Verdommequote:Op donderdag 3 maart 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ha, grappig, net als foetussen voordat ze een week of 20 zijn
Lippenstift zie ik meer als een soort trofee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het schijnt makkelijker schoon te maken dan als er lippenstift op zit.
als je piemel vies is van anale seks moet je er lippenstift op smerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het schijnt makkelijker schoon te maken dan als er lippenstift op zit.
die kans is ook niet zo heel groot tenzij er nodig gedefacteerd moet wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niks van hebben. Geen zin in een bruine stok.
Oh begin als in begin de discussie maar eigenlijk geen discussie en beetje infantiele vraag hehequote:
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstiftquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
als je piemel vies is van anale seks moet je er lippenstift op smeren
lolwhut
wat de helquote:
ervaring?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstift
oh geen idee m'n vriendin draagt nooit lippenstiftquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat poep makkelijker weg te wassen is dan lippenstift
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:31 schreef Chloroform het volgende:
niet te veel masturberen hoor jongens, want sperma bevat cellen en anders vermoord je duizenden potentiële baby's
inb4 Che met zo'n typische slonzige tatta zekerquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
oh geen idee m'n vriendin draagt nooit lippenstift
ik ben een seriemoordernaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.
Nee de tweede celdeling was van belang.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens JD zijn theorie is het wel gewoon zo, ja... het is menselijk, het leeft en het komt uit je lichaam. Daarom postte ik dat FG filmpje ook.
denk eerder dat 'ie iets over Egyptenaren zegt ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 Che met zo'n typische slonzige tatta zeker
Voor de discussie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee de tweede celdeling was van belang.
You killed billions of potential people!quote:
maar wat vind je in zichzelf van egyptenaren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:36 schreef zeer het volgende:
[..]
denk eerder dat 'ie iets over Egyptenaren zegt ;s
ik vind dat srsquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:46 schreef PeZu het volgende:
make up dat is pas verwerpelijk, wat is er mis met de mens naturel
kus me ongeschminkte lippen , ik vind het een van de meest onzinnige toevoegingen in het menselijk bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |