dus wel maar bedankt voor de duidingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leek me geen heel onduidelijk antwoord
Die RingBewoner heeft gewoon een lijntje met Hugecooll.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:25 schreef zovty het volgende:
@Viskarretje; ik denk dat je even door een moeilijke fase in je leven gaat en je zoekt verstrooiing in de KLB. Prima, daar zijn we voor.
Maar je lijkt er toch ook wel plezier in te hebben om een beetje zuigerige kuttopics te maken.
Natuurlijk krijg je dan veel feedback en aandacht, en dat helpt enorm verstrooiend.
Maar toch is het allemaal niet zo sympathiek. Misschien kun je je postgedrag een klein beetje bijschaven?
Spreek je feedback in na de piep en hugo, frank en onder getekende nemen zsm mogelijk contact met u op.quote:
Heb niet echt feedback ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Spreek je feedback in na de piep en hugo, frank en onder getekende nemen zsm mogelijk contact met u op.
Niet alles is een klacht. Genoeg plekken op FOK! waar je de medemens een goedemorgen kan wensen.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:00 schreef Viskarretje het volgende:
Kan er geen subforum komen waar we wel vrijheid van meningsuiting hebben . Waar dus geen topics gesloten worden door hogere machten . Klb 1.5 ongelimiteerd topics enzo
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:31 schreef zovty het volgende:
Ik kwam hier juist om voor het tegenovergestelde te pleiten. Alles blijft maar open tegenwoordig.
Volgens mij heb ik daar iets over kankermoslims weggemikt. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Wie heeft zitten knippen in
KLB / Biggetjes in FOK KLB Header
Ik verbaasde me over het feit dat het topic niet gesloten was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar iets over kankermoslims weggemikt. Hoezo?
Flikker op man, je hebt de afgelopen 24 uur weer een hoop bagger geopend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Viskarretje het volgende:
Rozevla uppt al m'n topics . Voor dat jullie denken dat ik bagger, rozevla heeft n time-out nodig
Goed opgelet, bij deze krijg jij een sticker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Flikker op man, je hebt de afgelopen 24 uur weer een hoop bagger geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |