quote:
Volgende keer gewoon tot tien tellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil bij deze nog even gebruik maken om mijn verontschuldigingen aan KLB SC en in het bijzonder Frozen-assassin aan te bieden. Sommige van mijn woorden hadden zelfs in het heetst van de strijd niks te zoeken.
Ik neem aan dat jij je Licence to Chill weer verlengt heb, dat heb je eenmaal nodig om KLB te modden, maar dat hoef ik verder niet uit te leggen.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil bij deze nog even gebruik maken om mijn verontschuldigingen aan KLB SC en in het bijzonder Frozen-assassin aan te bieden. Sommige van mijn woorden hadden zelfs in het heetst van de strijd niks te zoeken.
Het is goed Pharkus, ik hoop dat beide partijen afgekoeld zijn en we gezellig weer verder kunnen met KLB SCquote:Op maandag 7 maart 2016 07:24 schreef Pharkus het volgende:
Echt advies waar je wat aan hebt.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon tot tien tellen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt advies waar je wat aan hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft KLB SC geen nummerreeks in de TT?
quote:
Dan plaats je een zogenaamde TRquote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
waarom blijven haat topics zoals dit KLB / Waarom kijken die donerboeren altijd zo kwaad?
keer op keer gewoon open? iedereen komt even leuk trollen dat buitenlanders vies zijn etc etc
past toch niet het in nieuwe beleid?
ja ik weet jullie lezen niet aales en ik snap het principe en plaats ook tr's maar ik vind het zeer opmerkelijk dat zo veel van die haat gewoon blijft staan maar een flauwe grap in de sc gelijk moet worden voorzien van een dm van een modquote:Op maandag 7 maart 2016 18:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan plaats je een zogenaamde TR
Wij (althans, ik) lezen ook niet ieder topic, zijn er te veel
je hoeft het ook niet serieus te nemen. Wat je ermee doet is tuulk je eigen keuzequote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet jullie lezen niet aales en ik snap het principe en plaats ook tr's maar ik vind het zeer opmerkelijk dat zo veel van die haat gewoon blijft staan maar een flauwe grap in de sc gelijk moet worden voorzien van een dm van een mod
dat gaat er bij mij iig steeds slechter, het is zo dubbel en ik beem het daardoor alles behalve serieus als ik zo'n dm krijg
ja dat snap ik maar ik had gehoopt dat je wat begrip toonde onrrent het eigelijk onhoudbare beleid zoquote:Op maandag 7 maart 2016 18:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet serieus te nemen. Wat je ermee doet is tuulk je eigen keuze
Naja het is vrij moeilijk om alles overal in de gaten te houden. Het is dan dus ook fijn als users meehelpen en het even aangeven als het ergens misgaat. In de SC ging het regelmatig mis en dat werd ook aangegeven. Elders gaat het ook vaak genoeg mis, maar dan vinden mensen het schijnbaar logischer om ofwel in dat topic (dat een mod dus schijnbaar niet gelezen heeft) te melden wat er zoal mis is met dat topic of er achteraf hier over te klagen dat het topic nog steeds open is en het 'dus' toegestaan is.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar ik had gehoopt dat je wat begrip toonde onrrent het eigelijk onhoudbare beleid zo
ik had het niet over de klb sc aangaande de dm die ik kreeg maar goed ik snap dat het voor jullie lastig is zo met zijn 2 maar wat ik dus totaal inverkoopbaar voor mij als zulks gewoon blijft staan en wordt geopend, dat niet alles wordt gelezen ok maar het wel frapant dat dan zulke bagger allemaal net niet wordt gelezen...quote:Op maandag 7 maart 2016 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is vrij moeilijk om alles overal in de gaten te houden. Het is dan dus ook fijn als users meehelpen en het even aangeven als het ergens misgaat. In de SC ging het regelmatig mis en dat werd ook aangegeven. Elders gaat het ook vaak genoeg mis, maar dan vinden mensen het schijnbaar logischer om ofwel in dat topic (dat een mod dus schijnbaar niet gelezen heeft) te melden wat er zoal mis is met dat topic of er achteraf hier over te klagen dat het topic nog steeds open is en het 'dus' toegestaan is.
Het beleid is in principe niet onhoudbaar, maar het is wel wat moeilijk te handhaven als je dat met een persoon of twee moet doen, aangezien er heeeeeeeeeeeel veel wordt gepost in KLB
Je weet natuurlijk ook niet wat wel wordt gelezen en weggehaald, omdat dat dus is weggehaaldquote:Op maandag 7 maart 2016 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het niet over de klb sc aangaande de dm die ik kreeg maar goed ik snap dat het voor jullie lastig is zo met zijn 2 maar wat ik dus totaal inverkoopbaar voor mij als zulks gewoon blijft staan en wordt geopend, dat niet alles wordt gelezen ok maar het wel frapant dat dan zulke bagger allemaal net niet wordt gelezen...
klopt maar mijn geheugen werkt vrij goed en het valt mij iig opquote:Op maandag 7 maart 2016 19:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk ook niet wat wel wordt gelezen en weggehaald, omdat dat dus is weggehaaldMisschien wordt er meer gebaggerd dan jij denkt
En dan weet ik ook niet waar je dm over ging
nou idd hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Word BOA.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lees die SC maar weer eens door.
Grgr
Valt wel mee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:18 schreef hoink581 het volgende:
Zowel Rozevla als Viskarretje zijn mijn inziens de KLB nogal aan het ontwrichten met hun psychotische diarree.
Die mogen naar mijn mening beide een spuitje ter kalmering krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:18 schreef hoink581 het volgende:
Zowel Rozevla als Viskarretje zijn mijn inziens de KLB nogal aan het ontwrichten met hun psychotische diarree.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:18 schreef hoink581 het volgende:
quote:
En vervolgens open je nog een paar kuttopics.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:27 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik heb Hugecooll plechtig beloofd te dimmen.
Eind goed, al goed.
Als het je niet aan staat, dan klik je er niet op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En vervolgens open je nog een paar kuttopics.
Achterlijke redenering. In dat geval is alles toegestaan inclusief doodsbedreigingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Als het je niet aan staat, dan klik je er niet op.
Nee hoor. Nog vòòr je op een topic klikt kun je controleren wie het topic heeft gestart en/of het onderwerp je aanstaat. Op basis daarvan klik je er vervolgens wel/niet op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Achterlijke redenering. In dat geval is alles toegestaan inclusief doodsbedreigingen.
En noem mij niet achterlijk, ..da's een zwaktebod.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Achterlijke redenering. In dat geval is alles toegestaan inclusief doodsbedreigingen.
Je bent nog dommer dan ik dacht, laat ik er verder maar niet op in gaan. Het aantal topics van jouw hand dat vroegtijdig wordt gesloten zegt al genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Nee hoor, want bij een doodsbedreiging heb je er al op geklikt. Nog vòòr je op een topic klikt kun je controleren wie het topic heeft gestart en/of het onderwerp je aanstaat. Op basis daarvan klik je er vervolgens wel/niet op.
Duidelijk genoeg?
Dat heeft puur te maken met de "handhaver" die het topic sluit. Die beoordeelt voor een hele groep users of het betreffende topic wel/niet gesloten moet worden. Behoorlijk dictatoriaal en smaak gebonden als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan ik dacht, laat ik er verder maar niet op in gaan. Het aantal topics van jouw hand dat vroegtijdig wordt gesloten zegt al genoeg.
Jouw advies boeit mij dus niks. Geen gr gr.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Negeer hem of ga lekker in een andere SC posten.
Gr.gr.
En die GTST perikelen van jullie boeit heel FOK! niet. Ga lekker door met baggeren, gaat die SC weer op slotquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw advies boeit mij dus niks. Geen gr gr.
het boeit je niet maar je komt je wel ff bemoeien...quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En die GTST perikelen van jullie boeit heel FOK! niet. Ga lekker door met baggeren, gaat die SC weer op slot![]()
Gr.gr.
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
het boeit je niet maar je komt je wel ff bemoeien..._¡
Volg je eigen advies op. Negeer de feedbackquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.
Die SC boeit me verder heel weinig.
Gr.gr
want jij noet het hier lezen en je storenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het stoort mij dat jullie steeds de FB komen verbaggeren met jullie kleuterissues.
Die SC boeit me verder heel weinig.
Gr.gr
de enige de mad gaat ben jij omdat er iemand de fb gebruikt waarvoor hij bedoeld is. kansloosquote:
Ja nou zeker. Huil nog een beetje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige de mad gaat ben jij omdat er iemand de fb gebruikt waarvoor hij bedoeld is. kansloos
janken doe je wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja nou zeker. Huil nog een beetje.
Je vindt het blijkbaar wel interessant, lurker.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En die GTST perikelen van jullie boeit heel FOK! niet. Ga lekker door met baggeren, gaat die SC weer op slot![]()
Gr.gr.
Banaanvraag is ban.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
En dit is feedback he, je kunt hier terecht met je klacht/opmerking of weet ik veel wat. Kunnen ze jou samen met Rozevla niet verbannen ofzo, betweter.
Reageer er dan ook niet op, het was geen vraag wat aan jou gericht was of niet. Of val je opeens onder de crew?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Banaanvraag is ban.
Tevens hebben jullie de vorige keer ook al de fb volgebaggerd, dus jouw beschuldiging gaat helaas niet op.
Geen vraag gericht aan mij of niet? Ah zo ja. Nee, ik uit gewoon mijn bezorgdheid als betrokken KLB'er. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat constante gejank van jullie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op, het was geen vraag wat aan jou gericht was of niet. Of val je opeens onder de crew?
Negeer haar of ga lekker in een andere FB posten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen vraag gericht aan mij of niet? Ah zo ja. Nee, ik uit gewoon mijn bezorgdheid als betrokken KLB'er. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat constante gejank van jullie.
Typische mad reactie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahahaha HAHAHA jezus haat richting klb sc zit wel diep he. Ja blijf maar lurken oke doei.
Nee dankje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Negeer haar of ga lekker in een andere FB posten.
Gr.gr.
Wat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan iemand Viskarretje tegen zichzelf in bescherming nemen?
Incluis mijn oprechte vraag? Dat was immers geen afzeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opgeschoond. Een sc waar men elkaar afzeikt lijkt me meer dan voldoende.
De KLB-SC is gewoon onderdeel van het forum en zijn de normale omgangsvormen dus ook gewoon van toepassing. Ook mensen die er niet actief posten mogen iets van de SC vinden uiteraard. Wat daar mee doen is aan de crew.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Incluis mijn oprechte vraag? Dat was immers geen afzeiken.
Ze mogen daar zeker wat van vinden maar dat daar naar geluisterd wordt of dat die meningen voor die van de daadwerkelijke KLB SC'ers wordt gezet, te zien aan het banaantal en hoeveelheid sluitingen, is natuurlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De KLB-SC is gewoon onderdeel van het forum en zijn de normale omgangsvormen dus ook gewoon van toepassing. Ook mensen die er niet actief posten mogen iets van de SC vinden uiteraard. Wat daar mee doen is aan de crew.
Klopt!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar goed, als dat de regels zijn zullen we het er mee te stellen moeten hebben.
Mehquote:
Mag wel wat minder irritant jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:09 schreef madeliefff het volgende:
dat geklets van rozevla tegen zichzelf in de SC, mag dat gewoon? dat gedrag is toch duidelijk bedoeld om users te ergeren? Op grond daarvan zou het dan toch niet mogen?
maar het hoeft dus niet?quote:
ja ik vraag het wel grappend maar veel wijzer werd ik eigelijk niet van hugo zijn antwoordquote:
Leek me geen heel onduidelijk antwoordquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vraag het wel grappend maar veel wijzer werd ik eigelijk niet van hugo zijn antwoord
dus wel maar bedankt voor de duidingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leek me geen heel onduidelijk antwoord
Die RingBewoner heeft gewoon een lijntje met Hugecooll.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:25 schreef zovty het volgende:
@Viskarretje; ik denk dat je even door een moeilijke fase in je leven gaat en je zoekt verstrooiing in de KLB. Prima, daar zijn we voor.
Maar je lijkt er toch ook wel plezier in te hebben om een beetje zuigerige kuttopics te maken.
Natuurlijk krijg je dan veel feedback en aandacht, en dat helpt enorm verstrooiend.
Maar toch is het allemaal niet zo sympathiek. Misschien kun je je postgedrag een klein beetje bijschaven?
Spreek je feedback in na de piep en hugo, frank en onder getekende nemen zsm mogelijk contact met u op.quote:
Heb niet echt feedback ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Spreek je feedback in na de piep en hugo, frank en onder getekende nemen zsm mogelijk contact met u op.
Niet alles is een klacht. Genoeg plekken op FOK! waar je de medemens een goedemorgen kan wensen.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:00 schreef Viskarretje het volgende:
Kan er geen subforum komen waar we wel vrijheid van meningsuiting hebben . Waar dus geen topics gesloten worden door hogere machten . Klb 1.5 ongelimiteerd topics enzo
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:31 schreef zovty het volgende:
Ik kwam hier juist om voor het tegenovergestelde te pleiten. Alles blijft maar open tegenwoordig.
Volgens mij heb ik daar iets over kankermoslims weggemikt. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Wie heeft zitten knippen in
KLB / Biggetjes in FOK KLB Header
Ik verbaasde me over het feit dat het topic niet gesloten was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar iets over kankermoslims weggemikt. Hoezo?
Flikker op man, je hebt de afgelopen 24 uur weer een hoop bagger geopend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Viskarretje het volgende:
Rozevla uppt al m'n topics . Voor dat jullie denken dat ik bagger, rozevla heeft n time-out nodig
Goed opgelet, bij deze krijg jij een sticker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Flikker op man, je hebt de afgelopen 24 uur weer een hoop bagger geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |