Flash de reiziger tegenover je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Saaiste treinreis ever ff abortusposts lezen
gelukkig bepaal ik dat zelfquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een baby is ook niet levensvatbaar als het niet gevoed wordt. Of je vind menselijk leven waardevol, of niet.
Niet meer hoorquote:
Precies, maar dan moet je ook wel de keuze maken. Vind jij dat menselijk leven in zichzelf waardevol is?quote:
Er zit wel 1 mannetje maar die zit heeeelemaal voorinquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen dima die je ongemakkelijk kunt aanstaren?
Waarom heb je de behoefte om te oordelen over mensen die in een positie zitten die jij nooit kan doorzien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat wel om het doden van mensen.
Oke man.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Menselijk leven waardevol vinden.Zijn toch genoeg mensen, 1 meer of minder boeit niet.
vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef Modus het volgende:
Cup D soup![]()
![]()
![]()
waaahaaa haahaaa ahahaa ahahaaaa ha haha.
fixedquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Menselijk leven waardevol vinden.Zijn toch genoeg mensen, 1.000.000 meer of minder boeit niet.
Voorin de trein zitten is net zoals voorin de klas zitten, dan ben je gewoon een keiharde nerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er zit wel 1 mannetje maar die zit heeeelemaal voorin
dat zijn de ergstequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er zit wel 1 mannetje maar die zit heeeelemaal voorin
Het gaat niet over de mensen die het doen, want dat snap ik ook wel, het gaat om de daad van het doden van menselijk leven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom heb je de behoefte om te oordelen over mensen die in een positie zitten die jij nooit kan doorzien?
Ja echt he! Achterin is voor de bazen iksdeequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voorin de trein zitten is net zoals voorin de klas zitten, dan ben je gewoon een keiharde nerd.
Dat is toch helemaal niet relevant in een trein?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt he! Achterin is voor de bazen iksdee
En MAP dan? Vanaf wanneer is iets menselijk leven?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat niet over de mensen die het doen, want dat snap ik ook wel, het gaat om de daad van het doden van menselijk leven.
Ik zeg ook niet dat het een makkelijke discussie is, maar het is wel een discussie die om fundamentele waarden gaat.
Jawelquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant in een trein?
de keuze maak ik door te zeggen tot 12 weken abortus prima, wat ik verder vind van de waarde die gehangen wordt aan het menselijk leven is daarvoor niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies, maar dan moet je ook wel de keuze maken. Vind jij dat menselijk leven in zichzelf waardevol is?
Wat is MAP?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
En MAP dan? Vanaf wanneer is iets menselijk leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |