xoxo
bazenfilmquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Enige keer dat ik Fear and Loathing in Las Vegas heb gezien trouwens. Zoals jullie wel begrijpen weet ik er dus bijzonder weinig nog van.
Mishandeling, 7e keer voorkomenquote:
bahquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mishandeling, 7e keer voorkomen
Kinderrechter had er genoeg van.
Dan voel je je echt heel kut hoor als 14 jarige.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan voel je je echt heel kut hoor als 14 jarige.
Wel beter geholpen dat die taakstraffen.
leven kan gek lopenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Toch raar idee dat die vriendin, waar ik inmiddels geen contact meer mee heb helaas, nu 2 kinderen heeft en burgerlijk leventje. Terwijl zij de gene is die mij in allemaal wazige situaties heeft gesleept met drugs.
Mwah, je zit gewoon een bepaalde tijdtussen jeugdcriminelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelukkig
denk alleen dat het voor veel kinderen juist slechter werkt om ze op te sluiten
nja, daaromquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een vriheidsstraf is kutter dan iemand op internet ooit kan voorstelen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt jammer, 12 jaar lang lief en leed met haar gedeeld. Krijgt ze kinderen.. kunnen we ineens geen contact meer hebben! Omdat we een ander leven hebben, pfff.
Ik had het wel verdient op dat moment.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, daarom
ik vind niet dat je een kind zoiets aan moet doen
dat zal best, maar dan nogquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het wel verdient op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |