Nee de batterij was op, dus met een nieuwe batterij kunnen ze weer herboren wordenquote:
MOORDENAARquote:
Neuh, mn Neopets zijn ook aan het sterven van de honger geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
is dat niet zielig dan nu zo ineens
Ik had toen een bijbaantje op de zaterdag en ik nam 'm gewoon meequote:
Nietquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:22 schreef Murdy het volgende:
Ah, ik heb ook zo'n ding gehad.
Zit ik bij de RIAGG begint het ding happy birthday te spelen, waarop de psychiater ondergetekende gefeliciteerd heeft met de verjaardag van het ding..
Aahwwwquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb er eentje uitgespeeld.No joke; heel goed voor gezorgd en op een dag verschenen er allemaal hartjes en een deur, toen ging het kutding 'uit huis' ofzo. Leuk en aardig, ware het niet dat het monster ook direct niet meer te resetten was.
Oh waarom vertel je ditquote:Op zondag 13 maart 2016 10:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zag in de Playstore dat je ook een Tamagotchi-app van Bandai kan kopen. Kost wel 4,99 ofzo.
Ik kan echt niet onder werktijd m'n Tamagotchi gaan voeden hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht.En het is echt dezelfde als die 1e.
Geweldig!
Alleen als ie "net geboren" is heeft ie veel nodig. Met 2 jaar (is de mijne nu) roept ie me al veel minder. Dus als je hem in het weekend zou starten, kun je 'm tijdens je werk in de pauze verzorgen.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan echt niet onder werktijd m'n Tamagotchi gaan voeden hoor
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Alleen als ie "net geboren" is heeft ie veel nodig. Met 2 jaar (is de mijne nu) roept ie me al veel minder. Dus als je hem in het weekend zou starten, kun je 'm tijdens je werk in de pauze verzorgen.
Dit is dus de eerste evolutie (van schreeuwpup naar normaal wezen). Daarna was het dus de taak om hem zo goed mogelijk te verzorgen om de mooiste variant te krijgen. Maar iedere keer kreeg ik de lelijkste hoe goed ik mn best ook deedquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat bekkie van 'm als hij gescheten heeft.![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |