Ik stel voor dat we een FOK!user op zijn plek zettenquote:
Klopt, soms heeft die naïeve onwetendheid juist ook een heel toffe uitwerking ! (meestal niet helaas)quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten dat, Pauw boeit sport geen reet geloof ik
Wonen veel CDA-ers daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef marcodej het volgende:
Noordwijkerhouters praten altijd wat langzamer dan de rest van de Bollenstreek.
Feyenoord heeft ook lange tijd verloren maar kreeg toen ook nog steeds aandacht op TV... Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Ze hebben godverdomme verloren. Flikker op.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
De tijd van mensen als Asscher en Halsema lijkt me voorbij, tegenwoordig kan wegkijken en knuffelen en theedrinken niet meer. Daarvoor zijn de problemen te groot geworden. Zachte heelmeesters hebben stinkende wonden achtergelaten.
Dit hoort inderdaad niet in zo'n talkshow. En al zeker niet meer dan één sport-item per uitzending. Daar zijn sportprogramma's voor. Gisteren was VVSB ook al uitgebreid in het NOS Journaal....quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw die niet weet wie er scoorden
Echt, stop met deze sportinterviews
Rickert geilt gewoon op die strakke schaatspakkiesquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rickert wel, die weet dat het een schaatser is
Echt boeiend ookquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw die niet weet wie er scoorden
Echt, stop met deze sportinterviews
Dat zou mij niets verbazen. Zou ook zijn voorkeur voor een donkergekleurde speler verklarenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickert geilt gewoon op die strakke schaatspakkies
Niks is "nodig". FOK!-nieuws is niet nodig, dit forum is niet nodig en jij bent ook niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Fok nieuws is echt niet nodig.
Vroeger toen het nog koud was en er nog geen auto's waren was schaatsen best nuttig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook mensen die niet voor hun plezier schaatsen maar omdat het een handig vervoersmiddel is ofzo? Wat is het nut van schaatsen uitvinden?
Laat Rickert, hij is enorm zuur en kickt op negersquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks is "nodig". FOK!-nieuws is niet nodig, dit forum is niet nodig en jij bent ook niet nodig.
Overigens staat hetzelfde nieuws nu bovenaan de 101 op Teletekst, dus heb ik de juiste inschatting gemaakt door onmiddellijk een bericht te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |