anaal is mijn heilige graalquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ok next:
Laat je je in de kont neuken of niet?
begin
heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef zeer het volgende:
[..]
dat ondertussen gewoon iedereen lekker kontneukt doet verder niet ter zaken
zijn maar 1-2 personen doet er niet toequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef zeer het volgende:
[..]
dat ondertussen gewoon iedereen lekker kontneukt doet verder niet ter zaken
maar da's met al die shit zoquote:
met extreme standpunten plaats je jezelf altijd buiten de werkelijkheid, en zoals je weer ziet, je kan er niet mee praten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:20 schreef zeer het volgende:
[..]
maar da's met al die shit zo
Vluchtelingen, abortus, euthanasie, anale seks, je kan je er onwijs tegen verzetten en roepen dat het allemaal niet mag kan zou moeten zijn, maar ondertussen gebeurd het of je het leuk vind of niet. Bijzonder vind ik dan ook altijd dat "rechts" "links" beschuldigd van kop in het zand steken.
Ani van Marokkaanse meisjes zijn nooit onschuldig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
Als jullie net zoveel onderzoek hadden gedaan als ik naar de nadelen van anale seks dan waren jullie allemaal tegen geweest.
Maar ga maar door met onschuldige anussen vernietigen hoor.
Lolquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
anale seks is nog veel verwerpelijker dan abortus
zo geef je een ongeboren kind helemaal geen kans
jeetjequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
Als jullie net zoveel onderzoek hadden gedaan als ik naar de nadelen van anale seks dan waren jullie allemaal tegen geweest.
mijn anus mijn lefuhquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
heb je nog die link naar die chatbox met mocro meisjes die met iedereen in bed kruipenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Anus van Marokkaanse meisjes zijn nooit onschuldig.
Anussen kiezen niet voor vernietiging.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Anus van Marokkaanse meisjes zijn nooit onschuldig.
Ik heb daar nooit een link van gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nog die link naar die chatbox met mocro meisjes die met iedereen in bed kruipen
je moet toch wat als eerwraak een grotere bith isquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Anussen kiezen niet voor vernietiging.
Ik moet er sowieso niks van hebben. Geen zin in een bruine stok.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
Het heeft verder ook geen toegevoegde waarde, vind het alleen grappig dat jimmy zich zo druk kan maken om niksquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:20 schreef zeer het volgende:
[..]
maar da's met al die shit zo
Vluchtelingen, abortus, euthanasie, anale seks, je kan je er onwijs tegen verzetten en roepen dat het allemaal niet mag kan zou moeten zijn, maar ondertussen gebeurd het of je het leuk vind of niet. Bijzonder vind ik dan ook altijd dat "rechts" "links" beschuldigd van kop in het zand steken.
gvdquote:
ha, grappig, net als foetussen voordat ze een week of 20 zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
Het heeft verder ook geen toegevoegde waarde
Het schijnt makkelijker schoon te maken dan als er lippenstift op zit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niks van hebben. Geen zin in een bruine stok.
Verdommequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ha, grappig, net als foetussen voordat ze een week of 20 zijn
Lippenstift zie ik meer als een soort trofee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het schijnt makkelijker schoon te maken dan als er lippenstift op zit.
als je piemel vies is van anale seks moet je er lippenstift op smerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het schijnt makkelijker schoon te maken dan als er lippenstift op zit.
die kans is ook niet zo heel groot tenzij er nodig gedefacteerd moet wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niks van hebben. Geen zin in een bruine stok.
Oh begin als in begin de discussie maar eigenlijk geen discussie en beetje infantiele vraag hehequote:
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstiftquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
als je piemel vies is van anale seks moet je er lippenstift op smeren
lolwhut
wat de helquote:
ervaring?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstift
oh geen idee m'n vriendin draagt nooit lippenstiftquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstift
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:31 schreef Chloroform het volgende:
niet te veel masturberen hoor jongens, want sperma bevat cellen en anders vermoord je duizenden potentiële baby's
inb4 Che met zo'n typische slonzige tatta zekerquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
oh geen idee m'n vriendin draagt nooit lippenstift
ik ben een seriemoordernaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.
Nee de tweede celdeling was van belang.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.
denk eerder dat 'ie iets over Egyptenaren zegt ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 Che met zo'n typische slonzige tatta zeker
Voor de discussie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee de tweede celdeling was van belang.
You killed billions of potential people!quote:
maar wat vind je in zichzelf van egyptenaren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef zeer het volgende:
[..]
denk eerder dat 'ie iets over Egyptenaren zegt ;s
ik vind dat srsquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:46 schreef PeZu het volgende:
make up dat is pas verwerpelijk, wat is er mis met de mens naturel
kus me ongeschminkte lippen , ik vind het een van de meest onzinnige toevoegingen in het menselijk bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |