top..maar san marino 5e?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:10 schreef MuscleLover29 het volgende:
OGAE Servië heeft ook een aantal Servische 'experts' gevraagd om alle nummers te beoordelen. En NL eindigde als 4e in de 1e halve finale. Geen slecht resultaat in een Balkanland.
http://www.evropesma.org/(...)ultati-i-polufinala/
Hmm, waarom staat het VK erbij? En mensen denken dat San Marino zich kwalificeert?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:09 schreef grazz het volgende:
Vanavond was de eerste zweedse previewshow. Uitslag:
1. Kroatie: 29p
2. Finland 28p
3. Hongarije 28p
4. Rusland 27p
5. VK 22p
6. NL 19p
7. Moldavie 18p
8. Armenie 15p
9. Griekenland 13p
10. San Marino 10p
http://www.svtplay.se/vid(...)ntest-2016-avsnitt-1
Volgens mij beoordelen ze in elke show ook één van de big 5 landen.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hmm, waarom staat het VK erbij? En mensen denken dat San Marino zich kwalificeert?
Ik dacht dat dit het resultaat was van een beoordeling van alle 18 landen (+ VK) uit de eerste halve finale. San Marino gaat zich inderdaad niet plaatsen, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Volgens mij beoordelen ze in elke show ook één van de big 5 landen.
Geen idee wat ze over San Marino zeiden/denken...., maar duidelijk niet hun favorietEn er is volgens mij niemand die denkt dat SM naar de finale gaat?
Haha nee, na volgende week staan ze gewoon waar ze horen te staan...onderaan, maar wat mij betreft nog wel boven Griekenlandquote:Op woensdag 27 april 2016 01:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het resultaat was van een beoordeling van alle 18 landen (+ VK) uit de eerste halve finale. San Marino gaat zich inderdaad niet plaatsen, maak je geen zorgen
Wel een voordeel dat Zweden mag stemmen in onze halve finale danquote:Op woensdag 27 april 2016 01:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha nee, na volgende week staan ze gewoon waar ze horen te staan...onderaan, maar wat mij betreft nog wel boven Griekenland![]()
Ik verwacht dat Malta en Azerbeidzjan ook hoog gaan scoren volgende week. Beide zijn Zweedse producties. Objectief is het niet allemaal, ik las op een forum dat één van de panelleden (Helena Paparizou, esf winnares 2005) zei dat ze goede vriendjes is met één van de heren achter de Russische inzending, een Griek.
Volgende week? Over twee weken toch?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha nee, na volgende week staan ze gewoon waar ze horen te staan...onderaan, maar wat mij betreft nog wel boven Griekenland![]()
Ik verwacht dat Malta en Azerbeidzjan ook hoog gaan scoren volgende week. Beide zijn Zweedse producties. Objectief is het niet allemaal, ik las op een forum dat één van de panelleden (Helena Paparizou, esf winnares 2005) zei dat ze goede vriendjes is met één van de heren achter de Russische inzending, een Griek.
Volgende week, komende maandag al, beginnen de repetities. Ik denk dat dat bedoeld wordt, want pas bij de repetities vormen de bookieslijsten echt goed.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgende week? Over twee weken toch?
Eén van de juryleden van deze previewshow (Wiktoria) zit straks ook in de Zweedse jury. Ze gaf Nederland hier een 2, weten we dat ook alvast.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:09 schreef grazz het volgende:
Vanavond was de eerste zweedse previewshow. Uitslag:
1. Kroatie: 29p
2. Finland 28p
3. Hongarije 28p
4. Rusland 27p
5. VK 22p
6. NL 19p
7. Moldavie 18p
8. Armenie 15p
9. Griekenland 13p
10. San Marino 10p
http://www.svtplay.se/vid(...)ntest-2016-avsnitt-1
Best wel raar dat ze én in de jury zit en in zo'n previewshow, maar ze draait nog wel bij als ze DB live zietquote:Op zondag 1 mei 2016 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén van de juryleden van deze previewshow (Wiktoria) zit straks ook in de Zweedse jury. Ze gaf Nederland hier een 2, weten we dat ook alvast.
Dat zou eigenlijk gewoon niet moeten kunnen, op deze manier blijft er weinig te raden over als iedereen vantevoren al zijn mening gaat verkondigenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén van de juryleden van deze previewshow (Wiktoria) zit straks ook in de Zweedse jury. Ze gaf Nederland hier een 2, weten we dat ook alvast.
Of zij doet het erom, om later DB de 12 te geven :-)quote:Op maandag 2 mei 2016 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk gewoon niet moeten kunnen, op deze manier blijft er weinig te raden over als iedereen vantevoren al zijn mening gaat verkondigen
quote:I think it will qualify. He will be in the final, because both him and his song are very classy and authentic. Possibly the dark horse of 2016. Much better than Croatia (Nina girl sings like a goat), Greece (disgusting song with cheap lyrics + awful country) and Armenia (Iveta looks like a prostitute). Netherlands will surprise this year, I think. Final should be possible!!!
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:03 schreef Soren het volgende:
Dit juweeltje moest ik echt even delen:
Edeltraut Paffendorf 1 uur geleden
[..]
quote:I'm surprised to see this little talk about the Dutch rehearsal, because from what I can see, it was strong. A band on stage in ESC rarely works due to the nature of the contest, but this particular song makes it look like the band belongs on stage. The clothes are spot on (which wasn't the case for several performers) and the background is interesting enough to avoid looking bland while not distracting from the song. Good package here.
quote:He is a massive climber in my ranking. I thought this was boring, but since he creates such an intimate atmosphere on stage (reminding me of The Common Linnets that I adoooore(d)) he gets all my applause. I mean, it's always nice to see such a stripped-down performance, especially before Russia is giving a huge bang then.
van ESCunited.comquote:Well impressed with the rehearsal! I like his purple suit 10 points now, up from 6
Eeedeltraut Eeedeltraut every morning you greet meeeee.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:03 schreef Soren het volgende:
Dit juweeltje moest ik echt even delen:
[ afbeelding ] Edeltraut Paffendorf 1 uur geleden
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |