SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bonuspunten?
We krijgen 1punt minder als Twente verdwijnt. Volgens mij snap jij het niet helemaal...![]()
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een niet-inhoudelijke post van jou?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
Probeer wat nog eens? Waarom reageer je niet inhoudelijk?
Lijkt me een beetje raar.![]()
Kan iemand iets doen aan deze zeer matige TT?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik was wel inhoudelijk. Jammer dat je het verbaal niet bij weet te benen en met dit soort onzin een uitweg zoekt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een niet-inhoudelijke post van jou?
Lijkt me een beetje raar.![]()
Ik merk dat het Twente-verhaal de clubtopics iets teveel gaat vervuilen. Daarom een apart speciaal topique hiervoor.
VBL / Welk effect heeft de FC Twente-soap op de titelstrijd?![]()
Ja joh, want in dit topic is het al veeel te druk de laatste dagen, we hebben het toch vooral over de gevolgen voor Ajax, in het Ajax topic wat is het probleem dan..quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat het Twente-verhaal de clubtopics iets teveel gaat vervuilen. Daarom een apart speciaal topique hiervoor.
VBL / Welk effect heeft de FC Twente-soap op de titelstrijd?![]()
Een soortgelijke discussie wordt dan ook gevoerd in het PSV-topic. Dan wordt het wel heel onoverzichtelijk imo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja joh, want in dit topic is het al veeel te druk de laatste dagen, we hebben het toch vooral over de gevolgen voor Ajax, in het Ajax topic wat is het probleem dan..![]()
Dat geeft jou nog steeds het recht niet om het over een ander onderwerp te hebben. We gaan vanaf nu gewoon weer verder met Ajax.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja joh, want in dit topic is het al veeel te druk de laatste dagengraag op anoniem![]()
Ajax heeft nog 350 duizend euro tegoed van Antalyaspor. De clubs kwamen begin 2014 een transfersom van 450 duizend euro overeen, maar tot op heden werd er slechts een ton overgemaakt naar Amsterdam, meldt HT Spor.
Ajax verhuurde Enoh in eerste instantie een halfjaar aan Antalyaspor, dat de middenvelder daarna voor het vastgestelde bedrag definitief zou overnemen. Zo ver kwam het echter niet. De Turkse club betaalde Enoh tijdens de verhuurperiode slechts vijftigduizend van de beloofde driehonderdduizend euro aan salaris. Daardoor vervielen de contractuele afspraken en was de 29-jarige Kameroener transfervrij.
Antalyaspor was van mening dat ook de deal met Ajax daarmee van tafel was, maar de Turken zijn inmiddels teruggefloten door de FIFA. De wereldvoetbalbond stelde Enoh vorige week in het gelijk. Omdat Antalyaspor door financieel wanbeleid zelf schuldig is aan het mislukken van de transfer, heeft ook Ajax nog recht op zijn geld.
Enoh ging na zijn mislukte Turkse avontuur bij Standard Luik aan de slag. Voor de Belgische equipe speelde hij dit seizoen twaalf competitieduels, waarin hij één keer scoorde. Tussen 2008 en 2014 speelde Enoh 98 eredivisieduels voor Ajax.
Soms mis ik die oude baas weleens.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ook wel. Kan Ajax hem niet terughalen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Abed het volgende:
Ajax heeft nog 350 duizend euro tegoed van Antalyaspor. De clubs kwamen begin 2014 een transfersom van 450 duizend euro overeen, maar tot op heden werd er slechts een ton overgemaakt naar Amsterdam, meldt HT Spor.
Ajax verhuurde Enoh in eerste instantie een halfjaar aan Antalyaspor, dat de middenvelder daarna voor het vastgestelde bedrag definitief zou overnemen. Zo ver kwam het echter niet. De Turkse club betaalde Enoh tijdens de verhuurperiode slechts vijftigduizend van de beloofde driehonderdduizend euro aan salaris. Daardoor vervielen de contractuele afspraken en was de 29-jarige Kameroener transfervrij.
Antalyaspor was van mening dat ook de deal met Ajax daarmee van tafel was, maar de Turken zijn inmiddels teruggefloten door de FIFA. De wereldvoetbalbond stelde Enoh vorige week in het gelijk. Omdat Antalyaspor door financieel wanbeleid zelf schuldig is aan het mislukken van de transfer, heeft ook Ajax nog recht op zijn geld.
Enoh ging na zijn mislukte Turkse avontuur bij Standard Luik aan de slag. Voor de Belgische equipe speelde hij dit seizoen twaalf competitieduels, waarin hij één keer scoorde. Tussen 2008 en 2014 speelde Enoh 98 eredivisieduels voor Ajax.
Soms mis ik die oude baas weleens.![]()
Mooie vent, een beetje anders dan de rest. Kon hem buiten het veld altijd waarderen, maar binnen het veld werkte hij mij nog wel eens op de zenuwenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Abed het volgende:
Soms mis ik die oude baas weleens.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Enoh sunshine when he`s gone....quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Abed het volgende:
Soms mis ik die oude baas weleens.![]()
Sow intens genot. Sommige doodschoppen zal ik ook nooit meer vergeten, net zoals het vieren van de titel toenquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn doelpunt tegen Twente
Never forget
Godverdomme gewoon langs Portugal, Ierland, Polen en Oostenrijk reizen na de competitie. Neem aan dat je de internationals van het team dat vCL moet spelen dat toch niet aan gaat doenquote:Het Nederlands elftal belegt in mei een trainingskamp in het Portugese Lagos. Op diezelfde plek werkte Oranje in 2014 toe naar het WK in Brazilië.
"We hebben in de Algarve een uitstekend hotel dat op loopafstand van de twee trainingsvelden ligt", laat bondscoach Danny Blind weten aan De Telegraaf.
Oranje komt op 16 mei bij elkaar, acht dagen na de laatste speelronde in de eredivisie.
Nederland ontbreekt op het EK in Frankrijk, maar speelt in mei en juni wel oefeninterlands tegen Ierland (27 mei), Polen (1 juni) en Oostenrijk (4 juni).
In de week na de competitie belegt Oranje een trainingsstage in Hoenderloo. Daarna gaat de selectie van Blind naar Portugal, waar de laatste voorbereiding plaatsvindt voor de drie oefenduels.
De eerste officiële wedstrijd van Oranje is pas op 6 september, de start van de WK-kwalificatie in en tegen Zweden.![]()
![]()
waarom niet, grote kans dat we gewoon gaan naar Frankrijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Godverdomme gewoon langs Portugal, Ierland, Polen en Oostenrijk reizen na de competitie. Neem aan dat je de internationals van het team dat vCL moet spelen dat toch niet aan gaat doen
http://randje-16.nl/admin(...)-uit-de-euro-stappenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
En dan Europees Kampioen wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom niet, grote kans dat we gewoon gaan naar Frankrijk
http://randje-16.nl/admin(...)-uit-de-euro-stappen![]()
![]()
Nee weg met die bonuspunten, wij hebben gelijkgespeeld tegen Twente en PSV heeft 2x gewonnen. Zo simpel is het.![]()
laatste speelronde met 1 punt verschil kampioen worden vanwege twente... kan het niet ontkennen, genot.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:31 schreef Brammess het volgende:
Nee weg met die bonuspunten, wij hebben gelijkgespeeld tegen Twente en PSV heeft 2x gewonnen. Zo simpel is het.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:05 schreef Syntix het volgende:
Enoh![]()
![]()
Die man moeten ze gewoon een functie binnen Ajax geven. Gewoon, omdat hij tof is.![]()
Ajax is inderdaad een carnavalsverenigingquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, wat een eindbaas die Enoh.
Onze driesterrenreporter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudeljquote:Ajax-talent vreesde: 'Ik was wel beetje bang dat mij hetzelfde zou gebeuren'
Donderdag, 3 maart 2016 om 21:29
Robert Muric klopt op de poort van het eerste elftal van Ajax. Het Kroatische toptalent kwam al in 2014 over naar Amsterdam, maar mocht onlangs pas zijn debuut maken in de hoofdmacht. Zelf vond de buitenspeler dat ook rijkelijk laat, geeft hij toe in een interview met Ajax Life.
“Ik was wel een beetje verrast dat ik bij de selectie zat. Ik heb er lang op moeten wachten”, zegt Muric, die destijds werd overgenomen van Dinamo Zagreb. Heel even vreesde hij voor het Dejan Meleg-scenario. De Serviër stond ook te boek als groot talent, maar redde het niet bij Ajax en keerde onlangs terug naar zijn geboorteland. “Ik was wel een beetje bang dat mij hetzelfde zou gebeuren. Daar heb ik ook met de trainers over gesproken.”
Een andere reden waarom Muric het volhield, was Nemanja Gudelj. De middenvelder van het eerste elftal spreekt min of meer dezelfde taal en is al langer een steun en toeverlaat voor de Kroatische jeugdinternational. “We praten veel over voetbal, kijken tv, eigenlijk doen we van alles samen”, aldus Muric, die zijn debuut in de hoofdmacht tegen Excelsior opluisterde met een assist.![]()
![]()
dat was echt ultiem genotquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, wat een eindbaas die Enoh.
Onze driesterrenreporter.![]()
Gudelj is ontzettend belangrijk buiten de lijnen. Gaat met heel veel buitenlandse jonge jongens goed om. Ook met Cerny bijvoorbeeld. En als hij zo blijft spelen als afgelopen zondag, kan hij ons nog gaan verrassen.quote:Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Is goed, Hennie Spijkerman.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Gudelj is ontzettend belangrijk buiten de lijnen. Gaat met heel veel buitenlandse jonge jongens goed om. Ook met Cerny bijvoorbeeld. En als hij zo blijft spelen als afgelopen zondag, kan hij ons nog gaan verrassen.![]()
Dat is op zich goed nieuws natuurlijk. Al mag Ajax normaal gesproken weinig moeite hebben met NEC en al helemaal gezien de vorm waar NEC op dit moment in verkeertquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, maar dit kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is op zich goed nieuws natuurlijk. Al mag Ajax normaal gesproken weinig moeite hebben met NEC en al helemaal gezien de vorm waar NEC op dit moment in verkeert![]()
#bringbackjohntwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:46:43Mike van der Hoorn geblesseerd van training #Ajax ... Spoeling wordt zo wel heel dun in verdediging #wilaja reageer retweet
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klopt, maar dit kan natuurlijk geen kwaad.
Drama. Maar tegen Willem II gewoon met 3 verdedigers spelen. Gudelj op 6, Schone op het middenveld en Muric rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Tagliano het volgende:
#bringbackjohntwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:46:43Mike van der Hoorn geblesseerd van training #Ajax ... Spoeling wordt zo wel heel dun in verdediging #wilaja reageer retweet
![]()
twitter:DanielDwars twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:28:33Zo. Die Milik hè. Die schiet op de training dus alles in de kruising. #wilaja reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:30:42Afwerkvorm met Dennis Bergkamp na training #Ajax ... Gudelj, Milik, Younes en Fischer schieten net bijna uit doel reageer retweet
![]()
Zelfs Fischerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DanielDwars twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:28:33Zo. Die Milik hè. Die schiet op de training dus alles in de kruising. #wilaja reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 12:30:42Afwerkvorm met Dennis Bergkamp na training #Ajax ... Gudelj, Milik, Younes en Fischer schieten net bijna uit doel reageer retweet
Hoorny heeft blessuurHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is er al iets bekend over de opstelling van Jong Ajax voor vanavond? Jongens als Zivkovic/Fisher/vd Beek doen weer mee?
(ivm mijn Unibet; er moeten zo veel mogelijk goals vallen.)Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Stijn komt een beetje klaar als hij dit leest.quote:Aanvoerder Davy Klaassen speelt daarbij een belangrijke rol. 'Qua voetbalgogme is hij samen met Gudelj, Veltman en Cillessen heel belangrijk. Dat zijn de jongens die continu de balans moeten bewaken.'![]()
Vrijdags doen de A-kandidaten niet mee, dus Fisher en vd Beek spelen sowieso niet. Mag hopen dat zivko niet speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:06 schreef satecl het volgende:
Is er al iets bekend over de opstelling van Jong Ajax voor vanavond? Jongens als Zivkovic/Fisher/vd Beek doen weer mee?
(ivm mijn Unibet; er moeten zo veel mogelijk goals vallen.)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Wellicht dat er nog een verdediger extra naar de selectie schuift dus ga maar uit van wat goals jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:06 schreef satecl het volgende:
(ivm mijn Unibet; er moeten zo veel mogelijk goals vallen.)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:06 schreef satecl het volgende:
(ivm mijn Unibet; er moeten zo veel mogelijk goals vallen.)twitter:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een walgelijke opstelling is ditquote:
ClementHendriks linksbuiten. Defensie is ook maar zo zo
![]()
Waar is Nouri eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opstelling is dit
Teruggezet naar A1, deed mee afgelopen woensdag tegen AZ A1, mooie goaltje meegepikt. Cerny ook bij A1. Die moeten kampioen worden en moeten finale halen in Youth Leaguequote:![]()
Heeft jong een linksbuiten eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opstelling is dit
Dit wordt weer 2-1 met rust en 3-4 verliezenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ah, duidelijk. Waarom moeten ze eigenlijk zo nodig kampioen worden? Zie ze liever ervaring opdoen in de JLquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teruggezet naar A1, deed mee afgelopen woensdag tegen AZ A1, mooie goaltje meegepikt. Cerny ook bij A1. Die moeten kampioen worden en moeten finale halen in Youth LeagueMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Normaal is het Cerny - Zivko/Hendriks - Muricquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft jong een linksbuiten eigenlijk?
Dit wordt weer 2-1 met rust en 3-4 verliezenBel jij Frank even?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Waarom moeten ze eigenlijk zo nodig kampioen worden? Zie ze liever ervaring opdoen in de JL![]()
Die wordt ondertussen een beetje moe van mijn telefoontjes. Maar het is niet zo dat ze met het kampioenschap volgend jaar weer in de YL zitten oid?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal is het Cerny - Zivko/Hendriks - Muric
[..]
Bel jij Frank even?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ajax niet CL groepsfase haalt is dat wel de route volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wordt ondertussen een beetje moe van mijn telefoontjes. Maar het is niet zo dat ze met het kampioenschap volgend jaar weer in de YL zitten oid?quote:The 64 teams include the youth teams of the 32 clubs which participate in the UEFA Champions League group stage as well as the youth domestic champions of the top 32 associations according to their UEFA country coefficients, which are included starting from this edition.
Associations without a youth domestic champion as well as domestic champions already included in the UEFA Champions League path are replaced by the next association in the UEFA ranking.![]()
Hmm dat is dan nog wel een redelijke verklaringquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Ajax niet CL groepsfase haalt is dat wel de route volgens mij
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beter wint Ajax dit seizoen gewoon de Eredivisie dan is CL/YL meteen gefixt voor beide teamsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm dat is dan nog wel een redelijke verklaring![]()
Dat zou uiteraard ideaal zijn jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter wint Ajax dit seizoen gewoon de Eredivisie dan is CL/YL meteen gefixt voor beide teamsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tussen de Linies heeft het aantal strafschoppen in de afgelopen vijf seizoenen eens becijferd. Het blijft hilarisch:
Ajax: 12 thuis + 7 uit = 19 strafschoppen
PSV: 17 thuis + 12 uit = 29 strafschoppen
Feyenoord: 24 thuis + 8 uit = 32 strafschoppen![]()
![]()
Feyenoord is echt een gênante club, dat je daar fan van kan zijn. Doen als of je de CL hebt gewonnen bij winst op AZ.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
Tussen de Linies heeft het aantal strafschoppen in de afgelopen vijf seizoenen eens becijferd. Het blijft hilarisch:
Daarbij hebben ze ook dit seizoen belachelijk veel onterechte penalty's gehad, vooral in eerste seizoenshelft.![]()
Natuurlijk zit daar voor een deel een 'Kuip'effect bij, maar de verschillen zijn deels ook te verklaren uit speelstijl en individuele spelers en hun speelstijl bij de verschillende ploegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
Haha ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord is echt een gênante club, dat je daar fan van kan zijn. Doen als of je de CL hebt gewonnen bij winst op AZ.![]()
Daarbij hebben ze ook dit seizoen belachelijk veel onterechte penalty's gehad, vooral in eerste seizoenshelft.![]()
niet perse onbetaalbaar maar Ajax gaat echt niet nog een aanvallende middenvelder halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel jammer dat zulke jongens eigenlijk al onbetaalbaar zijnOh.![]()
Tenzij je Andersen en Serero weg doet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet perse onbetaalbaar maar Ajax gaat echt niet nog een aanvallende middenvelder halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan heb je nog 7 middenvelders in het eerstequote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tenzij je Andersen en Serero weg doet.Oh.![]()
inmiddels wel onbetaalbaar, zeker in de salarissfeer, die gaat echt niet meer voor een relatieve fooi in NL voetballen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet perse onbetaalbaar maar Ajax gaat echt niet nog een aanvallende middenvelder halen.![]()
Tot niemands verrassing.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
Feyenoord: 24 thuis + 8 uit = 32 strafschoppenNewcastle staat op degraderen.quote:
Zouden we daar eens rond kunnen kijken aan het einde van het jaar?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot niemands verrassing.
[..]
Newcastle staat op degraderen.
Zouden we daar eens rond kunnen kijken aan het einde van het jaar?![]()
![]()
Ajax komt wel relatief weinig in de 16, logisch gevolg is dan dat je geen strafschoppen krijgt
Al is het wel een heel groot verschil, maar ik vind rode kaarten stats interessanter. Dat zou echt gelijk moeten zijn. (Rode kaarten tegen minimaal)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is dat zo? Ik heb toch niet het idee dat er zoveel doelpunten van buiten de 16 zijn gemaakt, al zou een statistiek dat uiteraard kunnen weerleggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax komt wel relatief weinig in de 16, logisch gevolg is dan dat je geen strafschoppen krijgt
Al is het wel een heel groot verschil, maar ik vind rode kaarten stats interessanter. Dat zou echt gelijk moeten zijn. (Rode kaarten tegen minimaal)![]()
Was onlangs wel een statistiek waarin werd genoemd dat Ajax maar 2 ploegen onder zich hield die minder doelpogingen hadden gepleegd.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb toch niet het idee dat er zoveel doelpunten van buiten de 16 zijn gemaakt, al zou een statistiek dat uiteraard kunnen weerleggen.![]()
Gezien het ondanks dat toch gescoorde aantal goals moet er dan ook een statistiek bestaan die zegt dat Ajax de effectieve ploeg is.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:35 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Was onlangs wel een statistiek waarin werd genoemd dat Ajax maar 2 ploegen onder zich hield die minder doelpogingen hadden gepleegd.Wie dit leest is gek![]()
Dit was in de winterstop volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezien het ondanks dat toch gescoorde aantal goals moet er dan ook een statistiek bestaan die zegt dat Ajax de effectieve ploeg is.![]()
Dat ging alleen over de wedstrijden van na de winterstop dit seizoen. Inmiddels zal dat ook wel weer bijgetrokken zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:35 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Was onlangs wel een statistiek waarin werd genoemd dat Ajax maar 2 ploegen onder zich hield die minder doelpogingen hadden gepleegd.![]()
Je zou het Sniper-voetbal kunnen noemen terwijl het publiek meer Blitz-krieg wil zien.Wie dit leest is gek![]()
Blitzkrieg bij de club van de Joden, dat zou op zich wel geinig zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 10:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je zou het Sniper-voetbal kunnen noemen terwijl het publiek meer Blitz-krieg wil zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met nota bene een Duitser en een Pool in de Kampflinie.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blitzkrieg bij de club van de Joden, dat zou op zich wel geinig zijn![]()
Ajax pleegt, vooral de laatste 2 jaren, significant minder doelpogingen dan veel andere clubs bovenin volgens de nieuwsberichten over de statistieken (heb ze nu niet bij de hand maar heb t wel gelezen), en bovendien is PSV al 4 of 5 jaar de ploeg met de meeste kansen behalve waarschijnlijk in het eerste volle seizoen onder Cocu. (in ieder geval vorig seizoen en dat was voorlopig ook dit seizoen zo in de winterstop. En ook onder Dick Advocaat was dat zo kan ik me herinneren)quote:Op zondag 6 maart 2016 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb toch niet het idee dat er zoveel doelpunten van buiten de 16 zijn gemaakt, al zou een statistiek dat uiteraard kunnen weerleggen.
Over Feyenoord weet ik het niet zo goed, en over de lange termijn is het moeilijker in te schatten. Maar gezien de tendens in de laatste paar jaar kijk ik er niet vreemd van op als dat zo zou zijn. Dan nog vind ik het verschil wel groot en het feit dat Feyenoord boven PSV staat ook opvallend.
Penalties tegen lijkt me ook wel een leuke statistiek, als Ajax daar ook slecht uit zou komen zou dat wel een beetje bijzonder zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jan Olde Riekerink, die kent u nog wel, interim-hoofdtrainer bij Galatasaray
Schöne doet het wel weer aardig de laatste tijd, maar ik ben toch niet echt fan van hem als rechtsbuiten.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Schone in plaats van El Ghazi.
Hoorngod is fit genoeg om te startenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met hem is het meer 4-4-2quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schöne doet het wel weer aardig de laatste tijd, maar ik ben toch niet echt fan van hem als rechtsbuiten.![]()
Dus in essentie de eerste helft goed spelen om vervolgens de tweede helft compleet overlopen te worden?quote:Op zondag 6 maart 2016 10:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je zou het Sniper-voetbal kunnen noemen terwijl het publiek meer Blitz-krieg wil zien.![]()
Dost: ‘Ik voelde mij genaaid, Ajax was mijn club...’
Zondag, 6 maart 2016 om 11:19
Bas Dost leek in de winter van 2011 naar Ajax over te stappen. De aanvaller doorliep de medische keuring in Amsterdam, maar hoorde daarna dat de transfer niet kon worden afgerond. “Ik kreeg om 23.55 uur te horen dat het niet doorging. Ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom”, aldus Dost bij De Tafel van Kees.
/
“Er zullen allerlei dingen hebben meegespeeld, maar het ging niet door en dat was een flinke teleurstelling. Danny Blind en Frank de Boer belden de volgende dag, maar ik was niet voor rede vatbaar en heb daarom maar niet opgenomen. Ajax was altijd mijn club en als je dan op zo’n manier genaaid wordt, dan heb je daar niet zoveel meer mee. Het was verleden tijd”, sprak de spits van VfL Wolfsburg zondag in het praatprogramma van FOX Sports.
Ajax of een andere Nederlandse vereniging hoeft zich in de zomer ook niet meer bij de 26-jarige Dost te melden: “Een terugkeer naar de Eredivisie is nu niet het juiste moment. Ik heb geen enkele reden om terug te gaan, want met Wolfsburg doe ik goed mee in de Champions League.” Dost zou in 2011 voor minimaal vierenhalf miljoen euro overstappen naar Ajax, maar er was volgens zijn zaakwaarnemer geen tijd meer om de deal af te handelen. Heerenveen ontkende echter dat er überhaupt een akkoord was bereikt.![]()
Jammer, geen Muric op rechtsbuiten dus.
Ik hoop wel dat Schöne gaat vertrekken in de zomer eigenlijk. Dan kunnen we op de vleugels gewoon echte vleugelspelers opstellen, en op het middenveld hebben we sowieso genoeg spelers.Oh.![]()
Zeiken dat je nooit uitleg heb gekregen maar dan wel weigeren om de telefoon op te nemenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dost: ‘Ik voelde mij genaaid, Ajax was mijn club...’
Zondag, 6 maart 2016 om 11:19
Bas Dost leek in de winter van 2011 naar Ajax over te stappen. De aanvaller doorliep de medische keuring in Amsterdam, maar hoorde daarna dat de transfer niet kon worden afgerond. “Ik kreeg om 23.55 uur te horen dat het niet doorging. Ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom”, aldus Dost bij De Tafel van Kees.
/
“Er zullen allerlei dingen hebben meegespeeld, maar het ging niet door en dat was een flinke teleurstelling. Danny Blind en Frank de Boer belden de volgende dag, maar ik was niet voor rede vatbaar en heb daarom maar niet opgenomen. Ajax was altijd mijn club en als je dan op zo’n manier genaaid wordt, dan heb je daar niet zoveel meer mee. Het was verleden tijd”, sprak de spits van VfL Wolfsburg zondag in het praatprogramma van FOX Sports.
Ajax of een andere Nederlandse vereniging hoeft zich in de zomer ook niet meer bij de 26-jarige Dost te melden: “Een terugkeer naar de Eredivisie is nu niet het juiste moment. Ik heb geen enkele reden om terug te gaan, want met Wolfsburg doe ik goed mee in de Champions League.” Dost zou in 2011 voor minimaal vierenhalf miljoen euro overstappen naar Ajax, maar er was volgens zijn zaakwaarnemer geen tijd meer om de deal af te handelen. Heerenveen ontkende echter dat er überhaupt een akkoord was bereikt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: