En stel.. je mocht één president uit het verleden terug halen (we gaan even er vanuit dat dat gewoon kan). Wie zou het zijn? Je hebt ze natuurlijk niet mee gemaakt maar aangezien jij wel veel leest..quote:
Amerikanen heeft vrijwel geen goede presidenten gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En stel.. je mocht één president uit het verleden terug halen (we gaan even er vanuit dat dat gewoon kan). Wie zou het zijn? Je hebt ze natuurlijk niet mee gemaakt maar aangezien jij wel veel leest..
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen heeft vrijwel geen goede presidenten gehad.
Reagan had een goed buitenland beleid, maar dat schijnt vooral zijn vrouw geweest te zijn.quote:
Tsja om religieuze redenen snap ik best dat je tegen abortus bent maar als je beweert dat elk leven bescherming nodig heeft vanaf het moment van geslachtsgemeenschap vind ik toch wel een beetje extreem hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, hij is anti abortus.
Hij is gek! Gevaarlijk! Racist! Xenofoob!
Zit er wel nu iemand bij die je goed genoeg vind?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reagan had een goed buitenland beleid, maar dat schijnt vooral zijn vrouw geweest te zijn.
Heel extreem hoor om levne te beschermen, terwijl er babies het hebben overleefd om voor de abortus deadline geboren te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja om religieuze redenen snap ik best dat je tegen abortus bent maar als je beweert dat elk leven bescherming nodig heeft vanaf het moment van geslachtsgemeenschap vind ik toch wel een beetje extreem hoor
Die wordt het toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Ja je zei een naam maar heb je er vertrouwen in?
Vast. Maar ik vraag me wel af of Inso denkt dat hij het wel goed zou doen. Misschien lastig te zeggen van te voren maar gevoelskwestie ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt het toch niet
Gaat tussen Trump en Clinton uiteindelijk
Dat zou dan ook betekenen dat je een morning-after pill zou moet verbieden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel extreem hoor om levne te beschermen, terwijl er babies het hebben overleefd om voor de abortus deadline geboren te worden.
En als een zwanger vrouw vermoord wordt is het dubbele moord, maar abortus is dat niet?
Ik heb bijzonder weinig vertrouwen in politiek.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Ja je zei een naam maar heb je er vertrouwen in?
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig vertrouwen in politiek.
Laten we eerst bij de realiteit beginnen, er worden babies doodgemaakt die KANS hebben om levensvatbaar te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou dan ook betekenen dat je een morning-after pill zou moet verbieden?
Dat is geen realiteit. Dat is gewoon een andere kijk op wat je als leven beschouwt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we eerst bij de realiteit beginnen, er worden babies doodgemaakt die KANS hebben om levensvatbaar te zijn.
Fout, er zijn babies die het overleefd hebben bij een vroeggeboorte voor de abortusgrensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen realiteit. Dat is gewoon een andere kijk op wat je als leven beschouwt.
Er worden geen babys doodgemaakt. Er wordt iets kapot gemaakt wat kans heeft te kunnen uitgroeien tot een baby
Eens. Maar na het moment van geslachtsgemeenschap doe je dat nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ook evolutionair gezien moet je gewoon groeien in de buik van je moeder..
Toch vreemd idee dat je iets laat weg halen wat een dik half jaar later een baby is wat in je armen kan liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Er worden geen babys doodgemaakt. Er wordt iets kapot gemaakt wat kans heeft te kunnen uitgroeien tot een baby
De grens ligt dan ook niet net na geslachtsgemeenschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar na het moment van geslachtsgemeenschap doe je dat nog niet
Dat is wel heel vroeg?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fout, er zijn babies die het overleefd hebben bij een vroeggeboorte voor de abortusgrens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |