Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmatesquote:
Bans worden niet besproken.quote:
Misschien is het wel het beste om me autist te laten verklaren en de rest van m'n leven wajong te gaan trekken.quote:
wat heeft die kwajongen gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Het enige wat ik kan zeggen is dat de kwaliteit hier sinds gisteravond een stuk hoger ligt dan gemiddeld.
Boksquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmates!
lol ?quote:TARDIS. (KLB-Hunk 2015)
Nee ik wil liever wel naar bed worden gebracht door een vrouw, dat snap je toch welquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kies mij. Ben toch dicht bij je in de buurthihi
Ik hou alleen van vies eten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmates!
Ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou alleen van vies eten.
Mensen die van lekker eten houden.
Blijf dromen MAHL.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ik wil liever wel naar bed worden gebracht door een vrouw, dat snap je toch wel
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditmensen die van leuke dingen houden ook
In jouw geval heeft een ander er zeker wat aan, aangezien jij betaalt voor seks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.
Wat depressief dit..quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.
Al een poos niet meer betaald voor seks eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In jouw geval heeft een ander er zeker wat aan, aangezien jij betaald voor seks.
Heb jij eigenlijk een JaneDean?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijf dromen MAHL.
Voor lieden als jou is er chaturbate
Vind je het gek? Ik word sinds 2 jaar aan de lopende band genaaid. Ik blijf er eigenlijk nog vrij positief onder.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik word sinds 2 jaar aan de lopende band genaaid. Ik blijf er eigenlijk nog vrij positief onder.
Ik dacht eind december bij mezelf "Jimmy, het is tijd voor een wat meer serieuze relatie" en sindsdien zoek ik naar serieuze meisjes, maar het heeft geen succes nog.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan maakt het mij des te nieuwsgieriger.
Tevens, Cruz?
Ah, maar je hebt wel enigszins succesjes, of dat ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik dacht eind december bij mezelf "Jimmy, het is tijd voor een wat meer serieuze relatie" en sindsdien zoek ik naar serieuze meisjes, maar het heeft geen succes nog.![]()
Wat is er met Cruz?
trump sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah, maar je hebt wel enigszins succesjes, of dat ook niet.
Wie je wil dat president wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |