Die vrouw is nog twee keer teruggegaan naar haar ex-man en ex-schoonmoeder, en heeft nog steeds warme gevoelens voor die tijd. Door de cultuurverschillen heeft het niet gewerkt, maar spijt heeft ze zeker niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze is na 3 jaar weggevlucht door de ellende o.a. haar huwelijk en heeft haar dochter meegenomen mee naar Zwitserland. Zo succesvol klinkt mij dat toch niet
En meisje uit dit topic lijkt mij gewoon dood, of door zichzelf, of door anderen/dieren.
In 26 jaar tijd 2 keer terug zijn geweest en driehonderd boeken erover geschreven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw is nog twee keer teruggegaan naar haar ex-man en ex-schoonmoeder, en heeft nog steeds warme gevoelens voor die tijd. Door de cultuurverschillen heeft het niet gewerkt, maar spijt heeft ze zeker niet.
Kom op zeg, doe toch niet zo naief. Een Nederlandse meid welke bezig is met een goede opleiding die ineens van de radar verdwijnt omdat ze hotel de botel is van een local. En daarom maar ineens geen contact meer opneemt met ouders, familie, vrienden etc. Haar hele sociale leven ineens vaarwel zegt, haar opleiding niet meer wil afmaken, geen gebruik meer maakt van rekeningen etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze was al 8 weken actief in Oeganda, wie weet wie ze daar heeft leren kennen. Ze zat de avond voor de verdwijning doodleuk met locals bij een kampvuur.
Een hut van paardenschijt en zonder westerse "shit" of de betuttelende westerse maatschappij?
Voor dat laatste was ze juist op de vlucht.
De kansen zijn inderdaad klein dat ze levend wordt teruggevonden, maar ik zou er niet raar van staan te kijken als ze ineens opduikt.
Plus het feit dat ze een voorsprong had van maar 15 minuten in een onbekend terrein op haar vrienden en de rangers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
En weer wordt er een Hollywood-scenario uit de lucht gegrepen en omgebouwd tot best wel mogelijke waarheid. Want er is een geval bekend van iemand die verliefd werd en zulks.
Zo happy was ze niet met de bemoeienissen op dat moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe toch niet zo naief. Een Nederlandse meid welke bezig is met een goede opleiding die ineens van de radar verdwijnt omdat ze hotel de botel is van een local. En daarom maar ineens geen contact meer opneemt met ouders, familie, vrienden etc. Haar hele sociale leven ineens vaarwel zegt, haar opleiding niet meer wil afmaken, geen gebruik meer maakt van rekeningen etc.
Hoe aannemelijk klinkt dat ? Dat je tijdens je 'vakantie' aanpapt met locals is juist leuk, moet daar dan meteen iets achter gezocht worden in de zin van 'een relatie beginnen' ?
Walgelijk, die sensatiezoekers hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:12 schreef Copycat het volgende:
Een voorsprong van vijftien hele minuten maar liefst.
Case closed, zou ik zeggen!
Wat is er nu walgelijk aan het bespreken van een verdwijning van een jonge vrouw?quote:
IK bepaal wat ik lees, niet jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is er nu walgelijk aan het bespreken van een verdwijning van een jonge vrouw?
Ik hoop dat ze gezond en wel wordt aangetroffen.
Daarnaast is het nieuw dat Nederland na een aantal buitenlandse verdwijningszaken twee soorten zoekteams ontwikkelen. Simpar en het team van Frank van der Goot.
Zoals hierboven gepost, hebben deze mensen behoorlijk wat kaliber en is het interessant te lezen hoe er internationaal samengewerkt wordt. BZ heeft beperkte middelen in dit soort zaken, positief te zien hoe dit zich door middel van fondsen ontwikkeld.
Mocht je het dan nog "walgelijk" vinden, lees dan niet.
Op de website van Frank:quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
En weer wordt er een Hollywood-scenario uit de lucht gegrepen en omgebouwd tot best wel mogelijke waarheid. Want er is een geval bekend van iemand die verliefd werd en zulks.
https://forensischpatholoog.nl/zoektocht-sophia-koetsier/quote:Bij deze ook nog een laatste oproep om ons bij te staan. Er is reeds veel steun gegeven en we zijn bijna op het benodigde bedrag echter tijdens het verblijf van Frank van de Goot en Nikky van Passen heeft zich nog een scenario laten waarnemen dat beslist moet worden meegenomen in het onderzoek. Hiervoor hebben we de hulp nodig van een autoriteit wiens medewerkers informatie kunnen inwinnen bij lokale dorpen. Met name deze actie vergt nogal wat van het budget.
En maar klagen dat de HEMA niet wil betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef Copycat het volgende:
En weer een actie die nogal wat van het budget vraagt. Lekker vakantie vieren!
Ik vraag of me of deze zoekactie ook van de grond was gekomen als het een slachtoffer betrof uit een armer milieu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef Copycat het volgende:
En weer een actie die nogal wat van het budget vraagt. Lekker vakantie vieren!
Naast misschien naïef, was ze vooral psychisch niet helemaal in orde. Denk dat dat de grootste rol in haar einde heeft gespeeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:51 schreef flibber het volgende:
Naief mooi meisje die onbesuist zo'n avontuur aan gaat in een "gevaarlijk" land.
Of het kind is ten prooi gevallen aan een dier of ruige landschap.
of ze is (verkracht) / vermoord door een local.
De kans dat er een ander scenario waar is is haast nihil.
uit dat soort landen moet je als mooie jonge vrouw ook gewoon weg blijven.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naast misschien naïef, was ze vooral psychisch niet helemaal in orde. Denk dat dat de grootste rol in haar einde heeft gespeeld.
Nonsens.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:55 schreef flibber het volgende:
uit dat soort landen moet je als mooie jonge vrouw ook gewoon weg blijven.
die "wereldverbeteraars" zien alles veels te rooskleurig in.
Weet ik zo precies niet uit mijn hoofd, staat vast ergens exact in dit topic.quote:welke aandoening had ze dan?
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig maar niet gelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nonsens.
[..]
Weet ik zo precies niet uit mijn hoofd, staat vast ergens exact in dit topic.
Je bent nog niet eens op de hoogte van haar aandoening en de gebeurtenissen vlak voor haar verdwijning, en toch weet je precies wat er gebeurd is? Nee oke.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:55 schreef flibber het volgende:
[..]
uit dat soort landen moet je als mooie jonge vrouw ook gewoon weg blijven.
die "wereldverbeteraars" zien alles veels te rooskleurig in.
welke aandoening had ze dan?
Oh die conclusie trek je zonder te weten welke Psychische aandoening ze heeft ? knap !quote:Op maandag 16 mei 2016 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naast misschien naïef, was ze vooral psychisch niet helemaal in orde.
Denk dat dat de grootste rol in haar einde heeft gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |