Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:32 schreef spiritusbus het volgende:
Alsof er chicks zijn die zitten te wachten op een kansarme schooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik geen vriendin heb bedoel je?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:31 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind het frappant dat als ik jouw topics open ik gegarandeerd het woordje ''chicks'' of ''neuken'' tegen kom.
Beetje compensatiedrang bruhh?
Zijn leven van nu is ongeveer hetzelfde als toen ik 16 was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.
En sowieso sowieso sowieso, deze jongen praat me iets te rooskleurig over zn leventje.
Mijn leven is vet kut man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Voor een nachtje bangbanggggg misschien. Maaar daarna wordt ie deruit geschopt.
En sowieso sowieso sowieso, deze jongen praat me iets te rooskleurig over zn leventje.
Je praat idd als een 20 jarig jongetje. Je hebt altijd de zelfde onderwerpen in KLB over hoe geliefd je wel nie ben en hoe erg je de chickies laat huule xDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat ik geen vriendin heb bedoel je?
Dat is heel simpel uit te leggen, ik kick op het iemand leuk vinden, dus zodra het normaal wordt gaat het me vervelen en laat ik het doodbloeden
Ik ben een paar keer van die serieuze chicks tegen gekomen, maar daar had ik echt het gevoel van: als het nu al zo saai is, dan wordt het alleen maar erger over een paar jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je praat idd als een 20 jarig jongetje. Je hebt altijd de zelfde onderwerpen in KLB over hoe geliefd je wel nie ben en hoe erg je de chickies laat huule xD
vet stoer xD
Ja klopt maar op je 25e.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer van die serieuze chicks tegen gekomen, maar daar had ik echt het gevoel van: als het nu al zo saai is, dan wordt het alleen maar erger over een paar jaar.
Ik ben liever mn hele leven vrijgezel dan dat ik met zo'n zeikerd opgescheept zit.
Dat kan prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kan geen huis kopen zonder vast contract.
Komt omdat ik elke keer naar Napels ga zodra ik weer een vliegticket kan betalen en dan kom ik terug en sta ik 500 euro roodquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt maar op je 25e.
0 euro hebben is wel beetje
Wat is zo boeiend aan Napels?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Komt omdat ik elke keer naar Napels ga zodra ik weer een vliegticket kan betalen en dan kom ik terug en sta ik 500 euro rood
pikken zuigen heb ik gehoord van betrouwde bonnen.quote:
Jawel, gewoon zaterdagnacht werken en dan om 7 uur naar huis omkleden en om half 10 naar schiphol rijden. Ben je er om 17 uur. En dan op maandag terug, dinsdag weer werken.quote:
dan heb je toch geldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zaterdagnacht werken en dan om 7 uur naar huis omkleden en om half 10 naar schiphol rijden. Ben je er om 17 uur. En dan op maandag terug, dinsdag weer werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |