SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ik geloof weinig van de rest wat erop verpakkingen staat, als je ziet wat allemaal kan en mag van de vwa en hoe weinig misstanden actief worden aangepakt (en al ser dan een keer wat gebeurd is het een laffe tik op de vingers, foei niet meer liegen op je etitket heh) ben ik er van overtuigd dat er nog veel meer gesjoemeld wordtquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Eet dat soort shit sowieso bijna niet. Alles waar enkel 'aroma's' op staat nope.jpg. Soms wel als het bio is en het me super lekker lijkt of als er op staat dat het vegetarisch/veganistisch is.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
daarom zo veel mogelijk vers eten en als je al een keer iets eet dat voorverpakt is van de natuurvoedingswinkelquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof weinig van de rest wat erop verpakkingen staat, als je ziet wat allemaal kan en mag van de vwa en hoe weinig misstanden actief worden aangepakt (en al ser dan een keer wat gebeurd is het een laffe tik op de vingers, foei niet meer liegen op je etitket heh) ben ik er van overtuigd dat er nog veel meer gesjoemeld wordt![]()
VERTEL HET ZE ALLEMAAL!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede TT
HET IS NIET OKE OM VOOR 4 UUR CUP A SOUP TE ETEN/DRINKEN!!!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De haat jegens tomatensoep.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wow wat raar om mij zelf weer een keer als TS te zien
Oude tijden herleven.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dat is hoe we rollen, gelukkig zit er hier een boer vlakbij die alles aan groente en vlees verkooptquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom zo veel mogelijk vers eten en als je al een keer iets eet dat voorverpakt is van de natuurvoedingswinkel
Spruitjes denk ik...quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn er nog meer gerechten die je haat?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
kan ik me dan nog wel iets bij voorstellenquote:
toen ik een kleine jongen was hield ik ook niet van spruitjes![]()
Maar nu je een grote jongen bent wel?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen
toen ik een kleine jongen was hield ik ook niet van spruitjes* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar nu je een grote jongen bent wel?![]()
![]()
En ook nog zonder appelmoes!?quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
kopje thai green curry met e621
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
en bizar veel zoutquote:There's a virus in my system
Wat voor salade?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik houd niet van appelmoes
geef mij maar een salade* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Lekker hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewone salade met sla, tomaat, komkommer, ui pijnboompit/kaas en dressing* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmatesquote:!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Bans worden niet besproken.quote:
Het enige wat ik kan zeggen is dat de kwaliteit hier sinds gisteravond een stuk hoger ligt dan gemiddeld.![]()
Misschien is het wel het beste om me autist te laten verklaren en de rest van m'n leven wajong te gaan trekken.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
wat heeft die kwajongen gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Het enige wat ik kan zeggen is dat de kwaliteit hier sinds gisteravond een stuk hoger ligt dan gemiddeld.![]()
Boksquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmates!
![]()
lol ?quote:TARDIS. (KLB-Hunk 2015)* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee ik wil liever wel naar bed worden gebracht door een vrouw, dat snap je toch welquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kies mij. Ben toch dicht bij je in de buurthihi
![]()
Ik hou alleen van vies eten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij houd ook alleen van lekker eten? soulmates!
Mensen die van lekker eten houden.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou alleen van vies eten.
Mensen die van lekker eten houden.mensen die van leuke dingen houden ook
Blijf dromen MAHL.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ik wil liever wel naar bed worden gebracht door een vrouw, dat snap je toch wel
Voor lieden als jou is er chaturbate![]()
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditmensen die van leuke dingen houden ook
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
In jouw geval heeft een ander er zeker wat aan, aangezien jij betaalt voor seks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 12:27:29 ]![]()
Wat depressief dit..quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. Je kunt beter continue genaaid worden. Heeft een ander er tenminste ook nog wat aan.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |