Het gebeurd vaak genoeg wel, mensen die op een dieptepunt in hun leven zitten door een variatie aan omstandigheden en plotsklaps een doel weten te vinden en zichzelf hieraan tot in het extreme vastbijten. Kan soms positief uitpakken, soms een stuk minder zoals met religieus extremisme bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Grems het volgende:
Dan ben je 19 en pleegt je vader zelfmoord en opeens weet je het, ik ga Europa helpen hetzelfde te doen.
waarom al dat sarcasme? het zal voor die jongen heel erg zijn om zijn vader om zo'n manier te moeten verliezen en wat hij probeerd te doen nu is zijn leegte op te vullen op een positieve en nutige manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Grems het volgende:
Dan ben je 19 en pleegt je vader zelfmoord en opeens weet je het, ik ga Europa helpen hetzelfde te doen.
Dat is vreselijk. Maar geen reden om actief mee te werken aan de zelfmoord van West-Europa.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom al dat sarcasme? het zal voor die jongen heel erg zijn om zijn vader om zo'n manier te moeten verliezen en wat hij probeerd te doen nu is zijn leegte op te vullen op een positieve en nutige manier.
wat is daar verkeerd aan?
luitser ik ben het ook niet eens met die cultuur daar en ik hoef die mensen hier ook liever niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Maar geen reden om actief mee te werken aan de zelfmoord van West-Europa.
Plottwist: vader pleegde zelfmoord omdat hij bang was voor de onvermijdelijke demografische gevolgen van een onbeperkte instroom jonge mannen uit prachtculturen.
Sommige landen en culturen produceren onevenredig veel slechte mensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luitser ik ben het ook niet eens met die cultuur daar en ik hoef die mensen hier ook liever niet.
maar niet alle mensen zijn hetzelfde en in alle landen en culturen hebben we slechte mensen en goede mensen. laat die jongen lekker zijn gang gaan zeg! dit helpt hem ook dus is het alleen maar goed.
ja en ik kan mijzelf in een vlinder veranderen nou goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Sommige landen en culturen produceren onevenredig veel slechte mensen.
Volkomen uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Sommige landen en culturen produceren onevenredig veel slechte mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:04 schreef Abed het volgende:
[..]
Volkomen uit de lucht gegrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was wel goed.
![]()
en? ga je mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, mijn broer wil ook op zo'n reis gaan met zijn gezin. "Vluchtelingen helpen".
Veertien dagen, all-inclusive is dat 4 sterren, met excursies, lezingen van een historicus en een bekende journalist (wie is nog een verrassing) en dan eerste week 3 x 2 dagdelen en tweede week 4 x 1 dagdeel echt vluchtelingen helpen. Was iets van 2.150 ¤ per persoon all-in. Hij vroeg of wij ook meegingen.
Wat een curieuze redenatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:21 schreef JackLucifer het volgende:
Het is heel goed bedoelt van die jongen, maar stel je nou eens voor dat er hier buitenlanders naartoe kwamen om zoveel mogelijk vluchtelingen het strand op te trekken?
Daar zit toch niemand op te wachten
Neehoor, daar is verstand voor nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Infection het volgende:
Ok, en nu? Moeten we nu met z'n allen opeens van mening gaan veranderen?
Het is maar wat je goed noemt. Natuurlijk is het goed om mensen te helpen. Maar hij moet misschien eens verder kijken dan dat. Je helpt Europa er niet mee, in tegendeel zelfs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Neehoor, daar is verstand voor nodig.
Maar goed nieuws is ook weleens leuk toch.
integendeel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed noemt. Natuurlijk is het goed om mensen te helpen. Maar hij moet misschien eens verder kijken dan dat. Je helpt Europa er niet mee, in tegendeel zelfs.
Ff lekker de morele superioriteit voeden. "Kijk mij vluchtelingen redden, helemaal hip en helemaal 2016"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, mijn broer wil ook op zo'n reis gaan met zijn gezin. "Vluchtelingen helpen".
Veertien dagen, all-inclusive is dat 4 sterren, met excursies, lezingen van een historicus en een bekende journalist (wie is nog een verrassing) en dan eerste week 3 x 2 dagdelen en tweede week 4 x 1 dagdeel echt vluchtelingen helpen. Was iets van 2.150 ¤ per persoon all-in. Hij vroeg of wij ook meegingen.
Jouw waanbeelden mag je wel eens onderbouwen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ff lekker de morele superioriteit voeden. "Kijk mij vluchtelingen redden, helemaal hip en helemaal 2016"
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jouw waanbeelden mag je wel eens onderbouwen.
Ja, en die dagdelen dat is maar 2 uur, geen 4 uur hè. En het laatste dagdeel in de tweede week is in feite een soort afscheidsreceptie... maar goed, mijn broer houdt wel van goede dingen doen altijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ff lekker de morele superioriteit voeden. "Kijk mij vluchtelingen redden, helemaal hip en helemaal 2016"
Geeft niet, daar zijn wij import Nederlanders voor.quote:
kennelijk ben je dan landverrader, zo werkt het tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die hier moeilijk over doenHij helpt mensen, wat is daar in godsnaam mis mee?
Niets, vooral veel Facebook foto's posten, twitter timeline updaten, instagram updates en likes vergaren zodat je zoveel mogelijk mensen kan laten zien hoe goed je wel niet bezig bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die hier moeilijk over doenHij helpt mensen, wat is daar in godsnaam mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |