Ik heb een meisje mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij?
Heb je een meisje mee?
Haha nee serieus, waarom zei je 'wij' ?
Zo raar vond ik hem niet, ik wilde alleen kijken of Stijn onzeker genoeg is hem te wijzigen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef luckass het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat deze TT raar is?
Ik ben heel erg onzeker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo raar vond ik hem niet, ik wilde alleen kijken of Stijn onzeker genoeg is hem te wijzigen.
Stapelbedquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Even stiekem gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik je een knuffel geef?
Dan neem ik vanaf nu Davy niet meer serieusquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
Davy is een groot fan van het programma 'Lekker Nederland'.
Goed werk Sherlock, wij dachten allemaal met z'n alle dat davy echt een meisje bij zich had.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)paiZYWO_1rZWdGpBetUQ
Ik vertrouw Davy niet helemaal.
Jij bent een groot fan van het programma 'Lelijke eendjes'.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
Davy is een groot fan van het programma 'Lekker Nederland'.
Hahahaaaaquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed werk Sherlock, wij dachten allemaal met z'n alle dat davy echt een meisje bij zich had.
Uh...quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent een groot fan van het programma 'Lelijke eendjes'.
OOOOOOOOquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ziet GGMM ook nog een keer tieten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gifje is een te lange versie.
Groetjes.
Deze grap was beter dan die van Tom.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan ziet GGMM ook nog een keer tieten.
Jullie is meervoud, dus reageerden schrijf je dan zo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, hij is ook op FOX.
Ik vond het al zo raar dat jullie op dingen reageerde die ik niet zag.
* GGMM schakelt.
GGMM wil graag weer die award winnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jullie is meervoud, dus reageerden schrijf je dan zo.
Hou hier mee op, straks gaan mensen nog denken dat jij slimmer bent dan mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij GGMM erg graag wil dissen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien klopt dat ook wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou hier mee op, straks gaan mensen nog denken dat jij slimmer bent dan mij
als mij*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou hier mee op, straks gaan mensen nog denken dat jij slimmer bent dan mij
*reageerdenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, hij is ook op FOX.
Ik vond het al zo raar dat jullie op dingen reageerde die ik niet zag.
* GGMM schakelt.
vieze hommoquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef luckass het volgende:
Ik ga darten en Temptation Island kijken jongens. Misschien schakel ik later nog even in
Je kunt ook Temptation Island opzetten maar dat maakt het nog niet wenselijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
als mij
dan ik
dan mij
als ik
Kan allemaal, dus niet zo zeuren.
Jij rechtvaardigde ooit het gebruik van ''als ... zijnde''.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
als mij
dan ik
dan mij
als ik
Kan allemaal, dus niet zo zeuren.
Sow, dat zal als een schok aankomenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Gio heeft zijn spelers meegegeven dat dit een kans is om de bekerfinale te spelen.
Alleen zware autisten storen zich daaraan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij rechtvaardigde ooit het gebruik van ''als ... zijnde''.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt als als een swerende vinger.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen zware autisten storen zich daaraan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een ontvangstquote:
Hamvraag is natuurlijk wat jij ervan denkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een ontvangst![]()
En wat denken jullie Feyenoord - AZ?
Ik denk dat het een knotsgekke pot gaat worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hamvraag is natuurlijk wat jij ervan denkt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een ontvangst![]()
Ik hoop op AZquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een ontvangst![]()
Anders zou Paxcon dat niet zeggen.quote:
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:31 schreef Abed het volgende:
We krijgen 2 teams te zien die naar de finale willen.
- Gio
Vat jij dit zo op?quote:
Ik vind de logica achter deze post twijfelachtig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want anders hoefde ik het niet meer te vragen he
Heb ik een cruciale denkfout gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de logica achter deze post twijfelachtig.
Judas lol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Judas van den Brom zei godverdomme!!!!!!
Uh neequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:36 schreef glasshole het volgende:
Dit ís al een finale dus geniet er maar lekker van!
Dit is de halve finale.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:36 schreef glasshole het volgende:
Dit ís al een finale dus geniet er maar lekker van!
Ik hoop het ook maar je weet het nooit met die dubieuze beslissingen van scheidsrechters.quote:
Dit vind ik bijzonder aandoenlijk.quote:
Ik hoop op een onterechte winnende goal uit een buitenspelsituatie in minuut 90+3 van AZquote:
Waar is je ajaxui?quote:
Ik heb het zelden dieper zien zitten dan bij jou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:37 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar je weet het nooit met die dubieuze beslissingen van scheidsrechters.
Mits Björn Kuipers fluit, dan wordt het een fluitje van een cent...
En jij hebt toch wat twijfelachtige dingen gezien op het internet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het zelden dieper zien zitten dan bij jou.
Goed genoegquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop op een onterechte winnende goal uit een buitenspelsituatie in minuut 90+3 van AZ
Jij zit nu wel met een dilemma he? Zit je nog steeds in het buitenlandquote:
Dat weet ik, maar dit wordt een finale qua spektakel en intimidatie, gele kaartenquote:
How deep is your love...quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het zelden dieper zien zitten dan bij jou.
Mwah, als AZ gewoon normaal blijft voetballen dan is er niet veel aan de hand.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit wordt een finale qua spektakel en intimidatie, gele kaarten
De echte finale tegen Utrecht wordt hoogstwaarschijnlijk saai.
Bijen hebben geen handen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het, ik wilde alleen even lekker bijdehand doen
Aha, dat moet ik dan maar voor waar aannemenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het, ik wilde alleen even lekker bijdehand doen
Gelukkig heb ik een sterke geest. Ik laat mij niet kisten door azijnzeikerds!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij hebt toch wat twijfelachtige dingen gezien op het internet.
Benno L.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Wie is de commentator zo bij SBS? Leo O.?
Piet Paulusmaquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dat is niet te hopen, hoop dat radio 1 ook verslag doet...quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dan raad ik je aan een zendertje op te schuivenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Om precies te zijn is het hier 3.42 AM dat verklaart hopelijk genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij zit nu wel met een dilemma he? Zit je nog steeds in het buitenland
Zal ik de reeks van Feyenoord posten? Het voegt net zoveel toe maar is nog actuelerer ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ 0-3 Ajax
Ajax 4-1 AZ
Feyenoord 3-1 AZ
PSV 3-0 AZ
ahh, heb je het wel naar je zin?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het hier 3.42 AM dat verklaart hopelijk genoeg.
Komt deze van voetbalhumor.nl?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Nou, even een mopje dan maar, om de sfeer een beetje in dit topic te brengen?
Zitten 2 mannen op een bank, waarvan één met een hond die constant jankt.
Dus die man vraagt zo aan die man met die hond, goh waarom jankt je hond zo?
Zegt die man, ja, dat doet hij elke keer als Feyenoord een wedstrijd heeft verloren.
Vraagt die ene man (Die zonder hond dus) aan die andere man (die man met hond dus): Wat doet je hond dan als Feyenoord heeft gewonnen?
Zegt die man, ja dat weet ik niet, ik heb hem pas 3 maanden.
Hahahaha
Nou, veel plezier jongens.
Is Kazim.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:43 schreef glasshole het volgende:
[..]
Er wordt Turks doorheen geluld...
Haha, goeiequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Zegt die man, ja, dat doet hij elke keer als Feyenoord een wedstrijd heeft verloren.
Vraagt die ene man (Die zonder hond dus) aan die andere man (die man met hond dus): Wat doet je hond dan als Feyenoord heeft gewonnen?
Hahahaha
Niet gelezen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha
Behoorlijk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ahh, heb je het wel naar je zin?
Maar kwam die man precies na een wedstrijd van Feyenoord langs of jankt zijn hond werkelijk non-stop tot de volgende wedstrijd. Tevens ben ik bang dat er dierenleed in het spel is. Die man is waarschijnlijk zelf Feyenoord-supporter en reageert het af op zijn eigen hond.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt deze van voetbalhumor.nl?
Is youtubequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar geen stream moeten posten.
Waar zit je nu?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kwam die man precies na een wedstrijd van Feyenoord langs of jankt zijn hond werkelijk non-stop tot de volgende wedstrijd. Tevens ben ik bang dat er dierenleed in het spel is. Die man is waarschijnlijk zelf Feyenoord-supporter en reageert het af op zijn eigen hond.
Ik vind dit niet zo'n leuke mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |