Gelukkig heb ik een sterke geest. Ik laat mij niet kisten door azijnzeikerds!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij hebt toch wat twijfelachtige dingen gezien op het internet.
Benno L.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Wie is de commentator zo bij SBS? Leo O.?
Piet Paulusmaquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dat is niet te hopen, hoop dat radio 1 ook verslag doet...quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dan raad ik je aan een zendertje op te schuivenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Om precies te zijn is het hier 3.42 AM dat verklaart hopelijk genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij zit nu wel met een dilemma he? Zit je nog steeds in het buitenland
Zal ik de reeks van Feyenoord posten? Het voegt net zoveel toe maar is nog actuelerer ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ 0-3 Ajax
Ajax 4-1 AZ
Feyenoord 3-1 AZ
PSV 3-0 AZ
ahh, heb je het wel naar je zin?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het hier 3.42 AM dat verklaart hopelijk genoeg.
Komt deze van voetbalhumor.nl?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Nou, even een mopje dan maar, om de sfeer een beetje in dit topic te brengen?
Zitten 2 mannen op een bank, waarvan één met een hond die constant jankt.
Dus die man vraagt zo aan die man met die hond, goh waarom jankt je hond zo?
Zegt die man, ja, dat doet hij elke keer als Feyenoord een wedstrijd heeft verloren.
Vraagt die ene man (Die zonder hond dus) aan die andere man (die man met hond dus): Wat doet je hond dan als Feyenoord heeft gewonnen?
Zegt die man, ja dat weet ik niet, ik heb hem pas 3 maanden.
Hahahaha
Nou, veel plezier jongens.
Is Kazim.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:43 schreef glasshole het volgende:
[..]
Er wordt Turks doorheen geluld...
Haha, goeiequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Zegt die man, ja, dat doet hij elke keer als Feyenoord een wedstrijd heeft verloren.
Vraagt die ene man (Die zonder hond dus) aan die andere man (die man met hond dus): Wat doet je hond dan als Feyenoord heeft gewonnen?
Hahahaha
Niet gelezen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha
Behoorlijk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ahh, heb je het wel naar je zin?
Maar kwam die man precies na een wedstrijd van Feyenoord langs of jankt zijn hond werkelijk non-stop tot de volgende wedstrijd. Tevens ben ik bang dat er dierenleed in het spel is. Die man is waarschijnlijk zelf Feyenoord-supporter en reageert het af op zijn eigen hond.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt deze van voetbalhumor.nl?
Is youtubequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar geen stream moeten posten.
Waar zit je nu?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kwam die man precies na een wedstrijd van Feyenoord langs of jankt zijn hond werkelijk non-stop tot de volgende wedstrijd. Tevens ben ik bang dat er dierenleed in het spel is. Die man is waarschijnlijk zelf Feyenoord-supporter en reageert het af op zijn eigen hond.
Ik vind dit niet zo'n leuke mop
Goeie postquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien hebben ze toestemming gekregen
Niemand luistert er dan ook naar mensen met een Breezah-naam.quote:
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL / Zou toch leuk zijn als Feyenoord vanavond wint!
Ik ben te lui voor een TR.
Indirecte doodsbedreiging, TRquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow, Stijn duld geen kritiek. Als hij zo doorgaat krijgt hij een rustige verjaardag
Dat zeggen we ook altijd als jij post. Maar dan dat jij je bek houdt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Syntix het volgende:
Kan dat kutpubliek niet ff hun bek houden![]()
vreselijk irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |