Oeh ben je nat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het ging tyfushard regenen net, ik heb nu platte krullies. Wil je voelen?
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dit x echt goed mn best doen ik wil die aardbeitjes
Lijkt me niet iets om hier te bespreken.quote:
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is weer geen cannabisplantje jammergenoeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je die kale knakker van de AH een nieuwe song insturen: Wietplantjes met korting oh oh oh oh
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook beter mijn best doen. Ik ga ze mooi op mijn kamer zetten. En als ze dan ooit, hopelijk, groot worden moet ik iets bedenken zodat Kuroi er niet bij kan buiten!
Ik ook wel maar ik wacht eerst tot het weer warm is buiten. Ga ik ze op de markt eten op vrijdag.quote:
Mijn baas lijkt anders best op die gast, zal het straks even doorgevenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk blijven alleen jij en ik samen over![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat doet echt pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou namelijk niet zo van katten nagels in mijn huid.
Na het lezen van ditquote:
Is bella toch maar mijn #1 fav kittyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na het lezen van dit
[..]
Is bella toch maar mijn #1 fav kitty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |