Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende: Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
![]()
Gefeliciteerd, hoe oud is ze geworden?quote:
David die grappen maakt over Felixs moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2016 06:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
-insert grap over de moeder van Fylax-
Gefeliciteerd.
quote:
Deze mensen bestaan niet toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Opstandige mensen in de supermarkt maken boodschappen doen wat minder saai.
Ga er maar vanuit van welquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel
Ik had laatst ruzie in de Jan Linders, waar ik overigens nooit was geweest en nooit meer zal komen, omdat ik als een of andere crimineel mijn rugzak open moest doen bij de kassa
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.quote:
Hmm had het beeld dat je blond bent met blauwe ogen :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |