Ze zijn te lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 16:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
De croissantjes zijn hier gewoon met roomboter en ik vind ze beter dan die van andere supermarkten.
Oosters of Italiaans? 'k heb een zakje met gedroogde tomaten uit het Italiaanse assortiment en die vind ik ook flink zout.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:03 schreef Erasmo het volgende:
Die zongedroogde tomaten uit het Oosters assortiment zijn lekker, wel een tikkie zout.
Niks van mijn gading.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:12 schreef Erasmo het volgende:
Deze: http://www.lidl.nl/nl/14029.htm?action=showDetail&id=25128
Het stond er wel op geprint, maar gebruik dan neutrale zakjes en geen Kania kipmarinade of kaassausquote:Op zondag 3 juli 2016 19:01 schreef Elleska het volgende:
is dat dan geen foutje? hier stond wel de juiste tekst op de zakjes.
al bij de weekaanbiedingen gekeken?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef RickoKun het volgende:
NOOOOOOOOOO!!!
Waar de fuck liggen de fishnuggets
Die hebben ze vast uit het assortiment gehaald!
Net als ik weer eens wat lekkers heb ontdekt!
Gatverdamme, echt niet lekker!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb de wijnbladeren met rijst gekocht. In blik.
Ben wel benieuwd of het te eten is. THT was behoorlijk lang.
die gaan morgen pas in de aanbieding. 14 juliquote:Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef RickoKun het volgende:
NOOOOOOOOOO!!!
Waar de fuck liggen de fishnuggets
Die hebben ze vast uit het assortiment gehaald!
Net als ik weer eens wat lekkers heb ontdekt!
Ik wilde net zeggen, stonden die nou niet in de folderquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:14 schreef THEFXR het volgende:
balen als een stekker dat die roze limonade tijdelijk was.
zijn morgen weer in de aanbieding!!
[ afbeelding ]
p.s. besteld vrachtwagen bij Borent.![]()
Hier stond het vandaag al in de winkelquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:14 schreef THEFXR het volgende:
balen als een stekker dat die roze limonade tijdelijk was.
zijn morgen weer in de aanbieding!!
[ afbeelding ]
p.s. besteld vrachtwagen bij Borent.![]()
Noice!! Haal ik meteen wat van op!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gaan morgen pas in de aanbieding. 14 juli
Ik was lui, hoopte op een knappe quacamole. Zelf maar gemaakt en het is heerlijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog nooit prefab guacamole gehad die wel lekker was.
'Mijn' Lidl gaat as woensdag weer open. Feestelijk. Niet even een lullig wandje eruit, maar een compleet nieuwe, glazen gevel en zo te zien ook binnenin flink geüpgraded. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |