Nou, ga het eens doen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:18 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Er is geen sprake van 'matching' waarbij je de variabelen gelijk trekt op basis van de gegevens die gebruikt worden. Zo wordt er gesproken over 'top films' die een hoge rating hebben op imdb, maar niets zegt dat dit ook de prominente rollen zijn. Verder is er een verschil tussen bijv. een bijrol en een hoofdrol of een Hollywoodfilm vs andere films. Als je een goede weergave van de situatie wil geven, zul je deze onderscheiden ook moeten maken.
Ach wat is die arme Trump toch zielig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
Walgelijk gedoe dit laat Trump in z'n waarde wil je
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:22 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)ault&q=pauw&src=typd
.
Is daar een gifje van?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet nu denken aan die keer dat Nico Dijkshoorn ging dansen in DWDD.
Zulke mensentwitter:racheldenneboom twitterde op woensdag 02-03-2016 om 23:22:06Doet ie geweldig die Charles. Zo leg je beeldend uit hoe crazy die Trump is. #pauw reageer retweet
Je bezorgt me een bijzonder moeilijke avond zoquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet nu denken aan die keer dat Nico Dijkshoorn ging dansen in DWDD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |