Ik heb ook nog het darten aanstaan. Beter om dan maar twee dingen te hebben ipv dat het schakelkanaal langs 93 velden gaatquote:
Dat begint primaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef Brammess het volgende:
Almere - Jong Ajax 4 goals of meer
Telstar VVV winst voor VVV
svp xxx
Ik darten en schakel. Ado-Twente boeit me gewoon niet en gaat ook nergens om. Beide al veilig en halen geen plee ofsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog het darten aanstaan. Beter om dan maar twee dingen te hebben ipv dat het schakelkanaal langs 93 velden gaat
wat heb jij een lelijke UIquote:
Gvd wat heb je nu weer voor ui ik mis feboquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hafc vond hem genot, dus ik bewees hem een dienst
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bentquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd aids. Kon je geen slidings.
Jij hebt twee spelers van Vitesse. Wie lijkt er dan meer zwakzinnig?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Tagliano heeft altijd UI's waardoor hij zwakzinnig lijkt
Jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt twee spelers van Vitesse. Wie lijkt er dan meer zwakzinnig?
Skedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bent
Ik heb niet gezegd dat ik op tijd wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bent
Lekker van achteren benen brekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik op tijd was
JAAA.quote:
Nou nou nou. Dat heb ik nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker van achteren benen breken
Crisis slaat door op het veldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Sked het volgende:
Die topvorm van Twente zie ik in deze wedstrijd nog niet echt terug
En ook Marengo laat het zien als basisklant.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado speelt zowaar echt goed. Hows possible
Gijp z'n vriendin / ex vrouw is plots overledenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al in geen tijden VI meer.
Dat weet ik, heb ik vanmiddag gelezen. Zal wel lang uit de running zijn. Dingen met zijn zoontje ook oplossen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gijp z'n vriendin / ex vrouw is plots overleden
Ik ook niet. Anderhalf uur is mij te lang voor een programmaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al in geen tijden VI meer.
Echt alles dat die man doet is .gif-waardigquote:
club bestaat toch niet meer, dus waarom moeite doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weten de jongs van Twente wel dat ze aan het voetballen zijn?
Kanon in plaats van Wormgoor is ook nu al een verademing. Volgens mij is Fraser een racist. Gorre, Alberg, Kanon... Het is overduidelijkquote:
Ik heb het idee dat Fräser meer een obsessie voor werkende spelers heeft dan individualisten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon in plaats van Wormgoor is ook nu al een verademing. Volgens mij is Fraser een racist. Gorre, Alberg, Kanon... Het is overduidelijk
Omdat schakelkanaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt de Jupiper League hier besproken?
Die is er wel en wordt nog wel gebruikt op een vol programma op maandag ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder echt nog nooit Jupiler League topic gezien hier
4-0 zelfs, 2x bal op lat en 1x op de paalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Had al wel 3-0 moeten zijn Haags. Kan je fataal worden
Jupiler league fok! Op google intypen is voldoende en zelfs de tt is actueel. Het is dat de copy paste functie momenteel weigert op mijn telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder echt nog nooit Jupiler League topic gezien hier
VBL / [Jupiler League 2015/2016 #2] Alex Pastoor is engquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jupiler league fok! Op google intypen is voldoende en zelfs de tt is actueel. Het is dat de copy paste functie momenteel weigert op mijn telefoon
Tot ziens, strijder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ga ik een spelletje met mijn oma spelen. Het ga jullie goed
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been.
Wat ben je een verschrikkelijke lul.
Geen gek sfeertje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Het gaat de hele uitzending al over voetbal bij VI![]()
prima showtje zonder Gijp
Het enige wat hij kan, is het hebben over spelers die hij onder zijn hoede heeft gehad of clubs die zijn sympathie hebben.quote:
Wie zitten erquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Het gaat de hele uitzending al over voetbal bij VI![]()
prima showtje zonder Gijp
Het is wat serieuzer en ze durven nog niet echt grapjes te maken. Dus praten ze gewoon over voetbal.quote:
Kieft en Hansquote:
Niks mis mee, al is de aanleiding wat minder natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wat serieuzer en ze durven nog niet echt grapjes te maken. Dus praten ze gewoon over voetbal.
[..]
Kieft en Hans
Kieft en Hansquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is wat serieuzer en ze durven nog niet echt grapjes te maken. Dus praten ze gewoon over voetbal.
[..]
Kieft en Hans
Als Derijck tegen je scoort, dan ben je toch wel diep gezonkenquote:
Deze is beterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ben ik voor niets bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Die kan er echt geen kut van. Alleen vorige week pakte hij alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahah.
Ter Wielen is vandaag niet zo'n goede keeper.
Johan zou het liefst een tuin vol godenbeelden van Munsterman wensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:19 schreef Pascalus het volgende:
Johan is weer dom aan 't lullen over Munsterman![]()
tot zover mijn verslag over VI
Daarom zei ik ook dat je juichtequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was eten pakken.
Ik zie dat VVV heeft gescoord.
Heb je gebetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heel ingetogen.
Moeten wat goals bij Almere - J. Ajax vallen
Laten we dan daarvoor juichenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja
Winst voor VVV, +3,5 bij Almere City - Jong Ajax
Nee, ik ben voor Helmond Sport.quote:
Er moeten verder nog 3 dingen goed zijn hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het Bram.
Moet Almere wel scoren.
Ik gun het je plots niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Er moeten verder nog 3 dingen goed zijn hoor
Dortmund - Bayern BTTS
Tottenham - Arsenal 1
Willem II - Ajax 2
Zow Ziyech
Het is een complot!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
En weer schaamteloze Eredivisie-promotie
waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
En weer schaamteloze Eredivisie-promotie
Neppertquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor Helmond Sport.
quote:
gisteren was de kuip het sfeervolste stadion ooitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je Ziyechs goal alleen in de eredivisie ziet
Wij zijn Rotterdam schreeuwen heeft te maken met doorgesnoven achterlijkheid , niet met sfeerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gisteren was de kuip het sfeervolste stadion ooit
kom vechte danquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij zijn Rotterdam schreeuwen heeft te maken met doorgesnoven achterlijkheid , niet met sfeer
Wie word er kampioen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik vind Zivkovic wel een lachwekkende speler.
Wij zijn Arie van Os en Hennie Henrichsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
In de Arena schreeuwen ze ook altijd 'Wij zijn Ajax Amsterdam'
alsof ik niet weet waar ik naar zit te kijken
Iddquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk wordt het 2-2
al die anti twente gastjes helemaal mad
Hopelijk gaat Twente faillietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk wordt het 2-2
al die anti twente gastjes helemaal mad
Dat vraag ik me anders vaak genoeg af tijdens die wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
In de Arena schreeuwen ze ook altijd 'Wij zijn Ajax Amsterdam'
alsof ik niet weet waar ik naar zit te kijken
Jij twijfelt eraan of je wel naar Ajax kijkt tijdens wedstrijden van Ajax?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vraag ik me anders vaak genoeg af tijdens die wedstrijden
Ik vraag mij vaak af waar ik naar zit te kijken, jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij twijfelt eraan of je wel naar Ajax kijkt tijdens wedstrijden van Ajax?
Ajax is ajax niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij twijfelt eraan of je wel naar Ajax kijkt tijdens wedstrijden van Ajax?
Beetje dom van je, dat staat namelijk gewoon in de televisiegidsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag mij vaak af waar ik naar zit te kijken, ja
Ik heb helemaal geen televisiegidsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje dom van je, dat staat namelijk gewoon in de televisiegids
Heb jij nog een gids?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje dom van je, dat staat namelijk gewoon in de televisiegids
Sked en ik mogen elkaar uitstekendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en Sked hebben samen een bijzondere liefdesrelatie, net als Koffieplanter en Davy.
Koffieplanter vind ik een fascinerende naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en Sked hebben samen een bijzondere liefdesrelatie, net als Koffieplanter en Davy.
Ik ben bang dat jij je geld kwijt bent.quote:
Risk freequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij je geld kwijt bent.
Eigenlijk was dat al wel een zekerheidjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij je geld kwijt bent.
Retweetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik weiger Cavaliers een andere naam te noemen.
Huisvrouw Annie van twee blokken verderop ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Hengelman een betere doelman.
Goddommequote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta kan dus vlak voor de interlandperiode kampioen worden.
Dat is over 2 weken toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta kan dus vlak voor de interlandperiode kampioen worden.
hoi juvefanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Als Heracles dit weekend verliest doe ik een Koffieplantertje
Nee, 18 maart.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goddomme
Dat is het paasweekend meen ik, eind deze maand
Ah ja, ik bedoelde het interlandweekend zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, 18 maart.
Sparta heeft nu 11 punten voor op VVV. VVV staat pas stil in speelronde 35.
Ga jij wel eens uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef Brammess het volgende:
Volgend jaar awaydays in het Kasteel
Kennie wachten
Dat ga je nooit lang volhoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga undercover. Twentefan lijkt me wel wat
Hafc uit is meestal snel uitverkochtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat je zwaait in Almelo
Altijd wel gezellig. Veel Ajax fans tussen ons inquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hafc uit is meestal snel uitverkocht
Transferverbodje zoals Madrid en Barca krijgen voldoet wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Awhhh maar dat stadion en awwww die sfeer.
Mario, als ze wanbeleid voeren, krijgen ze gewoon een verdiende straf.
Dat voldoet niet voor de waslijst aan straffen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Transferverbodje zoals Madrid en Barca krijgen voldoet wel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
Been vindt Robben op dit moment onze belangrijkste international.
0-3 denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia
Nouja die nemen het grootste sportevenement ter wereld WEL serieus.quote:
Die valt wel heel pijnlijk door de mand dit seizoen.quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit ondertussen naar DOR-BAY te kijkeN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |