Nee johquote:Op zondag 6 maart 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben je toch allang weer vergeten man na een paar uur
Is er alweer vv vannacht?quote:
Ik ben niet natgeregend dus jaquote:
Zal het echt veel uitmaken?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Super Saturday, Cruz gaat voor de sweep.
Helemaal gelijk heb je.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoEn dan ook gewoon op een halfuur daar vanaf in de natuur staan ofzo
Hm, nou ja ik vraag me sterk af of je beter Cruz dan Trump kan hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Cruz vandaag dik wint gaat Trump eraf.
Cruz is een degelijk staatshoofd.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nou ja ik vraag me sterk af of je beter Cruz dan Trump kan hebben
Ben jij ook zo`n reisguru Kano?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je.
15 kilo is wel weinig hoor, zeker als je voor al die dagen eten mee moet.
quote:
Regenhoes er om heen en zo te zien was m'n bidon weer eens uit het zijvakje gevallen en lag in die hoes te rollen. Ik heb een lowe alpine apalachian 75+15quote:
Goed hoor. Begin me een beetje te verevlen en ongeduldig te voelen, wil werken en centjes verdienen mja mja. Duurt nog evenquote:
Schotland? Ierland?quote:
Zal vooral wel geliefd zijn bij de hispanics zoals Obama bij de afro-amerikaanse bevolking wasquote:Op zondag 6 maart 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje onervaren net als Obama was alleen
Centjes verdienenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Begin me een beetje te verevlen en ongeduldig te voelen, wil werken en centjes verdienen mja mja. Duurt nog even
Ah, met tent en al?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Regenhoes er om heen en zo te zien was m'n bidon weer eens uit het zijvakje gevallen en lag in die hoes te rollen. Ik heb een lowe alpine apalachian 75+15
Lekker hoor. Kan je zoveel werken naast je studie dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Centjes verdienen
Heb afgelopen maand bijna tegen een duizendje aangetiktNog nooit zoveel verdiend in een maand. Trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |