Anatomisch gezien is het volgens mij de bedoeling dat er een verbinding is tussen neus en mond. Misschien komt de melk haar de neus uit inmiddelsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:56 schreef twist02 het volgende:
Hier gelukkig ook weer een goede nacht gehad, maar nu is man ziek (geen manflu maar echt ziek-ziek helaas)
Wat waren ook al weer tips tegen berg?De Minion zit af en toe ook aan dr hoofdje te krabben en zag ineens wat berg zitten. Gisteren al wat olie op gedaan (wordt je ook niet blij van met zo'n bos haar
)
Oh, en als ik dan toch bezig ben
Het is me nu al een paar keer opgevallen dat er wat melk uit dr neusje loopt terwijl ze drinktZe lijkt er weinig last van te hebben (hoeft ook niet te hoesten ofzo), maar het ziet er zo gek uit... Is dat normaal of zit er dan anatomisch echt iets verkeerd?
Ik heb zoveel energie dat ik ga stotteren.;)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef pinquit het volgende:
Je stottert wel een beetje kris! Heerlijk he, diie productieve dagen, ik kan daar ook zo van opladen
Dreumes eet graag lopend door het hele huis. En het liefst rijstwafel. Die dan in hele kleine stukjes moeten eerstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:37 schreef Estrys het volgende:
Respect hoor Sicilla.
Twee keer stofzuigen? whut? Why?
Ik denk eigenlijk dat het een toevalstreffer was. Hoewel mijn man zei dat hij dat vanmorgen ook al een keer deed. Eerst zien dan geloven. Vooralsnog denkt hij dat ie een vliegmasjien isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:50 schreef FlyingFish het volgende:
Dat was een korte carrière als terugrol moeder dan voor je Estrys. Je mag de mijne wel af en toe terugrollen als je het mist, die heeft 1 keer laten zien dat hij het kan en daarna niet meer.
Wat gaat ze hard Lu!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef LuDann het volgende:
Wow Sicilia, respect.En Kris ook!
Ik kom me ook weer eens melden, ben welgeteld 2 dagen beter geweest van de buikgriep toen ik door de volgende geveld werd.En gisteravond had ik een hele heftige rare reactie op de neusspray oxytocine die ik heb en na overleg tussen mijn man en de huisartsenpost is daar zelfs een ambulance voor gekomen. Uiteindelijk weinig aan de hand gelukkig.
Ik heb wel een soort van bijgelezen maar weinig onthouden, sorry. Ik voel me vandaag eindelijk weer ietsje beter en het is me gelukt om een filmpje te maken van de baby kruips (ik weet dat daar iemand om vroeg maar ik weet niet meer wie):
[ link | afbeelding ]
Oh en IMA wat schattig lijkt me dat.!
Ik wil niet heel vervelend zijn... Maar is oxytocine niet een weeënopwekker/borstvoedingaanmaker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef LuDann het volgende:
Wow Sicilia, respect.En Kris ook!
Ik kom me ook weer eens melden, ben welgeteld 2 dagen beter geweest van de buikgriep toen ik door de volgende geveld werd.En gisteravond had ik een hele heftige rare reactie op de neusspray oxytocine die ik heb en na overleg tussen mijn man en de huisartsenpost is daar zelfs een ambulance voor gekomen. Uiteindelijk weinig aan de hand gelukkig.
Ik heb wel een soort van bijgelezen maar weinig onthouden, sorry. Ik voel me vandaag eindelijk weer ietsje beter en het is me gelukt om een filmpje te maken van de baby kruips (ik weet dat daar iemand om vroeg maar ik weet niet meer wie):
[ link | afbeelding ]
Oh en IMA wat schattig lijkt me dat.!
vervelend van de oxytocine!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef LuDann het volgende:
Over dat weken/maanden oud verhaal, ik snap daar nog weinig van en voel me echt heel dom.Hoeveel weken is nu een maand? Ik roep al een week lang dat Wolk 7 maanden is maar ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ze dat is. Of gaat dat per zoveelste van de maand?
@sillie: ja, de kat gaat waar zij gaat, de hele dag. Altijd erbij, erop of ernaast.
Missladybug: ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Ik heb de oxytocine neusspray voorgeschreven gekregen om de toeschietreflex tijdens de borstvoeding te bevorderen inderdaad, wat is daar vervelend aan dan? Ik werd er heel duizelig en misselijk van en kreeg hoofdpijn. Schijnt een bijwerking te zijn, maar het hield abnormaal lang aan (4 uur ipv een half uurtje).
Sorry sorry sorry je hebt helemaal gelijk. Ik had nog nooit gehoord van oxytocine-neusspray.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef LuDann het volgende:
Over dat weken/maanden oud verhaal, ik snap daar nog weinig van en voel me echt heel dom.Hoeveel weken is nu een maand? Ik roep al een week lang dat Wolk 7 maanden is maar ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ze dat is. Of gaat dat per zoveelste van de maand?
@sillie: ja, de kat gaat waar zij gaat, de hele dag. Altijd erbij, erop of ernaast.
Missladybug: ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Ik heb de oxytocine neusspray voorgeschreven gekregen om de toeschietreflex tijdens de borstvoeding te bevorderen inderdaad, wat is daar vervelend aan dan? Ik werd er heel duizelig en misselijk van en kreeg hoofdpijn. Schijnt een bijwerking te zijn, maar het hield abnormaal lang aan (4 uur ipv een half uurtje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |