quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Strani het volgende:
Als ik zo op Youtube kijk zijn veel negatieve reacties vooral van, komt ie: Nederlanders.
Dat ze jou nog niet hebben gevraagd om mee te doen Tongquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Net weer eens geluisterd. Ik vind het echt goed.
quote:The song is fine; a lot better than last year for sure. I don't love it though-the style is not really something I adore-and as such, given how I feel about this year so far, he debuts in the mid-teens. Will probably want him to qualify, but won't be hugely upset if it doesn't.
quote:It's not striking as Birds or Calm After the Storm, it would need the push of jury in case to get to final.
quote:I'm surprised I like this. I usually don't go for this kind of "Me and my guitar" type of songs but I find it very enjoyable. Also, the lyrics give me peace. I don't know if it is because I feel nowadays things happen so fast that we forget to "slow down", but I kind of identify with what he says. I also think his voice suits the song and I don't get any unpretentious vibes from it. It's a simple song. The only thing that puts me a little bit off about it is its repetitive ending. Other than that, I really like it!
quote:Ive listened to this a few times now and its actually a very nice happy song it could do very well as I like it more than calm after the storm, if he does good staging and vocals then top 5 at least I think.
quote:This really growing on me, this is actually the type of song of country/folk songs that I've never liked, but there is something in this that just makes me calm and peaceful. The title says Slow Down and I am really feeling slowed down by this song in the best possible way. I will change my 8 points to 12
quote:and the award for "grower of the year" goes to...Netherlands
I'm starting to love this!!!!!
Ha ha ha. Wat lief.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat ze jou nog niet hebben gevraagd om mee te doen Tong
Denk dat je er best een mooie song (qua tekst dan) uit zou kunnen persen
Meen ik serieus
Hopen dan degenen die daadwerkelijk stemmen dusdanig esf fan zijn dat ze vaker dan eens van te voren het lied beluisteren. Want je ziet toch veel mensen zeggen dat het een grower is.quote:
Is dat forum weer een beetje begaanbaar eigenlijk?quote:
Ja, dit moet niet als eerste of tweede... Keihard duimen dat de organisatie dat ook snapt. Ik ga Sietse even dmen op FBquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind het mooi dat mensen ook echt de tekst luisteren en relaxed worden van het nummer. De loting in de halve finale zal van groot belang zijn. Gooi ons maar zo veel mogelijk dance-drammers toe en dan Slow Down net voor de pauze.
Top, hij gaat dat wel even regelen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit moet niet als eerste of tweede... Keihard duimen dat de organisatie dat ook snapt. Ik ga Sietse even dmen op FB
Vorig jaar gebeurde dat aan het einde van maart ongeveer, een week of twee nadat alle nummers officieel binnen moesten zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wanneer wordt de definitieve volgorde gemaakt eigenlijk?
Is daar een datum van bekend?
Zelf nog geen last van gehad!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat forum weer een beetje begaanbaar eigenlijk?
Elke keer dat ik daar de afgelopen dagen probeerde in te loggen sloeg mijn virusscanner bijna op tilt van de Trojan meldingen.
quote:volus404
12 pionts from Poland:)
quote:PG20
I love this song!
quote:Aiste Tamonyte
He is so handsome
quote:black parade
Nice song!12 points from Poland
quote:Agata Nowak
12 points from Poland! Brilliant song!
quote:Barbara Poignet
In my top 5 from France
quote:Taylor Bradford
#TeamDouwe ❤️
quote:Taylor Bradford
Fantastic composition and arrangement. Timeless production. ❤️
quote:zonnie26
Mooi nummer doet me denken aan nummer lay it down van de everly brothers.
quote:xBrenn
Love it!!!!! Zo van deze tijd waarin iedereen als kip zonder kop gestrest maar doorgaat op z'n tenen lopend. Prachtige beat en prachtige stem Douwe!! Proud dutchie
quote:Nikolas Roussinos
Laidback, very easy on the ears and eyes. Yup, I definitely like this. Good luck.
quote:Leila Youssef
Love this sixties throwback sound. Makes it very authentic.
quote:AmericanCheerleader89
This is VERY VERY VERY underrated.
quote:carmen xx1 uur geleden
Echt een stom nummer VIND IK dus mijn mening
Van het escforum. Precies mijn gedachte.quote:I love everything about this except for that chorus. Why, why, why...
Zonder het filmpje te hebben gezien, maar de mannen van Wiwibloggs hebben een werkelijk abominabele smaak. Volgens mij waren ze ook niet bepaald fan van de nummers van the Common Linnets en Anouk en Servië vorig jaar (met dat trashy lied) was heus fantastisch. Een negatieve respons van Wiwibloggs zou ik dus als een compliment opvatten.quote:
Mee eens. Ik kan het meestal niet eens opbrengen om naar hun reacties te kijken, zo slecht is hun smaak.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:23 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zonder het filmpje te hebben gezien, maar de mannen van Wiwibloggs hebben een werkelijk abominabele smaak. Volgens mij waren ze ook niet bepaald fan van de nummers van the Common Linnets en Anouk en Servië vorig jaar (met dat trashy lied) was heus fantastisch. Een negatieve respons van Wiwibloggs zou ik dus als een compliment opvatten.
Als iemand het over een valse nicht heeft denk ik altijd aan die ene kerel van wiwibloggsquote:
Die zijn nooit positief over de Nederlandse inzendingen..quote:Op maandag 7 maart 2016 16:37 schreef Soren het volgende:
[..]
Als iemand het over een valse nicht heeft denk ik altijd aan die ene kerel van wiwibloggs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |