quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:02 schreef berko13 het volgende:
De tolerantie spat weer van jouw post. Proficiat!
Waarom zou je dat niet mogen zeggen? vrijheid van meningsuiting moet in mijn optiek absoluut zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, serieus, het zou een zegen voor de wereld zijn.
Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen hè.
Klopt, ik hoef het ook niet te zien als het gebeurt. Eén bericht op het journaal is genoeg.quote:
4. Trump repareert de situatie in het midden-oostenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
Mijn toekomstvisie;
1. Trump wordt president.
2. Trump valt Europa binnen.
3. Trump bevrijdt Europa van Merkel
6) alle gelukszoekers die nu al in grotere mate het land verlaten dan erin komen moeten noodgedwongen in de VS blijven omdat een muur hun terugkeer verhindert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Infection het volgende:
[..]
4. Trump repareert de situatie in het midden-oosten
5. Trump stuurt alle gelukszoekers terug
Het land verlaten? En een muur? Die muur is toch tegen Mexicanen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
6) alle gelukszoekers die nu al in grotere mate het land verlaten dan erin komen moeten noodgedwongen in de VS blijven omdat een muur hun terugkeer verhindert.
Klopt, maar de remigratie naar Mexico overstijgt de immigratie vanuit het land al wel een aardig tijdje. Netto is er dus een uitstroom.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Het land verlaten? En een muur? Die muur is toch tegen Mexicanen?
Zou kunnen, heb het nog niet eerder gehoord. Heb je een bron toevallig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar de remigratie naar Mexico overstijgt de immigratie vanuit het land al wel een aardig tijdje. Netto is er dus een uitstroom.
http://www.pewhispanic.or(...)n-coming-to-the-u-s/quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb het nog niet eerder gehoord. Heb je een bron toevallig?
Dit is inderdaad duidelijk merkbaar in Mexico zelf. Men gaat enkel naar de VS om tijdelijk geld te verdienen. Men het gespaarde geld komt men terug en begint men een eigen zaak of koopt men een huis.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.pewhispanic.or(...)n-coming-to-the-u-s/
Achja. Mexicanen komen/kwamen tenminste om te werken, kun je van veel van de migranten die wij hebben niet zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.pewhispanic.or(...)n-coming-to-the-u-s/
Trump wil helemaal geen muur. Dat is Amerikaans-politieke praat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
6) alle gelukszoekers die nu al in grotere mate het land verlaten dan erin komen moeten noodgedwongen in de VS blijven omdat een muur hun terugkeer verhindert.
Of je bekijkt het met andere ogen:quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er wonen meer dan 300 miljoen mensen in de VS, en dan kun je kiezen uit mevrouw Clinton en een clown. Dat is toch dieptriest man.
5. Trump stuurt alle gelukszoekers terug naar Allahquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Gulf States gaan het probleem oplossen. En hij gaat ze het laten betalen:quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ie zelf nou het goede voorbeeld geeft en alvast een steentje bijdraagt. Hij kan het wel missen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:36 schreef Alcathous het volgende:
[..]
Gulf States gaan het probleem oplossen. En hij gaat ze het laten betalen:
http://www.haaretz.com/world-news/u-s-election-2016/1.702328
Nee man.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ie zelf nou het goede voorbeeld geeft en alvast een steentje bijdraagt. Hij kan het wel missen.
Kasich nogquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's volgens mij echt de enige fatsoenlijke in de race he?
Jep, daar zou ik zelfs in Nederland op stemmen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's volgens mij echt de enige fatsoenlijke in de race he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |