JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEFquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....
kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEF
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
he wat leuk, dat is het voordeel van een andere SC... allemaal nieuwe usersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijn
ik werd afgeleid. Ik ga nu echt :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet kan combineren met FOK!, snel uurtje trouwens
Hey WCH, ik vind je niet senielquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
Jeetje, lees gewoon fantastischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
wie kan ik de schuld geven van het sluiten van de SC
Maar ik ben voor een dubbeltje geborenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is lief van je, hier heb je een gulden, kan je een ijsje kopen
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks vanquote:
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je aardig naar beneden gedonderd zeg
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezen
Weet je wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conform verwachting, ik maak een notitie
Ik vind je anders best een grote lulquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar ik doe me groter voor hier op internet
ik probeer niks, weet 100% zeker dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
ik heb geen DM van je ontvangenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goed
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar op dat punt starten met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Er kwam zeker weer wat tussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eigen dm posten mag gewoon hoor
puberaal allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |