zou dat niet durven aan te nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag niks? En er is ook niks aan mij gevraagd. Heb van uit mijzelf aangeboden het mijn vriend voor te schieten.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.
nog steeds geen pics van paxcon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets heeft vet mooie blauwe ogen like damn als hij niet gay was he
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom dan pas en ben srs srs lijkt me tof.
Nashville, Memphis, Las Vegas, Los Angelesquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizen
Haha jelly. Ik ben gewoon chille kerel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.
dat weet je goed te verbergen danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha jelly. Ik ben gewoon chille kerel.
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizen
hehe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik nacho cheese chips.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik eet nu die haribo perziken. ga zo good
Ach, zag er leuk uit. Hopelijk gaat hij ook niet meer open, wat een ebolakleuters daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt niks te lezen alles is weggemod
stuur dan mag ook in dm.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
die zijn dan ook niet boeiend
mijn pics wel jwz
ah ja, begrijpelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders word ik te populair en daar hou ik niet van.
Oh shit, you're doomed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik eet nu die haribo perziken. ga zo good
wat heteros mogen geen fotos van mannen bekijken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee jij bent toch hetero.
Nopquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat heteros mogen geen fotos van mannen bekijken?
wanneer heb je tijd in de zomermaanden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bellagodinquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Maandag ga ik eindelijk met Bella knuffelen
Vind ze het goed om opgepakt te worden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bellagodin
Ze heeft Johannes en Paxcon al ontmoet en was heel erg lief. Tegen jou moet dat ook wel lukken.
heyy je bent er weer wat heb je gedaan ongelooflijk man hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
We kunnen ook een 450-stok doen, komt ie ook Noord-Holland en Brabant nauwelijks uit
Zeker niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ze het goed om opgepakt te worden?
JA DAHAG HIER TRAP IK NIET NOGMAALS INquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heyy je bent er weer wat heb je gedaan ongelooflijk man hoe is het mogelijk
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet.
Alleen aaien/kroelen, liefst alleen bij dr gezicht.
Zal wel aan je educatie liggenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
ik dacht dat er nutella in Jimmy z'n UI stond want zelfde lettertype en kleur
echt he homoooo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef Ashqelon het volgende:
wat is dat met die mannen die pics aanbieden maar vervolgens als je erop reageerd niets meer zeggen want n homos.
Als loonslaaf heb ik maar een beperkt aantal dagen vakantie en ik heb natuurlijk al wat opgenomen. Als je m'n onbetaalde verlof even wilt vergoeden, zou dat wel tof zijn. Immers, wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wanneer heb je tijd in de zomermaanden?
Oh mijn kat is ook heel saai hoor. Wil 9 van de 10 keer niet geaaid worden.quote:
Fuckerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als loonslaaf heb ik maar een beperkt aantal dagen vakantie en ik heb natuurlijk al wat opgenomen. Als je m'n onbetaalde verlof even wilt vergoeden, zou dat wel tof zijn. Immers, wie goed doet, goed ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |