Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.quote:
Dit zijn tekstenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.
Barbara Barendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
Claudia de Breijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
BS, je vindt Susan gewoon schattig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond die overacting wel schattig.
Je wil gewoon je banketstaaf tussen haar uiers plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit dus, helemaal niks met Visserquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
In de tijd van de Vlaamse pot zeker... nu... mwah... ietsjes minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |