lokale boeren....nou ja je hoort Arie hequote:
ik luisterde nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
lokale boeren....nou ja je hoort Arie he
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik luisterde nietlokale boeren op een onbewoond eiland
quote:
mogen we dat meemakenquote:
*kijkt naar toastje met vleessalade* ... *kijkt naar weilanden aan de overkant*quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:00 schreef Prisha het volgende:
Als je t kan eten moet je t ook kunnen vermoorden.
Ok dan
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*kijkt naar toastje met vleessalade* ... *kijkt naar weilanden aan de overkant*
Brb.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brb.
quote:
Ik heb beeldquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brb.
Moniekquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss kunnen ze dit met Moniek doen, hangt stuk vleesch achter de dame aan geloof ik.![]()
quote:
Scherp !quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef opreis het volgende:
Hoezo weten ze dat er uberhaupt (1?) kaaiman zit? Ze hebben er nooit 1 gezien daar
Cup G?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
MoniekSimone heeft wel wat van haar weg
hmm goeiequote:
Zwemmendquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef svann het volgende:
Hoe the fuck komen er biggetjes op een onbewoond eiland?
lokale boeren hadden ze ergens voor uitgezetquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef svann het volgende:
boerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef svann het volgende:
Op de vlucht voor de boze wolfquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef svann het volgende:
zou ik ook doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Moniek huilt omdat ze vlees in zich krijgt
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Moniek huilt omdat ze vlees in zich krijgt
Ze hebben er al één gevangen, in aflevering twee ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef opreis het volgende:
Hoezo weten ze dat er uberhaupt (1?) kaaiman zit? Ze hebben er nooit 1 gezien daar
Carnivoren zijn dus haramquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Carnivoren mogen ook niet gegeten worden volgens mij.
Je ziet die tanden tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vroeger werd ze zo genoemd en hij zegt dat toevallig?
quote:
ze is niet lui maar mennnnnnnnnnnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boehoe, Moniek is nog steeds totaal zwak
Die pakt het net zo aan als uto Nicoline en Bas, idd wss het beste wat je kan doen. Niet meegaan in emoties van anderenquote:
hoe voelt dat, in zo'n droogtrommelquote:
idd ...goeie les welquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Die pakt het net zo aan als uto Nicoline en Bas, idd wss het beste wat je kan doen. Niet meegaan in emoties van anderen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moniek heeft wel de hoofdrol. Sommige anderen zijn nog nooit in beeld geweest
ja....quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja die cameramannen Jaap en Leon voornamelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die cameramannen Jaap en Leon voornamelijk
nee toch? Ze moetn nog 7 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit de laatste aflevering trouwens ?
Dat valt wel mee vind ik. Bij Leon dacht ik vorige week 'huh, wie is dat?'quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ja maar die Pascal ook nauwelijks
Mr Ed had ook zijn eigen showquote:
dat zeker.....quote:
oh die leon..quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Marloes![]()
![]()
ik heb het idee dat we meer een emo programma zijn geworden dan een survival programma
Grappig dat ze er daar al binnen een maand achterkomen, en in die graftakkeloods na 2 jaar nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Marloes![]()
![]()
ik heb het idee dat we meer een emo programma zijn geworden dan een survival programma
Léon is leukquote:
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Grappig dat ze er daar al binnen een maand achterkomen, en in die graftakkeloods na 2 jaar nog niet.
moniek past wel in de loodsquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...
Ja daar vooral luxepaardjes die bekend willen worden, deze lui totaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...
nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....quote:
en leunenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....
ik dacht huh wie is dat danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ene vent met die krulletjes en die baard ook nauwelijks gezien
ze kan vast goed overweg met do en fikquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweestquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ene vent met die krulletjes en die baard ook nauwelijks gezien
ik vindt d'r wel een type voor patjequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze kan vast goed overweg met do en fik
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweest
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweest
ja deze..hier dacht ik van huh waar komt die vandaanquote:
Is ook cameraman net als Leonquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja deze..hier dacht ik van huh waar komt die vandaan
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
eindstreep
best prima lengte van de serie, ze hadden het ook kapot kunnen melken en uitsmeren
Mss maken ze het volgend jaar wel wat zwaarder voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijn
het is al snel overleven. Dat zie je bij Naked and Afraid ook, omdat het een afgebakende periode is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijn
ik ben niet labiel genoeg vrees ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss maken ze het volgend jaar wel wat zwaarder voor je
ja dat is waar...ach....toch wel leuk zo....gelukkig zonder wegstemmen en spelletjes en zo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is al snel overleven. Dat zie je bij Naked and Afraid ook, omdat het een afgebakende periode is.
net als jou username, he uubquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Urb het volgende:
Ik kan het woord energy-level niet meer horen, lijkt wel een aflevering van Dragon Ball Z
nee 2 nog, laatste zal wel zijn dat ze met zijn alle gaan nabespreken dus in principe idd nog maar een aflevering.quote:
Ja dat vissen van ze is wel echt belabberd. Qua survival niet echt toppers die lui bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef opreis het volgende:
Ik vind die Mounir eigenlijk toch wel een vieze, hij loopt constant dichtbij Marloes, beetje tegen aanzitten enzo. Maar ondertussen kan hij wel een enorme botte lul zijn naar mensen die in zijn ogen minder zijn dan hem.
Tevens hebben ze uiteindelijk toch wel heel weinig vis of andere bronnen van vlees gevangen
Sws al die ''hippe'' Engelse woordjes die ze gebruiken daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Urb het volgende:
Ik kan het woord energy-level niet meer horen, lijkt wel een aflevering van Dragon Ball Z
Dit idee had ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:58 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja dat vissen van ze is wel echt belabberd. Qua survival niet echt toppers die lui bij elkaar.
Die varkens, vond het bijna overkomen alsof productie (ja ok, is er niet..) nog even wat biggen los had gelaten zodat die lui toch nog wat zelf zouden kunnen vangen.
Ook mijn idee.quote:
Vond ik ook die biggen zijn dan al zo verwilderd die blijven wel weg bij de mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook mijn idee.
Hoezo een onbewoond eiland waarop boeren plotseling 2 varkentjes zetten? Ongeloofwaardig verhaal.
dat ook jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Totaal geen band met de kijker ook.
quote:
blijkbaar....quote:
quote:
jaaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aflevering is net begonnen: "Nou jongens, we zijn klaar!"
Ja, ik word er ook niet blij van. Heb het gevoel dat we veel te weinig hebben gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aflevering is net begonnen: "Nou jongens, we zijn klaar!"
dat wel....alleen jammer dat de cameramannen automatisch dan minder in beeld komenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef Urb het volgende:
Dat ze zelf alles filmen vind ik wel erg tof
Serie 2 gewoon met een live-feed doen, 24/7quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook niet blij van. Heb het gevoel dat we veel te weinig hebben gezien.
jaaaa dat is leuk! Wel verslavend denk ik dan....quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serie 2 gewoon met een live-feed doen, 24/7
go your gangquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Prisha het volgende:
Die sterren zijn wel prachtig... (morgen in Nederland de Nationale Sterrenkijkdagen trouwens...)
ja mij ook wel. Ik heb de Engelse versie nog nooit gezien....ben benieuwd of dat anders was.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me echt erg tegen voor zo'n spectaculair gebracht programma.
nee....alle aandacht naar Moniekquote:
quote:
quote:
súper gezelligquote:
Haar man, is haar echtgenootquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:52 schreef Urb het volgende:
Straks ! meer tranen bij Moniek (je verwacht het niet)
ga weg....écht???quote:
Weinig materiaal voor iets wat een maand geduurd heeft. Ze zullen ongetwijfeld wat logistiek beperkt geweest zijn door accu's en opnameschijven: daarnaast zullen die dagen dat niemand nog een voet voor de andere kon zetten ook wel van invloed geweest zijn op de activiteit van de cameramensen. Maar, hoe dan ook, het was wel wat mager. Sommige mensen zijn nauwelijks in beeld geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me echt erg tegen voor zo'n spectaculair gebracht programma.
sowieso.. t programma wijst zich toch wel ? Waarom moet hij er steeds tussendoor met een shot uit de rimboequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
Wie gaat zich nog meer inschrijven voor het nieuwe seizoen?
heb jij je aangemeld?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
Wie gaat zich nog meer inschrijven voor het nieuwe seizoen?
"Zonder water droog je uit"quote:
Afdeling opendeurquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
"Zonder water droog je uit"
"Vuurmaken is essentieel"
"Met nauwelijks te eten verlies je je krachten"
Nog niet, eerst even overleggen op kantoor of ik eventueel 4 weken aaneengesloten vrij kan krijgen.quote:
Ze hebben ervoor gekozen om voornamelijk emoties in beeld te brengen. Daar hadden ze dus wel de energie voor. Ik had het leuker gevonden om meer survivalbeelden te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig materiaal voor iets wat een maand geduurd heeft. Ze zullen ongetwijfeld wat logistiek beperkt geweest zijn door accu's en opnameschijven: daarnaast zullen die dagen dat niemand nog een voet voor de andere kon zetten ook wel van invloed geweest zijn op de activiteit van de cameramensen. Maar, hoe dan ook, het was wel wat mager. Sommige mensen zijn nauwelijks in beeld geweest.
Om aan ons uit te leggen dat het belangrijk is dat iemand genoeg water drinkt, want anders snappen wij niet waarom ze het zo moeilijk hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sowieso.. t programma wijst zich toch wel ? Waarom moet hij er steeds tussendoor met een shot uit de rimboe
hij is de sleutel naar huis, maar idd hahahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Gaan hun voor hem klappen, beetje omgekeerde wereld.
1 dagquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:03 schreef Prisha het volgende:
whut? Voorafgaand hebben ze training gehad?????
ze hebben niet goed opgeletquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
Ik had liever die Andy als commentator gehad...
BAMquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
There's no right or wrong, only wet and dry
Ja en dat tot 23uquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan, allemaal dingen die we allang weten.
ja en een overdaad aan Arie ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan, allemaal dingen die we allang weten.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Door die beelden van de voorbereiding zie je wel hoeveel ze afgevallen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |