Ik vind dat eerste dikgedrukte niet echt zeiken. Hij geeft enkel aan dat hij ook nu niet weet waarom.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeiken dat je nooit uitleg heb gekregen maar dan wel weigeren om de telefoon op te nemen![]()
Waarna Frank, Mark en Edwin na afloop de benen nemen naar Zuid-Amerika.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dus in essentie de eerste helft goed spelen om vervolgens de tweede helft compleet overlopen te worden?
Dus er was nooit een akkoord met Heerenveen maar Ajax heeft Dost genaaid? Hoezo dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dost: ‘Ik voelde mij genaaid, Ajax was mijn club...’
Zondag, 6 maart 2016 om 11:19
Bas Dost leek in de winter van 2011 naar Ajax over te stappen. De aanvaller doorliep de medische keuring in Amsterdam, maar hoorde daarna dat de transfer niet kon worden afgerond. “Ik kreeg om 23.55 uur te horen dat het niet doorging. Ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom”, aldus Dost bij De Tafel van Kees.
/
“Er zullen allerlei dingen hebben meegespeeld, maar het ging niet door en dat was een flinke teleurstelling. Danny Blind en Frank de Boer belden de volgende dag, maar ik was niet voor rede vatbaar en heb daarom maar niet opgenomen. Ajax was altijd mijn club en als je dan op zo’n manier genaaid wordt, dan heb je daar niet zoveel meer mee. Het was verleden tijd”, sprak de spits van VfL Wolfsburg zondag in het praatprogramma van FOX Sports.
Ajax of een andere Nederlandse vereniging hoeft zich in de zomer ook niet meer bij de 26-jarige Dost te melden: “Een terugkeer naar de Eredivisie is nu niet het juiste moment. Ik heb geen enkele reden om terug te gaan, want met Wolfsburg doe ik goed mee in de Champions League.” Dost zou in 2011 voor minimaal vierenhalf miljoen euro overstappen naar Ajax, maar er was volgens zijn zaakwaarnemer geen tijd meer om de deal af te handelen. Heerenveen ontkende echter dat er überhaupt een akkoord was bereikt.
Bel Keesquote:Op zondag 6 maart 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus er was nooit een akkoord met Heerenveen maar Ajax heeft Dost genaaid? Hoezo dan?
Niks gemist in ieder geval. Bazoer had wat last van zijn enkel maar loopt nu primaquote:
Waarom toevallig ?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:24 schreef Syntix het volgende:
Younes is toch wel aardig "gescout" toevallig bij ons gekomen.
Volgens mij is hij daarna niet gevolgd, maar meteen gehaald. Het punt is dat we met mazzal Younes hebben binnen gehaald, omdat onze scouting weer eens faalde. Maar we zijn blij dat Younes er is want we hebben eindelijk iemand die zowel binnen als buitenom kan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom toevallig ?
Viel op terwijl ze een andere speler aan het bekijken waren en hebben 'm daarna gevolgd. Zo werkt dat bij scouting.
Rapport Ling geeft aan dat er alleen rapporten zijn op basis van dat jeugdtoernooi. De ene scout zei verder volgen, de ander ongeschiktquote:Op zondag 6 maart 2016 15:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daarna niet gevolgd, maar meteen gehaald. Het punt is dat we met mazzal Younes hebben binnen gehaald, omdat onze scouting weer eens faalde. Maar we zijn blij dat Younes er is want we hebben eindelijk iemand die zowel binnen als buitenom kan.
Dat buffertje dat we tegen Heracles en Roda verspeeld hebben was hard nodig om kampioen te worden. Ik zie het nu ook zwaar in.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Gudelj begint ook steeds beter te draaien overigens. En Dijks ook weer een prima wedstrijd.
Nog een goaltje erbij en het zou helemaal een prima wedstrijd zijn.
Al zie ik PSV wel kampioen worden, Ajax gaat daar niet winnen en ik zie ze het alleen tegen AZ nog lastig krijgen daarna.
Tja, dat kan PSV ook zeggen van de wedstrijden tegen Excelsior en Roda JC thuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat buffertje dat we tegen Heracles en Roda verspeeld hebben was hard nodig om kampioen te worden. Ik zie het nu ook zwaar in.
Ja ik zie ons bij PSV eigenlijk alleen hooguit gelijkspelen. We hebben het een paar weken geleden verspild vrees ikquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Gudelj begint ook steeds beter te draaien overigens. En Dijks ook weer een prima wedstrijd.
Nog een goaltje erbij en het zou helemaal een prima wedstrijd zijn.
Al zie ik PSV wel kampioen worden, Ajax gaat daar niet winnen en ik zie ze het alleen tegen AZ nog lastig krijgen daarna.
Van der Hoorn was niet geheel fit, dus dat snapte ik wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef StarGazer het volgende:
Van Rhijn inbrengen
Heeft van de Beek wat misdaan ofzo?
Kan zijn dat Van der Hoorn toch wat last kreeg ofzoquote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef StarGazer het volgende:
Van Rhijn inbrengen
Ok, dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn was niet geheel fit, dus dat snapte ik wel.
Zie je wel vaker die verslapping, is menselijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Verder prima overwinning. Jammer dat ze na de 0-4 stopten met voetballen.
Mja je ziet eigenlijk wel dat PSV soevereiner is dit seizoen. Ze waren alleen wat slordig in de eerste seizoenshelft. Nu is dat eruit en eigenlijk kon Ajax het zich niet veroorloven om die voorsprong weg te geven. Als ze al de onderlinge pot weten te winnen, dan zie ik Ajax eerder punten verspelen dan PSV in de overige wedstrijden.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, dat kan PSV ook zeggen van de wedstrijden tegen Excelsior en Roda JC thuis.
Qua puntentotaal doet Ajax het prima dit seizoen, helaas is er een ander ploeg gelijkwaardig of net iets beter wat dat betreft.
Dit PSV is enigszins wel te vergelijken met het PSV van 2009-2010. Alleen het "Poeponnetje" blijft vooralsnog uit. Hopelijk tegen Heerenveen, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja je ziet eigenlijk wel dat PSV soevereiner is dit seizoen. Ze waren alleen wat slordig in de eerste seizoenshelft. Nu is dat eruit en eigenlijk kon Ajax het zich niet veroorloven om die voorsprong weg te geven. Als ze al de onderlinge pot weten te winnen, dan zie ik Ajax eerder punten verspelen dan PSV in de overige wedstrijden.
Van der Hoorn was een twijfelgeval. Verstandig dus.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef StarGazer het volgende:
Van Rhijn inbrengen
Ajax moet ook wel met ruim verschil kunnen winnen van NEC.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Inmiddels +5 doelpunten op PSV. Om het punt achterstand weg te werken zou dit ook minimaal 1 goal extra zijn (dus +6).
Denk overigens dat PSV in de thuiswedstrijden tegen Heerenveen volgende week er al een flinke hap van af gaat halen, dat is echt bagger de laatste weken.
Toch gewoon weer zeikenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef StarGazer het volgende:
Van Rhijn inbrengen
Klopt. In een titelstrijd waarbij het weleens op het doelsaldo aan kan komen stop je niet met voetballen na een 0-4 in de 67e min.quote:
Ik had vooraf al voor 0-4 getekend. Dit team heeft gewoon de kwaliteiten niet om regelmatig met 6-0 te winnenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. In een titelstrijd waarbij het weleens op het doelsaldo aan kan komen stop je niet met voetballen na een 0-4 in de 67e min.
Welk team wel ? Ajax heeft het beste doelsaldo dus zo gek doen ze het niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik had vooraf al voor 0-4 getekend. Dit team heeft gewoon de kwaliteiten niet om regelmatig met 6-0 te winnen
Mja, het zegt nooit zo veel, maar dit is bij uitstek een seizoen om elke wedstrijd aan je doelsaldo te werken als het kan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef Fargo het volgende:
Het is inderdaad wel heel mooi dat het straks waarschijnlijk in Eindhoven echt om de knikkers gaat.
Vandaag prima pot. Paar mooie goals. Was alleen jammer dat het na de 0-4 stokte en dat ze verdedigend ook de teugels wat lieten vieren.
Elk team heeft er wel eens een wedstrijd tussen zitten die eigenlijk gewoon gewonnen moet worden, maar waar er puntverlies geleden wordt. Psv heeft die ook gehad. Ook Bayern Munchen en Barcelona.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Doodzonde dat je het tegen Heracles en Roda hebt laten liggen. Maar mooi dat er toch weer wat schwung in het elftal zit.
Mijn verwachting is dat PSV straks ook nog wel een dipje krijgt als ze uit de CL gekegeld worden. Dat kost ze zeker concentratie.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Elk team heeft er wel eens een wedstrijd tussen zitten die eigenlijk gewoon gewonnen moet worden, maar waar er puntverlies geleden wordt. Psv heeft die ook gehad. Ook Bayern Munchen en Barcelona.
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Zijn toch allen vrij cruciale spelers, ook Gudelj,
quote:
0, die winnen eenvoudig bij Groningen uit wat traditiegetrouw altijd lastig was. Ben bang dat Ajax thuis ook vrij eenvoudig voor PSV zal zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef PicoMMP het volgende:
Psv heeft niet echt een lastig programma. Vrees dat de lampjes weinig punten gaan verspelen.
Ik vind FC Groningen geen graadmeter, maar PSV bewijst al tien wedstrijden op rij.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
0, die winnen eenvoudig bij Groningen uit wat traditiegetrouw altijd lastig was. Ben bang dat Ajax thuis ook vrij eenvoudig voor PSV zal zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
Hopen dat PSV tegen Atletico de volle verlenging moet spelen plus penalties
Ook dan heeft Ajax geen kansquote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
Hopen dat PSV tegen Atletico de volle verlenging moet spelen plus penalties
Roda was natuurlijk pech, onterechte corner en een bal die toevallig goed viel. Maar PSV heeft ook op dergelijke manieren puntverlies geleden, dus ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Doodzonde dat je het tegen Heracles en Roda hebt laten liggen. Maar mooi dat er toch weer wat schwung in het elftal zit.
Benieuwd waar die Veldmate mee komt, die zou Zuid-Amerika in kaart brengen.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roda was natuurlijk pech, onterechte corner en een bal die toevallig goed viel. Maar PSV heeft ook op dergelijke manieren puntverlies geleden, dus ja.
Over het algemeen is de selectie van PSV al voor het vierde seizoen op rij een stuk beter dan dat van Ajax. Het is eigenlijk een wonder dat Ajax slechts één punt achter PSV staat en het verbaast mij eigenlijk ook dat Ajax een beter doelsaldo heeft.
Wat we ons vooral af moeten vragen is hoe het toch mogelijk is dat de selectie van Ajax steeds een stuk minder is dan dat van PSV. Daar heeft de aankoop van subtoppers als Viergever, Sinkgraven, Sigthorsson, Serero en Van der Hoorn niet bij geholpen natuurlijk. Miskopen als Duarte, Sana en Andersen waren helemaal desastreus.
Verder moeten we ook maar stoppen met het huren van spelers die niets toevoegen, zoals Bojan, Sanogo en Zimling,
Het scouten moet gewoon beter, met eigen jeugd ga je het niet redden.
Of Overmars gaat gewoon weer zijn eigen gang en negeert de scouting gewoonquote:Op maandag 7 maart 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd waar die Veldmate mee komt, die zou Zuid-Amerika in kaart brengen.
Ben benieuwd of we deze zomer al een aankoop uit die contreien kunnen verwachten. Ajax kennende zullen ze wel weer net de verkeerde halen, en dan degene die over een paar jaar wereldtop is laten lopen.
Scoutingsrapporten zijn er dan ook alleen om de RvC over te halen om geld te geven.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of Overmars gaat gewoon weer zijn eigen gang en negeert de scouting gewoon
Daar zitten trouwens weer een paar baantjeszieke mensenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoutingsrapporten zijn er dan ook alleen om de RvC over te halen om geld te geven.
Selectie van PSV is breder maar qua kwaliteit en potentie ontlopen ze elkaar niet zoveel. PSV is alleen wat evenwichtiger samengesteld naar mijn idee.quote:Op maandag 7 maart 2016 03:05 schreef TruusHenk het volgende:
Wat een negatief gelul allemaal hier over de kwaliteit van de selectie van Ajax. Ze doen het prima dit seizoen, laten weinig liggen en hoewel er beroerde partijen tussen zitten wordt er ook regelmatig prima gevoetbald. PSV loopt echt niet zomaar over Ajax heen.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de selectie van PSV beter in balans is, verder qua ontwikkeling en ervaring, breder qua vervangers en hoger qua kwaliteit.quote:Op maandag 7 maart 2016 03:05 schreef TruusHenk het volgende:
Wat een negatief gelul allemaal hier over de kwaliteit van de selectie van Ajax. Ze doen het prima dit seizoen, laten weinig liggen en hoewel er beroerde partijen tussen zitten wordt er ook regelmatig prima gevoetbald. PSV loopt echt niet zomaar over Ajax heen.
PSV heeft vooral voorin meer mogelijkheden, maar op het middenveld en achterin valt dat toch wel mee, of ik moet wat mensen over het hoofd zienquote:Op maandag 7 maart 2016 07:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de selectie van PSV beter in balans is, verder qua ontwikkeling en ervaring, breder qua vervangers en hoger qua kwaliteit.
Middenveld vind ik juist verreweg de beste linie van PSV, die aanval is nou ook weer niet zo bijzonder.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft vooral voorin meer mogelijkheden, maar op het middenveld en achterin valt dat toch wel mee, of ik moet wat mensen over het hoofd zien
Zit er alleen bij door het gebrek aan verdedigers maar gaat nooit een basisspeler in Ajax 1 wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
van Bruggen dus bij de selectie gisteren. Had ik Frank nog niet eerder over gehoord.
Leek mij ook niet, heb niet het idee dat dat zo'n groot talent is. (enkele keer gezien op training)quote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er alleen bij door het gebrek aan verdedigers maar gaat nooit een basisspeler in Ajax 1 worden
Zoals wie?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Leek mij ook niet, heb niet het idee dat dat zo'n groot talent is. (enkele keer gezien op training)
Maar er zijn toch alternatieven in de verdediging, die meer kans maken bij het eerste.
Sowieso snel wisselen als de buit binnen is. Misschien dan eindelijk weer minuten voor van de Beek.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Bazoer, Gudelj en Klaassen toch maar sparen tegen NEC als ze op scherp staan, die kun je echt geen van 3'en missen tegen PSV
Het was mijn reactie op "PSV heeft meer gelijkwaardige spelers als vervanger" dat is denk alleen voorin zoquote:Op maandag 7 maart 2016 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Middenveld vind ik juist verreweg de beste linie van PSV, die aanval is nou ook weer niet zo bijzonder.
Eigenlijk ligt elke linie van Ajax en PSV redelijk dicht bij elkaar, dat maakt het zo leuk. PSV heeft nu licht de edge vanwege ontbrekende spelers bij Ajax, iets wat in de eerste seizoenshelft andersom was.
Natuurlijk, maar dat willen ze hier niet toegeven. Zeker in Europa hebben we dat gezien. Ajax heeft een leuk elftal voor nl, maar over de grens missen we gewoon ervaring.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de selectie van PSV beter in balans is, verder qua ontwikkeling en ervaring, breder qua vervangers en hoger qua kwaliteit.
Ook gewoon niet in de speelwijze, de spelers die opgesteld worden en de kwaliteit van de verdediging?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat willen ze hier niet toegeven. Zeker in Europa hebben we dat gezien. Ajax heeft een leuk elftal voor nl, maar over de grens missen we gewoon ervaring.
Ah zo, ja Lestienne, Narsingh, Locadia en Pereiro zijn inderdaad allen ongeveer van hetzelfde niveau indd. Het desbetreffende niveau vind ik niet heel indrukwekkend alleen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was mijn reactie op "PSV heeft meer gelijkwaardige spelers als vervanger" dat is denk alleen voorin zo
Haha, nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah zo, ja Lestienne, Narsingh, Locadia en Pereiro zijn inderdaad allen ongeveer van hetzelfde niveau indd.
Schone scoorde een penalty tegen Groningen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
Zoals Ajax het verdedigend heeft opgevangen bij het wegvallen van Riedewald en Tete, zie Ik Psv niet doen. Vd Hoorn lijkt ook erg gegroeid in zijn ontwikkeling, Viergever blijft kut. Veltman die het op rechts beter doet dan centraal, en dat zegt meer iets over zijn hoge niveau op rechts.
Het gemis van een Klaassen is wel desastreus te noemen, terwijl Psv het toch goed deed zonder Guardado en in mindere maten ook zonder Luuk.
Wat wel bij Ajax een probleem blijft is de voorhoede, maar dat lijkt met Youness en Milik ook steeds beter te worden, Ghazi/Schone is nog steeds een dingetje als je het mij vraagt. Terwijl Ghazi het seizoen erg goed begon.
Milik moet gewoon vertrouwen krijgen en dan komt hij wel aan 25 doelpunten dit seizoen, en doet dan niet veel onder voor Luuk. Volgens mij heeft Luuk nog wel een aantal penalty's genomen en Milik niet volgens mij.(kan mij zo niet herinneren)
Het zou mooi zijn als Bazoer en Klaassen nog een jaar blijven, maar ik zie tenminste 1 van die twee vertrekken.
Edit: dit seizoen 1 penalty voor Milik, die hij er niet in schoot.... enige andere penalty was die van gudelj, die er ook niet in ging.....
och dat is waar ook. maar dat doet niets af van mijn punt betreffende het aantal doelpunten van Milik ten opzichte van Luuk.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schone scoorde een penalty tegen Groningen.
Hoeveel penalty's heeft Luuk er gemaakt dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
och dat is waar ook. maar dat doet niets af van mijn punt betreffende het aantal doelpunten van Milik ten opzichte van Luuk.
volgens mij een stuk of 3.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoeveel penalty's heeft Luuk er gemaakt dan?
maar ik weet niet meer of dat nu allemaal in de ED was.quote:
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe liggen de verhoudingen volgens jou?
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.
Zeker. Zal ook weer snel in de basis staan. Op dit moment zou ik op basis van vorm kiezen voor Lestienne - De Jong - Locadia, maar uiteindelijk lijkt me Lestienne - De Jong - Pereiro het sterkst. Vraag me af of dat dit seizoen nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
Statistieken van Lestienne niet vergeten. Heel goed rendement.
Misschien dat Pereiro nog in de basis mag starten als het speelronde 34 is en PSV kampioen is. Voor de rest zie ik geen opties.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker. Zal ook weer snel in de basis staan. Op dit moment zou ik op basis van vorm kiezen voor Lestienne - De Jong - Locadia, maar uiteindelijk lijkt me Lestienne - De Jong - Pereiro het sterkst. Vraag me af of dat dit seizoen nog gaat gebeuren.
Dat denk ik ook. Ik ben niet echt fan van Locadia, maar hij is heilig bij Cocu en vult het als spits toch vrij goed in aan de zijkant. Verdedigt ook veel meer mee dan Pereiro en Locadia heeft toch ook al 7 goals en 12 assists geloof ik. Maar goed, laten we het weer over Ajax hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat Pereiro nog in de basis mag starten als het speelronde 34 is en PSV kampioen is. Voor de rest zie ik geen opties.
Dijks, Bazoer, Gudelj en Klaassen staan op scherp voor PSV - Ajax.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ben niet echt fan van Locadia, maar hij is heilig bij Cocu en vult het als spits toch vrij goed in aan de zijkant. Verdedigt ook veel meer mee dan Pereiro en Locadia heeft toch ook al 7 goals en 12 assists geloof ik. Maar goed, laten we het weer over Ajax hebben.
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks, Bazoer, Gudelj en Klaassen staan op scherp voor PSV - Ajax.
#Leukefeitjes
Tete en Riedewald zijn het met je eens.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.
Ik denk dat ze bij Ajax gewoon hopen op een snelle voorsprong en rond de 60e minuut een Bazoer wisselen. Gudelj en Klaassen pakken denk ik sowieso geen geel.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.
Propper kan je opvangen door Maher, die kan ballen jongequote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete en Riedewald zijn het met je eens.
3/10. Dan komt Hendrix er natuurlijk in.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Propper kan je opvangen door Maher, die kan ballen jonge
nee maar viergever centraal ipv veltman(omdat die op rechts staat) is wel een flinke stap minder.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.
Klopt, probleem is wel dat hij dus niet centraal kan staan. Daar ga je er met Viergever een stuk op achteruit dus (al doet ie het tot nu toe niet heel slecht).quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.
Het zit hem bepaald niet mee dit jaar, maar daardoor heeft hij zich niet ècht kunnen bewijzen wat mij betreft - daarvoor heb je een langere periode nodig. Pereiro heeft ook een fantastische periode gehad, als hij toevalligerwijs de rest van de wedstrijden door omstandigheden afwezig was geweest is het een heel ander verhaal. En over de gehele linie vind ik Narsingh niet veel slechter presteren dan die anderen, al heb je bij Narsingh wel het idee dat hij aan zijn plafond zit en bij die anderen niet. Maar goed, ik vertrouw je op je woord want je ziet vast meer van PSV dan ikquote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.
Ik snap dit niet, waarom kan dit? Heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat een schorsing 2 wedstrijden opgeschort werd.. wel?quote:
Of wat denk je van Frenkie, is misschien meer klaar voor het eerste dan Nouri. Eigenlijk zijn ze beide heel goed.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso snel wisselen als de buit binnen is. Misschien dan eindelijk weer minuten voor van de Beek.
Of ze krijgen allemaal een schorsing en dan speelt Nouri in Eindhoven en spelen we ze helemaal ondersteboven #dromenmag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |