Mn tel is aan t opladen bovenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn selfie die ik jou zo ga sturen ook
Hahaha die Pharkus. Wat is dat voor teringdebiel danquote:
dit is ook niet erg slim.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaha die Pharkus. Wat is dat voor teringdebiel dan![]()
Sorry heeft met mijn geloof te maken, wil je dat er buiten laten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow wil je mijn geaardheid hierbuiten laten?
Ja is goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry heeft met mijn geloof te maken, wil je dat er buiten laten?
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocrietquote:
I know.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocriet
Niet alleen een note hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach als FA met kanker schelden terwijl je users note voor het woord is erg hypocriet
Rot op johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier schuldig aan dat weet je toch wel?
Nee inderdaad.quote:
Gvd keek je toevallig of had je daar nu serieus een TR voor?quote:
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd keek je toevallig of had je daar nu serieus een TR voor?
Braafquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg, gun jullie geen dicht topic.
De enige user met Kano in zijn naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.
Het was ook niet te verwachten dat er trammelant zou zijn.
Daarom ben ik hier. De beste moderator met kano in zijn username.
Er zijn geen andere mods met kano in hun naam zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het valt niet op als opeens een horde users hier post die dat anders nooit doen.
GRTD is ook wel eens op visite bij KLB.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom vegte dan.quote:
Kan dat niet permanent?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD is ook wel eens op visite bij KLB.
Als het hier weer eens dood is omdat Etsu moet studeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik reageer er de laatste tijd wel elke dag even. Ligt beetje aan de sfeer die er is enz.quote:
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.quote:
Ik had vannacht 4 uur slaap, ik ken je gevoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.
Ben ook geen 16 meer.
Kano even serieuze vraag:quote:
Omdat het een leuk spel is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano even serieuze vraag:
Waarom laat je dat gekke stok-topic nog open?
Haha oudjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kater zou ik het niet noemen, maar het is niet mijn beste dag. Komt vooral door het gebrek aan eten gister en 5.5 uur slaap.
Ben ook geen 16 meer.
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het een leuk spel is.
Jammer dat het steeds verpest moet worden.
Ik zal je binnenkort wel een kusje voor het slapengaan komen brengenquote:
Zou hem meesmokkelen naar turkijwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.quote:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het een leuk spel is.
Jammer dat het steeds verpest moet worden.
Oh..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.
Ik zou het leuk vinden als je meespeelt, maar wel volgens de paar simpele regels gaarne.
Van die op heb je wel gelijk misschien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.
En dan ben ik nog wel een ervaren FOK!ster.
Wow al die mods gaan wild vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.![]()
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzoquote:
Prachtige invasiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
zit op schoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC / FOK!Stok door Nederland #105 ONDERWEG (zwagertie)
Met de kano halen mag wel
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |