Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:32 schreef spiritusbus het volgende:
Alsof er chicks zijn die zitten te wachten op een kansarme schooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik geen vriendin heb bedoel je?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:31 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind het frappant dat als ik jouw topics open ik gegarandeerd het woordje ''chicks'' of ''neuken'' tegen kom.
Beetje compensatiedrang bruhh?
Zijn leven van nu is ongeveer hetzelfde als toen ik 16 was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.
En sowieso sowieso sowieso, deze jongen praat me iets te rooskleurig over zn leventje.
Mijn leven is vet kut man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.
En sowieso sowieso sowieso, deze jongen praat me iets te rooskleurig over zn leventje.
Je praat idd als een 20 jarig jongetje. Je hebt altijd de zelfde onderwerpen in KLB over hoe geliefd je wel nie ben en hoe erg je de chickies laat huule xDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat ik geen vriendin heb bedoel je?
Dat is heel simpel uit te leggen, ik kick op het iemand leuk vinden, dus zodra het normaal wordt gaat het me vervelen en laat ik het doodbloeden
Ik ben een paar keer van die serieuze chicks tegen gekomen, maar daar had ik echt het gevoel van: als het nu al zo saai is, dan wordt het alleen maar erger over een paar jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je praat idd als een 20 jarig jongetje. Je hebt altijd de zelfde onderwerpen in KLB over hoe geliefd je wel nie ben en hoe erg je de chickies laat huule xD
vet stoer xD
Ja klopt maar op je 25e.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer van die serieuze chicks tegen gekomen, maar daar had ik echt het gevoel van: als het nu al zo saai is, dan wordt het alleen maar erger over een paar jaar.
Ik ben liever mn hele leven vrijgezel dan dat ik met zo'n zeikerd opgescheept zit.
Dat kan prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kan geen huis kopen zonder vast contract.
Komt omdat ik elke keer naar Napels ga zodra ik weer een vliegticket kan betalen en dan kom ik terug en sta ik 500 euro roodquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt maar op je 25e.
0 euro hebben is wel beetje
Wat is zo boeiend aan Napels?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Komt omdat ik elke keer naar Napels ga zodra ik weer een vliegticket kan betalen en dan kom ik terug en sta ik 500 euro rood
pikken zuigen heb ik gehoord van betrouwde bonnen.quote:
Jawel, gewoon zaterdagnacht werken en dan om 7 uur naar huis omkleden en om half 10 naar schiphol rijden. Ben je er om 17 uur. En dan op maandag terug, dinsdag weer werken.quote:
dan heb je toch geldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zaterdagnacht werken en dan om 7 uur naar huis omkleden en om half 10 naar schiphol rijden. Ben je er om 17 uur. En dan op maandag terug, dinsdag weer werken.
Ja, maar ik vind andere dingen belangrijker op dit moment.quote:
je betaalt niks aan je ouders?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind andere dingen belangrijker op dit moment.
Terwijl ik volgens mijn leeftijd zelfstandig moet gaan wonen zo langzamerhand.
Maar dan heb ik zoiets van: Nu woon ik gratis en heb een goede relatie met mijn ouders, waarom zou ik dan in een flat gaan wonen waar ik me ga vervelen en me niet thuis voel voor 600 euro per maand? Ik wacht liever totdat ik dan met iemand samen kan wonen want ik moet wel iemand hebben om mee te praten.
jij denkt dat mid-twintigers doorgaans al hebben gespaard?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt maar op je 25e.
0 euro hebben is wel beetje
Zo denk ik ook, je moet je sws niet op laten jagen door mensen die 'het tijd vinden' dat je op jezelf gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind andere dingen belangrijker op dit moment.
Terwijl ik volgens mijn leeftijd zelfstandig moet gaan wonen zo langzamerhand.
Maar dan heb ik zoiets van: Nu woon ik gratis en heb een goede relatie met mijn ouders, waarom zou ik dan in een flat gaan wonen waar ik me ga vervelen en me niet thuis voel voor 600 euro per maand? Ik wacht liever totdat ik dan met iemand samen kan wonen want ik moet wel iemand hebben om mee te praten.
heeft ze zelf ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:09 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
jij denkt dat mid-twintigers doorgaans al hebben gespaard?
waar krik je al die wijven van je dan? wonen je ouders in een villa?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:10 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, je moet je sws niet op laten jagen door mensen die 'het tijd vinden' dat je op jezelf gaat.
Ik woon ook prima bij mijn ouders en ik weet zeker dat ik op mijn 25e daar ook nog woon.
Gewoon thuis of bij een chick thuis. Of in de auto.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:12 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
waar krik je al die wijven van je dan? wonen je ouders in een villa?
penthouse dusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:15 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Gewoon thuis of bij een chick thuis. Of in de auto.
Ik doe ook echt niet geheimzinnig ofzo, ze weten toch wel wat dat ik het doe dus ik kom s'avonds soms ook binnen en dan zeg ik dat we naar boven gaan.
Boeit ze niks.
Niet veel, maar beetje wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:09 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
jij denkt dat mid-twintigers doorgaans al hebben gespaard?
Geleend dus. Tevens, op je 25ste pas klaar? 18 als je vwo afrondt, 3 jaar bachelor, 1 jaar master. 22 dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:55 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
25 is de gemiddelde net klaar met studie.
met 10k ernaast gespaard zeg jij?
gemiddeldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geleend dus. Tevens, op je 25ste pas klaar? 18 als je vwo afrondt, 3 jaar bachelor, 1 jaar master. 22 dus.
huur betalen, boodschappen doen, koken, was draaien, schoonmaken... allemaal burgerlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:51 schreef the-eye het volgende:
Onzin ts. Als je met een wijf gaat samenwonen moet in één keer dat hele huis ingericht worden, ben je een vermogen kwijt en kan je weldra je kont niet keren door de tafeltjes en tierelantijntjes. Je moet niet moeilijk doen. Gewoon verven en witten, wat op de vloer en een goeie leren bank (tweedehands van familie ofzo) en je hebt waarschijnlijk een tv en audiozooi, klaar ben je. Een inrichting moet groeien. Mensen gaan je vanalles aanbieden omdat ze koopziek zijn en het gevoel hebben niet te verspillen als ze hun oude spullen aan jou geven. Geloof me, je zal straks dingen moeten weigeren omdat je anders je pand uit barst.
Verder.. waarom zou je burgerlijk moeten gaan leven? Je hebt geen vrouw of kinderen waar je voor moet zorgen, je kan doen wat je wil.
Ik versta onder burgerlijk toch iets anders dan je eigen zooi opruimen en wat te vreten halen. Ts moet gewoon z'n moeder z'n was laten doen en regelmatig thuis gaan mee eten. De andere dagen belt hij wat of maakt hij effe iets simpels of een boterhammetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:06 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
huur betalen, boodschappen doen, koken, was draaien, schoonmaken... allemaal burgerlijk
Wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
Wat mij opvalt, ik ben 25 en woon nog bij mijn ouders.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
Dan schrik ik van mijn leeftijd, de tijd gaat fucking snel, ik voel me nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was. Ik zat vanmiddag een chick te checken in de bus, maar die was 15 ofzo dus ik dacht wat the fuck misschien ben ik wel 10 jaar ouder, dus ik probeerde niet meer te kijken.
Dat dacht ik zdlf ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat?Ik dacht echt dat jij 17 was of zo.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:54 schreef Associaal het volgende:
Jijzelf zou is moeten nadenken wat je wilt met je leven want zoals ik het lees ben je een kansloos stuk onkruid wat gratis leeft bij je ouders en geen fuck geeft om je toekomst.
Dat laatste inderdaad, de drukste en meest actieve mensen hebben het in het weekend ook altijd verreweg het drukst met leuke en sociale dingen. Mij werd ook altijd aangepraat dat 'ik er wel achter kwam als ik ging werken'. Nou moet zeggen dat ik met 36 u pw werken evenveel of meer vrije tijd en drukte heb dan tijdens het studerenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:43 schreef El_Chili het volgende:
Niet iedereen is zo hoor. Vaak inderdaad van die types die hun hele studentenleven bij hun ouders hebben gezeten en daarna meteen iets ''voor zichzelf'' willen (Want ik ga echt geen badkamer met vreemden delen hoor jank jank) die in hun 'werkende' leven meteen de anonimiteit in verdwijnen en nergens meer voor te porren zijn behalve op de bank hangen.
Mijn vrienden uit het dorp waar ik ben opgegroeid zijn ook zo... Heb je de hele fucking week op een kantoor gezeten, gaan ze in het weekend 'uitrusten' met hun gordijnen dicht op de bank zitten. Willen verder ook he-le-maal niks.
Terwijl het me juist opvalt dat mensen die hele drukke banen hebben als arts / advocaat stagiair of iets dergelijks juist wel nog dingen willen doen in het weekend... Maar dat juist de gasten met een recht toe recht aan 38 uur per week baan lopen te janken over ''oh ik moet echt uitrusten van mijn week hoor''
Hoezo is dat gejank?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:43 schreef El_Chili het volgende:
(Want ik ga echt geen badkamer met vreemden delen hoor jank jank)
Nu moet ik wel eerlijk bekennen toen ik een paar jaar terug stage liep bij een saaie bankfunctie met allemaal uitgebluste collega's, toen werd ik zelf ook een beetje hersendood en een burgerlul. Mensen met goede banen hebben vaak ook inspirerende mensen om zich heen en vice versa.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, de drukste en meest actieve mensen hebben het in het weekend ook altijd verreweg het drukst met leuke en sociale dingen. Mij werd ook altijd aangepraat dat 'ik er wel achter kwam als ik ging werken'. Nou moet zeggen dat ik met 36 u pw werken evenveel of meer vrije tijd en drukte heb dan tijdens het studeren
Snap het gewoon niet. Middelbare schoolvriend van mij is nu 26, werkt als autoschade behandelaar bij een verzekeraar 38 uurtjes per week en heeft zijn hele studententijd bij zijn ouders gewoond. En maar zeiken in het weekend ''fffff even bijkomen hoor''quote:
Jemig, dat is hoe vrouwen problemen 'oplossen' . Gewoon zeggen tegen die gast en duidelijk zijn, heeft hij zelf ook meer aan dan dat je smoesjes gaat verzinnenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Merk ook dat ik steeds vaker een smoes probeer te verzinnen waarom ik niet kan idd
Nee dit bevalt me wel zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:20 schreef Piethur het volgende:
[..]
Jemig, dat is hoe vrouwen problemen 'oplossen' . Gewoon zeggen tegen die gast en duidelijk zijn, heeft hij zelf ook meer aan dan dat je smoesjes gaat verzinnen
Ja, vroegâh misschien toen alles nog gratis was tijdens het studeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:05 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
gemiddeld
meesten doen eerst drie faaljaren ofzo voor ze een studie in double time afmaken
Normale mensen die bij elkaar passen gaan elkaar juist leuker vinden naarmate ze elkaar leren kennen, of ze komen erachter dat ze toch niet bij elkaar passen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat ik geen vriendin heb bedoel je?
Dat is heel simpel uit te leggen, ik kick op het iemand leuk vinden, dus zodra het normaal wordt gaat het me vervelen en laat ik het doodbloeden
Of je doet iets niet goed / ontmoet de verkeerde vrouwen... of je hebt nog niet door dat je homo bent.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer van die serieuze chicks tegen gekomen, maar daar had ik echt het gevoel van: als het nu al zo saai is, dan wordt het alleen maar erger over een paar jaar.
Ik ben liever mn hele leven vrijgezel dan dat ik met zo'n zeikerd opgescheept zit.
Hij heeft een tijdje een homotypetje gespeeld, nu weer hetero.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Normale mensen die bij elkaar passen gaan elkaar juist leuker vinden naarmate ze elkaar leren kennen, of ze komen erachter dat ze toch niet bij elkaar passen, dat kan natuurlijk ook.
Vrouwen alleen maar oppervlakkig leren kennen, dat is pas saai. Dan mis je m.i. echt wat in je leven...
[..]
Of je doet iets niet goed / ontmoet de verkeerde vrouwen... of je hebt nog niet door dat je homo bent.
Totdat je op je 42 een hartattack krijgt en je realiseert dat je jarenlang roofbouw op je lichaam gepleegd hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, de drukste en meest actieve mensen hebben het in het weekend ook altijd verreweg het drukst met leuke en sociale dingen. Mij werd ook altijd aangepraat dat 'ik er wel achter kwam als ik ging werken'. Nou moet zeggen dat ik met 36 u pw werken evenveel of meer vrije tijd en drukte heb dan tijdens het studeren
Want een druk en actief leven staat gelijk aan roofbouw op je lichaam plegen (niet genoeg slaap en/of slecht eten en/of ongezond leven, en/of een hoop stress)?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Totdat je op je 42 een hartattack krijgt en je realiseert dat je jarenlang roofbouw op je lichaam gepleegd hebt
Ik ontmoet de verkeerde vrouwen. Of ze blijken drugs te gebruiken, of ze willen continue in discussie waar ik geen zin in heb, of ik kwam daar en dan gingen we alleen maar tv kijken en hadden we soms seks, maar als ik te makkelijk seks krijg gaat het me vervelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Normale mensen die bij elkaar passen gaan elkaar juist leuker vinden naarmate ze elkaar leren kennen, of ze komen erachter dat ze toch niet bij elkaar passen, dat kan natuurlijk ook.
Vrouwen alleen maar oppervlakkig leren kennen, dat is pas saai. Dan mis je m.i. echt wat in je leven...
[..]
Of je doet iets niet goed / ontmoet de verkeerde vrouwen... of je hebt nog niet door dat je homo bent.
vroeger? het leenstelsel is pas net ingevoerd...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vroegâh misschien toen alles nog gratis was tijdens het studeren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:08 schreef Aiciu het volgende:
ben ik op onderzoek uit gegaan. En daaruit blijkt dat ik 0% behoefte heb aan seksueel contact met mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:14 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:14 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
Niet gewoon schijt hebben en alle twijfel uitsluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N A P O L I
C A M P A N I A
Dan nog zijn de kosten van studeren belachelijk toegenomen in de afgelopen 10 jaar. Vroeger hoefde je bijvoorbeeld ook geen collegegeld van 2000 euro te betalen of 300+ euro huur per maand.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:12 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
vroeger? het leenstelsel is pas net ingevoerd...
en ook nu blijven mensen kutten, mark my words
Je kiest er toch zelf voor om op jezelf te gaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog zijn de kosten van studeren belachelijk toegenomen in de afgelopen 10 jaar. Vroeger hoefde je bijvoorbeeld ook geen collegegeld van 2000 euro te betalen of 300+ euro huur per maand.
Hou jij je mond nou maar. 25 jaar oud en nog op je ouders teren, je hebt niet eens spaargeld vent.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kiest er toch zelf voor om op jezelf te gaan
Als je thuis woont betalen je ouders het, zoals jij dat later voor jouw kinderen gaat doen als je die krijgt.
Ik heb wel spaargeld, maar niet voor een woning.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou jij je mond nou maar. 25 jaar oud en nog op je ouders teren, je hebt niet eens spaargeld vent.
Jouw handicap is inmiddels wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef Baas_bas het volgende:
Op je 25ste nog bij je ouders wonen, wat is je handicap?
eigenlijk ben jij mijn woorden niet waard, maar ik vind het zo zielig want je hebt de aandacht volgens mij hard nodigquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jouw handicap is inmiddels wel duidelijk.
Jij haat medeburgers
Kom dan, ..die dingen die jij in die AZC-topics plaatst zijn echt niet normaal en mensonterend. Wees eens trots op je land en kom eens op voor een tolerantere samenleving, eikel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij mijn woorden niet waard, maar ik vind het zo zielig want je hebt de aandacht volgens mij hard nodig
Tolerant tegen intolerantiequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Kom dan, ..die dingen die jij in die AZC-topics plaatst zijn echt niet normaal en mensonterend. Wees eens trots op je land en kom eens op voor een tolerantere samenleving, eikel.
En dat dit tragische figuur, met zijn stoere praat over anderen. Bang op straat, den witman ten voete uit.quote:
Omdat je zo nooit zelfstandig wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb wel spaargeld, maar niet voor een woning.
En waarom zou ik ergens alleen gaan wonen, voor 700 per maand, als ik nu gratis bij mijn ouders kan wonen waar ik een goede band mee heb?
Op wijven uit zijn die een stabiel huisje, boompje, beesje zoeken oftewel een surrogaat voor het ouderlijk huis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef DoubleDip het volgende:
Klagen dat een studentenhuis vies is
25 zijn en bij je ouders wonen
Niet met geld om kunnen gaan want vaak rood staan
Denken dat vrouwen hierop zitten te wachten
Tip: word zelfstandig. Word je hard van enzo.
Ja dat ook. Eerst maar eens op jezelf om een paar ballen te kweken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Op wijven uit zijn die een stabiel huisje, boompje, beesje zoeken oftewel een surrogaat voor het ouderlijk huis.
Kleding, uitgaan, motorrijlessen, telefoon, gym ecc.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef MrSalazar het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Werken, 0 uitgaven hebben en dan rood staan na een tripje Italië. Uhuh.
Koken moet ik nu ook al als m'n ouders er niet zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je zo nooit zelfstandig wordt.
Denken dat ik zulke vrouwen wilquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef DoubleDip het volgende:
Klagen dat een studentenhuis vies is
25 zijn en bij je ouders wonen
Niet met geld om kunnen gaan want vaak rood staan
Denken dat vrouwen hierop zitten te wachten
Tip: word zelfstandig. Word je hard van enzo.
Dus je woont bij je ouders en je werkt om af en toe een etmaal in Napels rond te brengen? Waarom ga je dan niet gewoon in Napels wonen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zaterdagnacht werken en dan om 7 uur naar huis omkleden en om half 10 naar schiphol rijden. Ben je er om 17 uur. En dan op maandag terug, dinsdag weer werken.
Er komt meer kijken bij op jezelf gaan dan wassen en koken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Koken moet ik nu ook al als m'n ouders er niet zijn.
Als ze op vakantie gaan maakt m'n moeder een lijstje met hoe ik moet wassen en sorteren.
Dus behalve de was doen, koken en boodschappen doen veranderd er niet veel toch.
Omdat ik nog een half jaar stage moet lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus je woont bij je ouders en je werkt om af en toe een etmaal in Napels rond te brengen? Waarom ga je dan niet gewoon in Napels wonen?
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik nog een half jaar stage moet lopen.
Cruiseschepen beveiligen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
Terwijl ze in de haven liggen of iets? Napels heeft wel een haven toch? Zitten daar geen Nederlandse bedrijven in die haven waar je dingen kunt beveiligen?quote:
Ik heb m'n diploma nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:00 schreef borbit het volgende:
[..]
Terwijl ze in de haven liggen of iets? Napels heeft wel een haven toch? Zitten daar geen Nederlandse bedrijven in die haven waar je dingen kunt beveiligen?
Nee, mag niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja om stage te lopen bedoel ik dan he.
Gewoon zorgen dat mensen geen smokkelwaar meenemen aan boord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat houd beveiligen van cruiseschepen precies in als ik vragen mag?
Toen kon het nog.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
Bij je ouders wonen en dan rood staandoe je toch echt iets verkeerd
That's life en ik zou zeggen: Ga invulling geven aan je leven i.p.v te piekeren. Kortom: DOE IETS!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben nog jong in mijn doen en laten. Beetje chillen de hele nacht, beetje met chicks bezig, ik sta vaak rood, heb nog niks gespaard voor om op mezelf te gaan wonen.
[knip]
Ik zat vanmiddag een chick te checken in de bus, maar die was 15 ofzo dus ik dacht wat the fuck misschien ben ik wel 10 jaar ouder, dus ik probeerde niet meer te kijken.
Klacht: ouder worden
Zelfs met geld moet je vaak die pleuris kledingkast zelf in elkaar timmeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:34 schreef Homijn het volgende:
TS, als je niet snel geld gaat sparen, moet je straks ook noodgedwongen naar klusprogramma's op tv kijken. Je moet dan namelijk je eigen meubels in elkaar timmeren, omdat je geen geld hebt om nieuwe te kopen.
Oud geld erft die pleuriskast gewoon. Nieuw geld kan het tweedehands kopen, maar dan moet je je adresjes niet op de meubelboulevard hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 03:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelfs met geld moet je vaak die pleuris kledingkast zelf in elkaar timmeren.
Nee dat is wat je ouders deden, dus dat doet men niet na.quote:Op donderdag 5 april 2018 03:27 schreef Lunatiek het volgende:
Als jij ziet dat je vrienden burgerlijk worden als ze op zichzelf gaan wonen, heb je de verkeerde vrienden.
Het idee is juist dat je het huis van je ouders verlaat om aan hun burgerlijkheid te ontsnappen. Na een paar jaar beesten in je eigen hok wordt je rustiger en kan burgerlijkheid toeslaan, maar dat is geen wetmatigheid.
Derhalve onterechte klacht.
Ben je inmiddels al burgerlijk?
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kan geen huis kopen zonder vast contract.
Man dit is toch een slavenmentaliteitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:30 schreef Werkman het volgende:
Wat dat op tijd naar bed gaan betreft, dat komt nu eenmaal als je werkt.
Dan wil je gewoon genoeg energie hebben om er de volgende dag weer tegen aan te kunnen.
Maar dan heb je de weekends nog.
Voor de rest ligt het helemaal aan jezelf.
Dat is de taal va een uitkeringstrekker oftewel iemand die gekozen heeft voor een hobbyopleiding en nu werk tegen zijn zin doet.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:28 schreef BlauweHoofd het volgende:
Wat een instelling, wat een leven deze mensen! Zo wil je toch niet leven man. Werk moet het middel zijn om je doelen en dromen te verwezenlijken. Werk moet niet het doel van je leven zijn.
Net over de grens in Duitsland zeker?quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:53 schreef Blue_note het volgende:
Onzin. Ik leef zelfstandig en ben zelfs getrouwd en leef nog altijd alsof ik 25 ben. Niks burgerlijks aan.
Ga 3-4x per maand naar een voetbalwedstrijd ergens in Europa met vast groepje, doe wat zaken gedurende de dag, lekker uit eten dagelijks, leef het leven
Dat denken alle vaders wiens zoon niet dat is geworden wat hij hoopte en het slechter heeft gedaan dan hij zelf.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:42 schreef Zwolsboy het volgende:
TS is inmiddels 27 en woont nog steeds bij zijn ouders, zijn vader begint hem zat te worden, en heeft spijt waarom heb ik zon soort zoon gekregen.
Dat mensen zo jong op zichzelf gaan wonen is iets typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat denken alle vaders wiens zoon niet dat is geworden wat hij hoopte en het slechter heeft gedaan dan hij zelf.
Haha, pauper die geen studentenleven kent. Lekker thuis blijven, sukkeltje.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat mensen zo jong op zichzelf gaan wonen is iets typisch Nederlands.
Om dan vervolgens ergens op een slaapkamer te belanden samen met een paar andere jongerenTerwijl wij goed overweg kunnen met onze familie en daardoor geen behoefte hebben om te verhuizen.
Vervolgens gaan klagen dat ik geen geld spaarde, maar er leuke dingen van gedaan heb
Dat noem ik jaloezie, zelf kut ouders hebben en geen geld om te doen waar je zin hebt, dus afgeven op mensen die wel een goede relatie met hun ouders hebben.
En wat is er zo bijzonder aan op jezelf wonen dan?
Je moet alles zelf doen, wooow vet bijzonder man
Nederlanders
Per jaar bedoel je dan toch?quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee, Duitsland, Spanje, Engeland, Italië.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, pauper die geen studentenleven kent. Lekker thuis blijven, sukkeltje.
Studentenleven
Nah, het komt wat ongeloofwaardig over. Of hij moet elke week 3 dagen vrij zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeh, een wedstrijdje wie het het beste voor elkaar heeft.
Ik sprint jou eruit.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:39 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]![]()
![]()
Aiciu droeg tot zijn 7e nog luiers, en begon pas te lopen op 12e levensjaar, Zelfs Kees Flodder was sneller.
Sterker nog. Ik werk niet meer. Ik hoef niet meer te werken. Algemeen bekend op FOK!quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nah, het komt wat ongeloofwaardig over. Of hij moet elke week 3 dagen vrij zijn.
[..]
Ik sprint jou eruit.
In wat voor Griekse villa woon jij dan met je callcenterbaantjequote:Op zaterdag 7 april 2018 13:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Om dan vervolgens ergens op een slaapkamer te belanden samen met een paar andere jongerenTerwijl wij goed overweg kunnen met onze familie en daardoor geen behoefte hebben om te verhuizen.
Vervolgens gaan klagen dat ik geen geld spaarde, maar er leuke dingen van gedaan heb
Dat noem ik jaloezie, zelf kut ouders hebben en geen geld om te doen waar je zin hebt, dus afgeven op mensen die wel een goede relatie met hun ouders hebben.
Nederlanders
Niets mis mee. Je kinderen haten en het huis uitschoppenquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:24 schreef endechaos het volgende:
Tot je 30ste thuis willen wonen. Ja jij haalt het wel later!
Behalve dat je jezelf tegenhoudt in het leven niet nee. Moet je lekker zelf weten. Dat je je mooiste jaren (18-30) bij je ouders gaat zitten.quote:
Niet iedereen woont in een godvergeten dorpquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Behalve dat je jezelf tegenhoudt in het leven niet nee. Moet je lekker zelf weten. Dat je je mooiste jaren (18-30) bij je ouders gaat zitten.
Deze man weet. Nooit spijt gehad dat ik tijdens mn studententijd op kamers zat.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Behalve dat je jezelf tegenhoudt in het leven niet nee. Moet je lekker zelf weten. Dat je je mooiste jaren (18-30) bij je ouders gaat zitten.
Heeft er niets mee te maken. Maar ik neem het je niet kwalijk dat je het niet snapt. Je weet immers niet hoe goed het studentenleven had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:52 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een godvergeten dorp
Mensen die niet op kamers gaan tijdens hun studententijdquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit spijt gehad dat ik tijdens mn studententijd op kamers zat.
Op kamers gaan als student in Amsterdam terwijl je in hartje centurm woont in een halve penthousequote:Op zaterdag 7 april 2018 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. Maar ik neem het je niet kwalijk dat je het niet snapt. Je weet immers niet hoe goed het studentenleven had kunnen zijn.
Ongepast tof doen met wat je ouders hebben bereikt. Stoer man dat je in een penthouse hartje Amsterdam woont. Boeit niemand.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:03 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Op kamers gaan als student in Amsterdam terwijl je in hartje centurm woont in een halve penthouse
Kamer van 6 bij 6 hebben
600e per maand betalen voor een gedeelde toilet
Tussen kots en bierflessen slapen zien als ' zelfontwikkeling'
Ja, jij zegt dat ik het studentenleven, wat in Amsterdam geldt als zwerversbestaan in een ' studio' in een hok, echt zou moeten missenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ongepast tof doen met wat je ouders hebben bereikt. Stoer man dat je in een penthouse hartje Amsterdam woont. Boeit niemand.
En kamer van 6 bij 6? Lijkt me echt verschrikkelijk als studentenkamer ja...
Ja, dat zeg ik. Ik zeg dat een studentenleven goed is voor je ontwikkeling. En dat je als je thuis blijft wonen jezelf heel erg tegenhoudt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:10 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat ik het studentenleven, wat in Amsterdam geldt als zwerversbestaan in een ' studio' in een hok, echt zou moeten missen
Genoeg te blowen en neuken als je een beetje je best doet hoor. Ik zie stakkers in een hok echt geen verantwoordlijkheid nemen omdat geen junk ze aanspreekt op hun gedrag in hun stinkhok
Genoeg bij vrienden over de vloer in hun hok in Uilenstede en omgeving geweest om het ' studentenleven' mee te makenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik zeg dat een studentenleven goed is voor je ontwikkeling. En dat je als je thuis blijft wonen jezelf heel erg tegenhoudt.
Het is ook een beetje een oneerlijke discussie. Ik heb 7 jaar op kamers gewoond en vervolgens begonnen met mijn carrière. Deze carrière was zonder kamers heel anders verlopen. Jij kunt je niets voorstellen van kamers, ook al denk je van wel. Een beetje hoe jij denkt dat het zal zijn vs. hoe het echt is.
Oh en het heeft niets met neuken te maken. Al ben je natuurlijk wel heel erg sneu als je op je 30e een meisje meeneemt naar het huis van je ouders.
Ja, stoer man.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:19 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Genoeg bij vrienden over de vloer in hun hok in Uilenstede en omgeving geweest om het ' studentenleven' mee te maken
En kechs kan je neuken bij je ouders, bij haar ouders, in je auto of in een steeg. Whatever.
TS is een moederskindje. Is misschien fysiek 27 maar mentaal nog 17.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlanders
Zal bij mij niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:49 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Niets mis mee. Je kinderen haten en het huis uitschoppen
Geen wonder waarom zoveel Nederlanders uiteindelijk door hun kids worden gedumpt in het bejaardentehuis.
Nederlandse vrouwen die claimen the single life te leven en dan alsnog aan zoveel depressies, rimpels en scheidingen zittenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tot je 30ste thuis wonen en daarna gaan trouwen en vanuit mama's huis direct samenwonen, later de ouders in huis nemen en als je zelf oud bent bij je kinderen intrekkenNergens in je leven de glorie meemaken van het zelf bepalen hoe je leeft, van het alleen zijn en je eigen boontjes doppen. Horror.
Hé kijk nou. Een vals dilemma.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:42 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen die claimen the single life te leven en dan alsnog aan zoveel depressies, rimpels en scheidingen zitten
Komt doordat hij worstelt met zijn seksuele identiteit. Ondertussen voelt hij nog steeds afkeer tegen homo's.quote:Op zondag 8 april 2018 09:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze TS
Na jaren "als ik klaar ben met school ga ik in Italië wonen" woont meneer na jaren klaar te zijn met school nog bij paps en mams. En is het nu: "ik ga wel bij een chick wonen"
Alsof een chick die de fase in haar leven heeft bereikt dat ze een eigen woning heeft en zelfstandig woont zit te wachten op een armoedzaaier die op net iets te hoge leeftijd nog bij zijn ouders woont
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb morgen een date met een man
Ik was een keer eerder uit de kast, maar toen alles terug gedraaid, dus nu zit ik in dubio wanneer ik het het beste kan vertellen dat ik het toch wel ben![]()
* Aiciu maakt altijd overal een puinhoop van
Ben bang, ondanks dat iedereen het al weet en accepteert
Ja want mannen en vrouwen zijn niet gelijk, tochquote:Op zondag 8 april 2018 09:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze TS
Na jaren "als ik klaar ben met school ga ik in Italië wonen" woont meneer na jaren klaar te zijn met school nog bij paps en mams. En is het nu: "ik ga wel bij een chick wonen"
Alsof een chick die de fase in haar leven heeft bereikt dat ze een eigen woning heeft en zelfstandig woont zit te wachten op een armoedzaaier die op net iets te hoge leeftijd nog bij zijn ouders woont
Ts heeft duidelijk nog niet geaccepteerd dat hij homo is, vandaar zijn overcompensatie met zijn chicks neuken in ieder topic:quote:Op zondag 8 april 2018 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat hij worstelt met zijn seksuele identiteit. Ondertussen voelt hij nog steeds afkeer tegen homo's.
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ontmoet de verkeerde vrouwen. Of ze blijken drugs te gebruiken, of ze willen continue in discussie waar ik geen zin in heb, of ik kwam daar en dan gingen we alleen maar tv kijken en hadden we soms seks, maar als ik te makkelijk seks krijg gaat het me vervelen.
Ik ben wel wat later met daten omdat ik tussen m'n 16 en 21e geen behoefte had om te daten.
Ik ging toen maar daten omdat iedereen vroeg of ik misschien homo was en om van het gezeik af te zijn ben ik maar gaan daten.
Homo ben ik zeker niet, doordat veel mensen over mij gingen twijfelen begon ik dat zelf ook te doen dus ben ik op onderzoek uit gegaan. En daaruit blijkt dat ik 0% behoefte heb aan seksueel contact met mannen.
Dus óf ik ben de ware nog niet tegen gekomen en kloot maar wat aan, of ik ga voor altijd alleen blijven en misschien spijt krijgen dat ik nooit een poging heb gedaan. Daarom kies ik voor optie 1.
Wat probeer je me te zeggen?quote:Op zondag 8 april 2018 10:07 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja want mannen en vrouwen zijn niet gelijk, toch
Mysoginist.
Als hij zelfstandig had gewoond was hij vrijer geweest om dit deel van zichzelf te ontdekken.quote:Op zondag 8 april 2018 10:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ts heeft duidelijk nog niet geaccepteerd dat hij homo is, vandaar zijn overcompensatie met zijn chicks neuken in ieder topic:
[..]
Niets mis met bij vrouwen intrekken na je 30equote:Op zondag 8 april 2018 10:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat probeer je me te zeggen?
Ik vind het grappig hoe mensen alleen bepaalde dingen weten te onthouden en terug te brengen, maar dat ik ruim een jaar in Nederland alleen heb gewoond en nu in het buitenland woon, daar hoor je ze dan niet over.quote:Op zondag 8 april 2018 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zelfstandig had gewoond was hij vrijer geweest om dit deel van zichzelf te ontdekken.
Maar... maar... Nederlandse vrouwen van boven de 30 willen je dan niet meer hoor!quote:Op zondag 8 april 2018 11:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe mensen alleen bepaalde dingen weten te onthouden en terug te brengen, maar dat ik ruim een jaar in Nederland alleen heb gewoond en nu in het buitenland woon, daar hoor je ze dan niet over.
Denk je werkelijk dat het uitmaakt of je een paar jaar op een smerige kamer een keuken en badkamer deelt met andere zwijnen of thuis bij je ouders een verschil maakt in ontwikkeling?
Wat is er zo moeilijk aan koken en de was doen, dat mensen zo tof komen doen om op zichzelf te wonen![]()
"Jaaaaa, ik mag iedereen uitnodigen die ik wil!!!!" lees ik dan, maar dat kon ik bij mijn ouders ook al. Als je niet jezelf kunt zijn bij je ouders, zijn je ouders gewoon kut.
Maar wat verwacht je van mensen die kostgeld vragen aan hun eigen kinderen...![]()
![]()
Nogmaals: NederlandersApart volk.
goede postquote:Op zondag 8 april 2018 11:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe mensen alleen bepaalde dingen weten te onthouden en terug te brengen, maar dat ik ruim een jaar in Nederland alleen heb gewoond en nu in het buitenland woon, daar hoor je ze dan niet over.
Denk je werkelijk dat het uitmaakt of je een paar jaar op een smerige kamer een keuken en badkamer deelt met andere zwijnen of thuis bij je ouders een verschil maakt in ontwikkeling?
Wat is er zo moeilijk aan koken en de was doen, dat mensen zo tof komen doen om op zichzelf te wonen![]()
"Jaaaaa, ik mag iedereen uitnodigen die ik wil!!!!" lees ik dan, maar dat kon ik bij mijn ouders ook al. Als je niet jezelf kunt zijn bij je ouders, zijn je ouders gewoon kut.
Maar wat verwacht je van mensen die kostgeld vragen aan hun eigen kinderen...![]()
![]()
Nogmaals: NederlandersApart volk.
Alsof de vrouwen voor ze in de rij staan zodra ze op zichzelf wonenquote:Op zondag 8 april 2018 13:46 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Maar... maar... Nederlandse vrouwen van boven de 30 willen je dan niet meer hoor!
Dat krijg je dan als reacties hier.
Maar dan hoor ik niets over Nederlandse vrouwen onder de 30
Grappig.
Volgens mij zat TS gewoon een lekkere boi te checken...quote:Op maandag 5 februari 2018 23:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb morgen een date met een man
Ik was een keer eerder uit de kast, maar toen alles terug gedraaid, dus nu zit ik in dubio wanneer ik het het beste kan vertellen dat ik het toch wel ben![]()
* Aiciu maakt altijd overal een puinhoop van
Ben bang, ondanks dat iedereen het al weet en accepteert
Open nog eens een topic in SEX hoe je moet stoten.quote:Op zondag 8 april 2018 14:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij zat TS gewoon een lekkere boi te checken...
Tevens nog op je 25e bij je ouders wonen
quote:Op zondag 8 april 2018 14:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Open nog eens een topic in SEX hoe je moet stoten.
SEX / Snel of langzaam stoten
Dat is een verkeerde interpretatie van de vraag in dat topique, leuk bedacht verder hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 14:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Open nog eens een topic in SEX hoe je moet stoten.
SEX / Snel of langzaam stoten
je kunt ook en een goede relatie thuis hebben en op kamers gaan en een beetje sparen en het leuk hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:13 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlanders
Drizzt, jij bent toch niet zo'n kneus die nog thuis woont?quote:Op woensdag 25 april 2018 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al dat gehaat op Aiciu omdat hij gewoon doet waar hij zin in heeft en zich niet wil bindenVrijheid blijheid, kerel
Laat die wijven en "stoere bois" maar zeuren, het is jouw leven, en niet dat van iemand anders.
Nee, maar daarom hoef ik toch niet op lui te haten die dat nog wel doen als ze 25 zijn (of waren, in dit geval)?quote:Op woensdag 25 april 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt, jij bent toch niet zo'n kneus die nog thuis woont?
Hoeft niet, mag wel. Het blijft natuurlijk een sneu verhaal.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar daarom hoef ik toch niet op lui te haten die dat nog wel doen als ze 25 zijn (of waren, in dit geval)?
quote:Op woensdag 25 april 2018 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Het blijft natuurlijk een sneu verhaal.
Miet.quote:
Onterechte klacht, ik wil nooit meer anders dan m'n eigen woningquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben nog jong in mijn doen en laten. Beetje chillen de hele nacht, beetje met chicks bezig, ik sta vaak rood, heb nog niks gespaard voor om op mezelf te gaan wonen.
Ik heb zoiets van ik ga wel bij een chick wonen die al een huis heeft, want ik geef echt geen fuck om hoe een huis ingericht is. Daarom heb ik ook geen zin om voor inboedel te sparen.
Maar nu kom ik volgend jaar in aanmerking voor een sociale huurwoning en dat betekend dat ik dus tegen die tijd meubels moet kopen
Maar als ik zo om me heen kijk naar mensen die net opzichzelf wonen, die zijn meteen zo fucking burgerlijk geworden.
Ze gaan op tijd naar bed, kijken naar klusprogrammas op tv. liken van die weggeef paginas op Facebook![]()
Dan schrik ik van mijn leeftijd, de tijd gaat fucking snel, ik voel me nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was. Ik zat vanmiddag een chick te checken in de bus, maar die was 15 ofzo dus ik dacht wat the fuck misschien ben ik wel 10 jaar ouder, dus ik probeerde niet meer te kijken.
Dat je alles kunt kopen zonder gezeik is inderdaad wel een voordeelquote:Op woensdag 25 april 2018 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onterechte klacht, ik wil nooit meer anders dan m'n eigen woning
Ik hoef niemand te vragen wie ik meeneem naar mijn huis en ik kan de afwas zo lang laten staan als ik maar wil!!
Gewoon bij een bezorgpunt laten bezorgen....quote:Op woensdag 25 april 2018 21:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat je alles kunt kopen zonder gezeik is inderdaad wel een voordeel
Maar doordat ik alleen woon, moet ik wel vaak langer wachten als ik eens iets bestel wat afgetekend moet worden of waarvoor iemand langs moet komen.
Dat vind ik wel irritant, alles moet je zelf doen anders gebeurt het niet.
Verder heb ik niet echt het idee dat er zo veel verschil in zit.
Of het wordt bij de buren afgegeven, vaak weet de postbode wel dat ene oude stel in de straat te wonen, dat altijd thuis is en als bezorgpunt voor de hele buurt fungeertquote:Op woensdag 25 april 2018 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon bij een bezorgpunt laten bezorgen....
Vind ik maar een heel klein nadeel t.o.v. een huizengroot voordeelquote:Op woensdag 25 april 2018 21:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat je alles kunt kopen zonder gezeik is inderdaad wel een voordeel
Maar doordat ik alleen woon, moet ik wel vaak langer wachten als ik eens iets bestel wat afgetekend moet worden of waarvoor iemand langs moet komen.
Dat vind ik wel irritant, alles moet je zelf doen anders gebeurt het niet.
Verder heb ik niet echt het idee dat er zo veel verschil in zit.
Werkman antwoord, niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:30 schreef Werkman het volgende:
Wat dat op tijd naar bed gaan betreft, dat komt nu eenmaal als je werkt.
Dan wil je gewoon genoeg energie hebben om er de volgende dag weer tegen aan te kunnen.
Maar dan heb je de weekends nog.
Voor de rest ligt het helemaal aan jezelf.
Tja, klaag er niet over, maar doe er wat aan zodat jij je minder burgelijk voelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[knip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |