abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:02:22 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160426548
quote:
De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:

Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....
http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.html

En wat hebben we het toch goed in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 07-03-2016 15:40:59 ]
pi_160426637
Het gaat altijd om de cijfers. Hoe het met de mensen gaat, daar wordt niet naar gekeken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_160426733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten
Zo jammer. Potentieel goed topic.
Maar alle misstanden zijn blijkbaar misstanden omdat de "miljoenen" tegenwoordig naar "kansarme migranten" vloeien.
Word je niet eens moe van jezelf?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:10:24 #4
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160426881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zo jammer. Potentieel goed topic.
Maar alle misstanden zijn blijkbaar misstanden omdat de "miljoenen" tegenwoordig naar "kansarme migranten" vloeien.
Word je niet eens moe van jezelf?
Heb je het tegen mij? Als dat zo is dan zou dat heel raar zijn want het zijn niet mijn woorden :')

Neemt niet weg dat ze gewoon gelijk heeft.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:10:44 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160426893
Rare site.. Mijn duimpjes tellen daar voor 3..
pi_160426933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:

Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....

http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.html

En wat hebben we het toch goed in Nederland.
VVD en PVDA bedankt :(
Van de VVD verwachten we dit wel maar dat de PVDA hier aan meegewerkt heeft vind ik gewoon om te kotsen :r
De CDA gaat trouwens ook niet vrij uit.

Ik hoop dat er voor deze mevrouw nog een oplossing komt want dit heeft ze niet verdiend dit moet trouwens ook lood zwaar zijn voor die oude man :X
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:13:10 #7
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_160426987
De PVDA heeft wel andere dingen aan hun hoofd, bijvoorbeeld het importeren van nieuwe kiezers gezien de Nederlandse kiezer het massaal laat afweten.

Op naar de 0 zetels.
pi_160427027
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160427031
Schrijnend verhaal weer :N we krijgen er allemaal vanzelf toch ook wel mee te maken. Allemaal onder het mom van 'humane' handelswijzen (wiens interpretatie dat dan ook mogen zijn).
pi_160427048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
pi_160427187
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
pi_160427221
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
En dan denk ik dat ik nog niet eens alles hoor, of mee krijg ervan?
pi_160427239
quote:
Nathalie Mendelbaum
Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?
pi_160427258
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
pi_160427309
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:

[..]

Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.
pi_160427339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:

[..]

Yep met rente!
pi_160427342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.
Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.

Was niet zo'n succes.
pi_160427364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?
Tering. Over vooroordelen gesproken.
Ik kan een beetje ongenuanceerdheid best waarderen maar jij bent een kampioen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_160427373
quote:
Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
pi_160427381
Het verpleeg tehuis waar mijn moeder van 70 vrijwilligers werk doet draait bijna compleet op vrijwilligers en word mede daarom nog niet met sluiten bedreigd.

Ja mijn moeder vind het leuk werk maar ik voel meer en meer dat de vrijwilligers gebruikt worden ik bedoel als er een griep golf is en de vrijwilligers die ziek thuis zitten dan is der ineens gewoon minder zorg in dat huis dit betekend dat er geen coffee rondgebracht word dat betekend dat oma iets langer in de luier blijft liggen enzovoort.

Mijn moeder blijft het doen ondanks dat er neergekeken word op de vrijwilligers. Ja ze bouwt een band op met die oudjes daar doet ze het voor natuurlijk gewoon voor die mensen die niks meer kunnen.
pi_160427392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef ccs het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.
Ik predik communisme door te stellen dat mensen hun eigen zaakjes moeten regelen als ze daartoe in staat zijn. Ok.
pi_160427423
quote:
:N :X
pi_160427440
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.
Die bedenken zich dan wel om iets negatiefs te gunnen!
pi_160427442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Tering. Over vooroordelen gesproken.
Ik kan een beetje ongenuanceerdheid best waarderen maar jij bent een kampioen.
Iedereen bralt hier dat moslims op onze uitkeringen af komen, daar hoor je bijna niemand over, maar meneer maakt een opmerking over het Uitverkoren Volk en je staat op je achterste tenen.
pi_160427496
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
Nee dat hebben ze niet die wat sinterklaas gespeeld hebben met het geld wat ervoor bedoelt was die hebben dat gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')