ja maar dat kan ook snel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker, duidelijker dan de Stromae. Dit versta ik.
Nu zingt zij ook in een ander tempo. Ligt het daar niet aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker, duidelijker dan de Stromae. Dit versta ik.
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu zingt zij ook in een ander tempo. Ligt het daar niet aan?
Ah zo. Ik kan helemaal geen Frans dus hoor (wellicht) geen verschil.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.
ik heb het opgegeven, ik ga die taal nooit lerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een echte Fransman zingt altijd wel een beetje met een accent. Ditmeisje zing algemeen beschaafd Frans. Verstaanbasr voor ons.
frituurvet hequote:
ow ja, dat was ook nog een optie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, dit is van Nielson. Douwe gaat naar ESF
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht dat het van Jesse Klaver wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |