Ik heb ook nog het darten aanstaan. Beter om dan maar twee dingen te hebben ipv dat het schakelkanaal langs 93 velden gaatquote:
Dat begint primaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef Brammess het volgende:
Almere - Jong Ajax 4 goals of meer
Telstar VVV winst voor VVV
svp xxx
Ik darten en schakel. Ado-Twente boeit me gewoon niet en gaat ook nergens om. Beide al veilig en halen geen plee ofsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog het darten aanstaan. Beter om dan maar twee dingen te hebben ipv dat het schakelkanaal langs 93 velden gaat
wat heb jij een lelijke UIquote:
Gvd wat heb je nu weer voor ui ik mis feboquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hafc vond hem genot, dus ik bewees hem een dienst
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bentquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd aids. Kon je geen slidings.
Jij hebt twee spelers van Vitesse. Wie lijkt er dan meer zwakzinnig?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Tagliano heeft altijd UI's waardoor hij zwakzinnig lijkt
Jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt twee spelers van Vitesse. Wie lijkt er dan meer zwakzinnig?
Skedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bent
Ik heb niet gezegd dat ik op tijd wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit dat als je moet tackelen je te laat bent
Lekker van achteren benen brekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik op tijd was
JAAA.quote:
Nou nou nou. Dat heb ik nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker van achteren benen breken
Crisis slaat door op het veldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Sked het volgende:
Die topvorm van Twente zie ik in deze wedstrijd nog niet echt terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |