Hoewel ik dat in het begin ook niks vond, is het toch wel behoorlijk catchy. Die clip die ze er voor gemaakt hebben is ook erg leuk!quote:
Ja vind'm nu ook leuker, maar kan er ook niet meer dan een 6,5/7- voor geven. Gun het wel een finaleplek, maar zo hoog als in de Finse previewshow zie ik het ook weer niet eindigen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoewel ik dat in het begin ook niks vond, is het toch wel behoorlijk catchy. Die clip die ze er voor gemaakt hebben is ook erg leuk!
Als het goed wordt gebracht kan het zo maar redelijk hoog eindigen. Kijk naar Love Kills in 2013, stond bij de bookies helemaal achteraan, maar werd uiteindelijk 13e.quote:
Ze kunnen met deze loting in elk geval naar de finale.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als het goed wordt gebracht kan het zo maar redelijk hoog eindigen. Kijk naar Love Kills in 2013, stond bij de bookies helemaal achteraan, maar werd uiteindelijk 13e.
http://www.entertainmento(...)/rocking-the-rucner/quote:Douwe Bob began the last session. His pianist and guitarist shared the vocal with him. They harmonised well. Stripped back, simple and seemingly effective. Maybe less will be more this year in a Eurovision which threatens to be staging effect heavy after the success of Mans last year
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door grazz op 10-04-2016 18:57:46 ]All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Yes, nice hoor. 35 van de 40 punten. The common linnets deden het volgens mij nog beter in de previewshows, maar dit is erg positief.quote:Op zondag 10 april 2016 18:39 schreef MuscleLover29 het volgende:
Na Finland viel Slow down blijkbaar ook best in de smaak op IJsland. Douwe Bob kreeg de meeste punten van expert panel in 1e previewshow (9 liedjes)
Dit is te vergelijken met de Common Linnets qua resultaat, nu moeten we het ook echt wel van de Scandinavische landen hebben + de Baltische staten in de basis, maar dit is een hele mooie opsteker.quote:Op zondag 10 april 2016 18:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes, nice hoor. 35 van de 40 punten. The common linnets deden het volgens mij nog beter in de previewshows, maar dit is erg positief.
http://esctips.com/2016/04/10/amsterdam-in-concert-2016-review/#quote:For me the absolute winner of the lot was the Netherlands. This is the real dark horse and from watching all his interviews he seems like a real down to earth guy that you can sit, have a bear with and talk about anything and it comes across in his appearance and in my view the dutch need to get all the cameras on him and his face rather than anything else and if they do the dutch should be top 10 in may and at this point I’d almost certainly have them on my qualification list as the juries will almost certainly have this in there top 3.
Deze worden toch ook alleen gehouden in deze landen? Of hebben landen in Oost-Europa ook zo'n previewshow?quote:Op zondag 10 april 2016 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is te vergelijken met de Common Linnets qua resultaat, nu moeten we het ook echt wel van de Scandinavische landen hebben + de Baltische staten in de basis, maar dit is een hele mooie opsteker.
Zover ik weet alleen in de Scandinavische landen idd en meen ook in Duitsland?quote:Op maandag 11 april 2016 00:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Deze worden toch ook alleen gehouden in deze landen? Of hebben landen in Oost-Europa ook zo'n previewshow?
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 11-04-2016 om 20:09:00IJsland is begonnen met de previews. Na de eerste tien kandidaten van semi 1 staat @douwe_bob op 1 https://t.co/j7gSDrLWmr reageer retweet
Waarom doen we dat hier in Nederland eigenlijk niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:29 schreef grazz het volgende:
Morgen beginnen de Duitsers met een review van de eerste helft van semi 1
https://www.eurovision.de(...)de,songcheck372.html
Ik denk dat er hier onvoldoende kijkpubliek voor is, al is het Songfestival nu weer populairder dan in 2000-2010.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Waarom doen we dat hier in Nederland eigenlijk niet?
Het enige wat je nu hebt zijn die shows direct voor aanvang van het ESF, waarin allerlei onbenullen op een badinerend toontje een paar fragmenten mogen becommentariëren.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier onvoldoende kijkpubliek voor is, al is het Songfestival nu weer populairder dan in 2000-2010.
Er zijn ooit wel previewshows geweest, in 1998 bijvoorbeeld (opa vertelt) en vroeger had radiopresentator Hijlco Span altijd een Eurovisienacht waarop hij alle inzendingen besprak met gasten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |