Bronquote:Als het aan imam Abu Bilal Ismail ligt heeft een tamelijk groot deel van de wereldbevolking geen recht op leven. Vrouwen die vreemdgaan moeten worden gestenigd vindt hij, mannen die hetzelfde doen ook én alle afvalligen en ongelovigen moeten worden gedood. Maar stel dat een vrouw maagd is en aan overspel doet, wat is dan haar straf? Ismail vraagt het de moskeebezoekers, die dag bestaande uit vrouwen en kinderen. „De zweep”, riep de menigte in koor.
De imam in kwestie predikt dit in het leslokaal van een moskee, niet in bezet IS-gebied – dit is geen Mosul of Raqqa – maar in Aarhus, een stad in het oosten van Denemarken. Had hij geweten dat er verborgen camera’s van de Deense zender TV2 in de Grimhøjmoskee hingen tijdens de les, had hij zijn woorden misschien anders gekozen. Misschien ook niet.
Grimhøj is al een van de meeste controversiële moskeeën in Europa en ze doen daar niet heel geheimzinnig over. Het is het enige islamitische gebedshuis waarvan bekend is dat ze een Islamistische Staat geen gek idee vinden. Oussam El-Saadi, de voorzitter van het moskeebestuur, heeft herhaaldelijk zijn geloof in IS beleden. Zo’n twintig van de honderd Deense jongeren die naar Syrië en Irak vertrokken om voor de terreurgroep te strijden, bezochten deze moskee.
Wel een onbetekenende kneus die een groep mensen aanspreekt die op hun beurt ook een stel onbetekenende kneuzen worden. Wanneer dat gebeurt, is de groep mensen geen stel onbetekenende kneuzen meer, maar een risicogroep. Pak de oorzaak bij de bron aan, wordt er altijd gezegd. Jammer dat mensen nooit naar hun eigen woorden luisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Een onbetekenende kneus heeft een extreme mening, stop de persen!!!!!
Of een molotov cocktailquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Als we zo druk bezig zijn met bombarderen kunnen we daar toch ook wel even een bommetje op laten vallen.
Dit is toch geen nieuws?quote:
Vermoeit dit riedeltje je op den duur niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:19 schreef eight het volgende:
Standaard moskee dus alleen komen hun er openlijk voor uit. Nederland kan beter stoppen met het bouwen van moskeeën. Je moet dit niet willen faciliteren
Nee,misschien als ik het wekelijks ga doen welquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Vermoeit dit riedeltje je op den duur niet?
Onbetekenend? Hij is de leidende figuur voor vele bezoekers. Met name kinderen kan hij nog brainwashen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Oh heilige profeet ik meldt me in al mijn nederigheid aan als u eerste volger.quote:
Islam logica.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:33 schreef zovty het volgende:
Als een vrouw maagd is en aan overspel doet dan doet ze het toch niet goed of wat is dat nou toch voor iets raars?
Oké. Ik snap je punt. Zijn mening was kort door de bocht. We gaan ook niet stoppen met het faciliteren van kerken vanwege het pedoschandaal. Niet elke moskee is zoals deze. Maar dat neemt niet weg dat deze knakker best kan worden aangepakt. Zo'n iemand is gewoon een gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom noem ik ook niet iedereen met een andere mening dan ikzelf heb een henk. Toch bedankt voor je moeite.
Dat deze figuur aangepakt moet worden, daar ben ik het inderdaad mee eens. Ik zie alleen niet in waarom het weer moet uitlopen in verbaal getrap tegen alles wat islamitisch is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké. Ik snap je punt. Zijn mening was kort door de bocht. We gaan ook niet stoppen met het faciliteren van kerken vanwege het pedoschandaal. Niet elke moskee is zoals deze. Maar dat neemt niet weg dat deze knakker best kan worden aangepakt. Zo'n iemand is gewoon een gevaar voor de samenleving.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:39 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Over een jaar of 5 bij u in de straat dankzij Plan Samsom! De Samson Optie voor de Nederlandse maatschappij.
Wat moet ik hiermee? VVD is m.i. net zo'n kneuzenpartij als de PvdA en CDA. Al zit eigenlijk het hele Nederlandse parlement vol met partijen die voor circa 80-90% op elkaar lijken.quote:
ja behalve de partij van geert wilders toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:46 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? VVD is m.i. net zo'n kneuzenpartij als de PvdA en CDA. Al zit eigenlijk het hele Nederlandse parlement vol met partijen die voor circa 80-90% op elkaar lijken.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:17 schreef Frutsel het volgende:
Vrouwen die vreemdgaan moeten worden gestenigd vindt hij - check!
mannen die hetzelfde doen ook - check!
én alle afvalligen en ongelovigen moeten worden gedood dat dan weer niet
2 uit 3.
Goeie vent!
Juist de PVV is een samenraapsel van een wat stevig aangezette VVD als het om immigratie gaat en het sociaal-economische programma van de SP. Ik heb niets met de PVV, nooit op gestemd. Zal ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja behalve de partij van geert wilders toch?
Poeh nou zeg, iemand heeft een meningquote:
Deze man oppakken en opsluiten zet ook aan tot haat en geweld, je moet met hem praten, misschien cursus cultureel marxisme geven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:52 schreef Nielsch het volgende:
deze man oppakken en opsluiten, zet aan tot haat en geweld...
zelfs met een spoedcursus kan je met zo'n figuur niks beginnen. ik vind persoonlijk dat deze man achter slot en grendel moet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
deze man oppakken en opsluiten zet ook aan tot haat en geweld, je moet met hem praten, misschien cursus cultureel marxisme geven.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen. Vrijheid van meningsuiting werkt 2 kanten op, ook als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zelfs met een spoedcursus kan je met zo'n figuur niks beginnen. ik vind persoonlijk dat deze man achter slot en grendel moet.gewoon voor de zekerheid.
Dan ben ik bang dat je niet weet waar cultuurmarxisme voor staat. Die stelt juist dat meneer behoort tot een door wit privilege gediscrimineerde etnische en religieuze groep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
deze man oppakken en opsluiten zet ook aan tot haat en geweld, je moet met hem praten, misschien cursus cultureel marxisme geven.
ja maar dit bevalt mij helemaal niks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:02 schreef Abed het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen. Vrijheid van meningsuiting werkt 2 kanten op, ook als het je niet bevalt.
Ja angst regeert, vandaar ook de weinig menselijke reacties van de rechtsmensch in nws.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dit bevalt mij helemaal niks.ik vind dit zelfs een beetje...........eng.
Leuk filmpje voor in BNW.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:04 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je niet weet waar cultuurmarxisme voor staat. Die stelt juist dat meneer behoort tot een door wit privilege gediscrimineerde etnische en religieuze groep.
Dat mag je weer niet zeggen want kritiek op islam !!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:05 schreef opreis het volgende:
Als een stel pvv'ers om minder minder minder marokanen schreeuwt dan zijn het allemaal domme tokkies, maar als een zaal en masse om lijfstraffen schreeuwt is alleen de opperhater schuldig
ja klopt ik ben bang. zeker voor de toekomst als er steeds meer van dit soort mensen hierheen komen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja angst regeert, vandaar ook de weinig menselijke reacties van de rechtsmensch in nws.
Alleen jammer dat hij die mening overdraagt aan andere mensen:quote:
Maar gelukkig wordt deze onzin in Nederland nooit verkondigd dus gaat het eigenlijk nergens over.quote:Maar stel dat een vrouw maagd is en aan overspel doet, wat is dan haar straf? Ismail vraagt het de moskeebezoekers, die dag bestaande uit vrouwen en kinderen. „De zweep”, riep de menigte in koor.
Behalve als je een blanke man bent, want dan ben je een racistquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iedereen mag z'n achterlijke mening hebben en verkondigen.
Behalve dat het een imam is en die veel zeggenschap heeft in zijn gemeente.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
precies hij kan allemaal andere mensen gaan manipuleren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Behalve dat het een imam is en die veel zeggenschap heeft in zijn gemeente.
Wanneer een paar hoofden van een paar openbare scholen dit zeggenquote:én alle afvalligen en ongelovigen moeten worden gedood.
Denk ik toch wel dat hij aangeklaagd zal wordenquote:én alle gelovigen moeten worden gedood.
Misschien omdat dit één van de vele symptomen is van de ellende die deze religie meebrengt, misschien een wat ernstiger, maar nog steeds een van de vele.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:41 schreef Dven het volgende:
Dat deze figuur aangepakt moet worden, daar ben ik het inderdaad mee eens. Ik zie alleen niet in waarom het weer moet uitlopen in verbaal getrap tegen alles wat islamitisch is.
ok (voor Richie zal ik henk achterwege laten)quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Misschien omdat dit één van de vele symptomen is van de ellende die deze religie meebrengt, misschien een wat ernstiger, maar nog steeds een van de vele.
Een cursus theorie en praktijk van het cultureel marxisme waarbij geleerd wordt dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn en je homoseksuelen moet accepteren ipv blaf geluiden maken als een hond als iemand alleen al het woord noemt. En dan stage lopen uiteraard.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zelfs met een spoedcursus kan je met zo'n figuur niks beginnen. ik vind persoonlijk dat deze man achter slot en grendel moet.gewoon voor de zekerheid.
hihihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een cursus theorie en praktijk van het cultureel marxisme waarbij geleerd wordt dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn en je homoseksuelen moet accepteren ipv blaf geluiden maken als een hond als iemand alleen al het woord noemt. En dan stage lopen uiteraard.
Het zal wel moeten, andere methode bestaat niet. Helemaal negeren kun je het ook niet natuurlijk, wat wel het eerste is dat in je op komt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hihihi........... ja maar denk jij dat dat iets zal uithalen bij deze vent?
waarom gaat die man niet gewoon de gevangenis in. dat is toch uiteindelijk het makelijkste en verstandigste om te doen. mensen met zulke ideeen zijn gewoon gevaarlijk en meschien kent hij wel veel meer mensen die er net zo over denken als hij. en een dreiging op een aanslag is natuurlijk ook gewoon steeds aanwezig want je weet nooit wat zulke figuren allemaal in hun dolle hoofd halen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zal wel moeten, andere methode bestaat niet. Helemaal negeren kun je het ook niet natuurlijk, wat wel het eerste is dat in je op komt.
Hij heeft niets gedaan, ga ik even vanuit, kun je hem niet in de gevangenis pleuren hè.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom gaat die man niet gewoon de gevangenis in. dat is toch uiteindelijk het makelijkste en verstandigste om te doen. mensen met zulke ideeen zijn gewoon gevaarlijk en meschien kent hij wel veel meer mensen die er net zo over denken als hij. en een dreiging op een aanslag is natuurlijk ook gewoon steeds aanwezig want je weet nooit wat zulke figuren allemaal in hun dolle hoofd halen.
natuurlijk wel alles kan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft niets gedaan, ga ik even vanuit, kun je hem niet in de gevangenis pleuren hè.
Dat doen ze alleen in de landen die jij zo haat.quote:
Bedreiging met enig misdrijf tegen het leven gericht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft niets gedaan, ga ik even vanuit, kun je hem niet in de gevangenis pleuren hè.
Mwoah, ik zie dit niet als een bedreiging, dat is specifiek gericht namelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedreiging met enig misdrijf tegen het leven gericht?
jou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:11 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je bent het dus eens met die gek. Dan mogen ze jouw ook wel verwijderen.
Ik zit niet te wachten op mensen met zulk soort meningen. Waarom hebben we zulk soort mensen ooit binnengehaald? Omdat we gestraft moeten worden voor WW2?quote:
Ligt eraan of het kontgat meeteltquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Vrouwen die in deze cultuur nog maagd zijn zijn onder de 14 ofzo?
Inderdaat want als er een wetje doorgedrukt moet worden stemmen ineens alle partijen voor de wet en ook de eerste kamer laat het gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:46 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? VVD is m.i. net zo'n kneuzenpartij als de PvdA en CDA. Al zit eigenlijk het hele Nederlandse parlement vol met partijen die voor circa 80-90% op elkaar lijken.
De man vertelt alleen maar hardop wat er in de koran en andere geschriften staat. Deze imam is niet het probleem, de koran en de islam zijn het probleem.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom gaat die man niet gewoon de gevangenis in. dat is toch uiteindelijk het makelijkste en verstandigste om te doen. mensen met zulke ideeen zijn gewoon gevaarlijk en meschien kent hij wel veel meer mensen die er net zo over denken als hij. en een dreiging op een aanslag is natuurlijk ook gewoon steeds aanwezig want je weet nooit wat zulke figuren allemaal in hun dolle hoofd halen.
welken heten?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden dat links progressieven en feministen diegene zijn die mensen met open armen welken heten terwijl ze uit een cultuur komen waar dit soort uitspraken heel normaal zijn.
Een onbetekenende kneus die die mening predikt aan anderen (die hem hoog hebben zitten).quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Vrijheid blijheid.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een onbetekenende kneus die die mening predikt aan anderen (die hem hoog hebben zitten).
Ismail vraagt het de moskeebezoekers, die dag bestaande uit vrouwen en kinderen. „De zweep”, riep de menigte in koor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Tja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit soort dingen staan toch letterlijk in de koran en andere islamitische geschriften?
Dan is het logisch toch dat een imam dit soort narigheid promoot?
Al die gruwelijke shit die we zien op filmpjes van IS en vergelijkbare clubjes, is gewoon de koran letterlijk nemen.
Dat het niets nieuws onder de zon is, dat het al jaren bekend is dat dit gebeurt..quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Bron verwijst toch naar een nieuwsartikel van het NRC?
Bagatelliserenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:15 schreef PSVCL het volgende:
Dit geldt voor man en vrouw er moeten 4 getuigen zijn , wat dus nooit voorkomt.
NEXT.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Fijn dat die nu wel opeens zichtbaar zijn voor je.
Echt he!quote:
U snapt hetquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat het niets nieuws onder de zon is, dat het al jaren bekend is dat dit gebeurt..
Iraniërs, qua Persen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |