Zou hem meesmokkelen naar turkijwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.quote:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!stok goes international maken?
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het een leuk spel is.
Jammer dat het steeds verpest moet worden.
Oh..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij 'm binnen 24 uur plaatst in Nederland mag je hem best mee naar buiten nemen. Valt niet te controleren.
Ik zou het leuk vinden als je meespeelt, maar wel volgens de paar simpele regels gaarne.
Van die op heb je wel gelijk misschien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel dat je als newb wil meedoen, dat gehamer en gekibbel over de regels is best wel afschrikwekkend, want overzichtelijk is het imo allemaal niet met die wiki en nog verschillende sites die erbij horen.
En dan ben ik nog wel een ervaren FOK!ster.
Wow al die mods gaan wild vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom langs dan, laat je alle hoeken van de slaapkamer zien.![]()
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD is ook wel eens op visite bij KLB.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzoquote:
Prachtige invasiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens? Is tegenwoordig gewoon een invasie. Maar het was wel gezellig hoor
zit op schoolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je zo cranky? Mag je niet op de playstation ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC / FOK!Stok door Nederland #105 ONDERWEG (zwagertie)
Met de kano halen mag wel
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennenquote:
Godverquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met een uitkering achter de fokstok aanrennen
Zal wel eens kijken of ik ze nog kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel makkelijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Mijn autootjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je hebt een auto. Dat maakt het ook wel handig.
Nou dan moet je het wel bont maken volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]is inderdaad wel een optie mocht ik door m'n spaargeld heen zijn en geen werk kunnen vinden
Het was maar een grapje Kanoquote:
Wowquote:
CK heeft vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zijn madeliefff en catkiller zo stil
Ik hou niet van grapjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was maar een grapje KanoIk weet dat iedereen in dat topic hooggeleide G is
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowDat is lang. En ik denken dat 1x in 2/3 weken al weinig is haha.
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :Squote:
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb heul geen krullies. Al komt het weer een beetje :S
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Ah.. Nee hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wonen je ouders 250 km verderop en kan je daar slapen?![]()
Ze hebben recentelijk mijn oude kamer omgebouwd naar de keuken.Dus ik heb helemaal niks meer daar.
Vindt kat dat wel leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar weer moestuintjes sparen bij de AH. Poging 2.
Oeh ben je nat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Lijkt me niet iets om hier te bespreken.quote:
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buiten!
Ik ook wel maar ik wacht eerst tot het weer warm is buiten. Ga ik ze op de markt eten op vrijdag.quote:
Mijn baas lijkt anders best op die gast, zal het straks even doorgevenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk blijven alleen jij en ik samen over![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat doet echt pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou namelijk niet zo van katten nagels in mijn huid.
Na het lezen van ditquote:
Is bella toch maar mijn #1 fav kittyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na het lezen van dit
[..]
Is bella toch maar mijn #1 fav kitty
Volgens mij wil ze jou vermoordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doen!
Het is een enorme trut soms haha. Als ze niet geaaid wil worden dan gaat ze je gewoon meppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze jou vermoorden
witje weet wel wie de baas in huis isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mijquote:
Waarom zeg je dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
doe eens een linkjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
Living on the edge tochquote:
Oh het was hier, dacht US ofzoquote:
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk benquote:
zie DMquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |