wel nice om 200 levens per jaar te verwoesten omdat jij vindt dat ze maar gewoon pech moeten hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker natuurlijk, maar in principe kan de baby daar niks aan doen. Gelukkig is het maar een heel klein gedeelte van het aantal abortussen. Minder dan 200 per jaar om precies te zijn.
Ja, is wel moeilijker, die wijven stribbelen altijd tegenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker natuurlijk, maar in principe kan de baby daar niks aan doen. Gelukkig is het maar een heel klein gedeelte van het aantal abortussen. Minder dan 200 per jaar om precies te zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
niet weten dat Tardis gebanned is voor het openlijk steunen van airfy-en_!
Oh dan is die ban geheel terecht en hoop ik op minstens een half jaar weer, zonder gratie van de kale koning.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
Wat een idiote samenvatting van wat ik zojuist zei. Bovendien wil jij 200 levens beeindigen. omdat ze op een gewelddadige wijze zijn begonnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wel nice om 200 levens per jaar te verwoesten omdat jij vindt dat ze maar gewoon pech moeten hebben
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
Niet vergelijkbaar. Bij abortus gaat het om twee mensenlevens.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Pro abortusmensen moeten lekker zelf weten wat ze willen. Zelfde als euthanasie.
Ik wil mensen de keuzen laten of ze een kind willen grootbrengen wat ze opgedrongen is. Of een kind dat zwaar gehandicapt is. Ik heb 0 behoefte om voor een andere te oordelen dat dat fout of goed is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een idiote samenvatting van wat ik zojuist zei. Bovendien wil jij 200 levens beeindigen. omdat ze op een gewelddadige wijze zijn begonnen.
tomatencreme is best lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja tomaat van cup a soup kan ik ook niet waarderen.
1 mensenleven en een vrucht niet echt een mens met leven met 12 weken, ook niet levensvatbaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Bij abortus gaat het om twee mensenlevens.
Het was vooral de baggerboer uithangen die met de strontkar de boel op kwam ruimen.quote:
geen idee, maar ageren tegen de allure van frituur is wmbt perma hoorquote:
Het gaat wel om het doden van mensen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wil mensen de keuzen laten of ze een kind willen grootbrengen wat ze opgedrongen is. Of een kind dat zwaar gehandicapt is. Ik heb 0 behoefte om voor een andere te oordelen dat dat fout of goed is.
je mist een rquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
Een baby is ook niet levensvatbaar als het niet gevoed wordt. Of je vind menselijk leven waardevol, of niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 mensenleven en een vrucht niet echt een mens met leven met 12 weken, ook niet levensvatbaar
Hey Opso leuke nieuwe UI hoor xxxquote:
Matige mod ben jequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was vooral de baggerboer uithangen die met de strontkar de boel op kwam ruimen.
Maar het was ook best leuk, veel DM-contact met users gehad en zo leer je ze ook wel kennen.
ik zal hem in het kastje terugzettenquote:
Ja he bdankt xoxoxoxoxoquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Opso leuke nieuwe UI hoor xxx
geen dima die je ongemakkelijk kunt aanstaren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Saaiste treinreis ever ff abortusposts lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |