Ik weet niet of postfilter.nl in dit geval werkt. Als ze dachten dat ze wat gewonnen hadden, doen ze kennelijk wel mee met de Postcodeloterij, en dan kun je moeilijk gaan klagen dat je post van ze krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 06:17 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Hier ook al veel 'klachten' gehoord over de SPAM-aanval van de postcodeloterij.
Sommigen dachten een prijs te hebben gewonnen( geadresseerd aan " de bewoners van"...)
Doe ik ook, maar ik vergis mij wel eens door postnlfilter te zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:27 schreef zombo het volgende:
Geweigerd retour sturen, daar begin ik niet meer aan. Soms doen de mensen dat zelf, zie ik de volgende dag in mijn tasVooruit, dan kan een stickertje er nog wel af, eh... op.
De weigeraars met internet wijs ik op postfilter.nl. Geen idee of de loterijen daar bij staan, maar dan ben ik ervan af. 😌
Nee, ik doel op dat men dacht iets gewonnen te hebben, maar er staat geen naam op de enveloppe maar alleen : aan de bewoners van....(en dan helpt postfilter.nl niet want dat is alleen voor geadresseerde post) en dan onderwijl zeggen dat ze niet meespelen en wel denken dat ze iets gewonnen hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet of postfilter.nl in dit geval werkt. Als ze dachten dat ze wat gewonnen hadden, doen ze kennelijk wel mee met de Postcodeloterij, en dan kun je moeilijk gaan klagen dat je post van ze krijgt.
De enige ongewenste geadresseerde reclamezooi die ik heb gekregen was vlak na mijn verhuizing. Ik ben er van overtuigd dat PostNL (middels de verhuisservice) toch gewoon mijn adres aan bedrijven heeft doorgegeven, hoewel ik heb aangevinkt dat ik dat niet wou. Want ik kreeg toch weer die langwerpige zwarte doos in de bus (welkom in uw nieuwe woning) met kortingsbonnen van de lokale middenstand, en zelfs een brief van de plaatselijke Opeldealer, terwijl ik over auto noch rijbewijs beschik. Maar misschien had ik net 1 vinkje over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Aanmelden bij het postfilter is 1 vd eerste dingen die ik gedaan heb toen ik mijn huisje kreeg. Heb ook nooit wat ontvangen dat aan de bewoners van oid was. Wel op naam vd vorige bewoner, die was wel ergens lid van
WTF!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:09 schreef Pietertje71 het volgende:
PostNL wijst pbz op snelle manier van bezorgen bij flatgebouwen.
Na intensieve training van 5 minuten wordt de looptijd verminderd met 30-90 minuten.
Dit zal worden meegenomen tijdens het werkoverleg. Bedankt voor uw ideequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:13 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
WTF!!!![]()
Het gaat nog sneller als je die verr&kte folders in de hal neerlegt zodat de bewoners ze zelf kunnen pakken. Kan er nog een uurtje af.![]()
Zoiets werkt natuurlijk alleen bij van die "induw" brievenbussen.
Geinig filmpje, hoewel de titel beter "high speed junk mail delivery" had kunnen luiden. Ze pakt de kaartjes van onderaf de stapel en leest duidelijk geen adressen, dus ik vermoed dat het hier ongeadresseerde post betreft. Als dat een handzaam formaat is en de bussen gaan (net als op het filmpje) naar binnen open, dan kan ik het ook wel met die snelheidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:09 schreef Pietertje71 het volgende:
Na intensieve training van 5 minuten wordt de looptijd verminderd met 30-90 minuten.
Nou, daar huren ze maar een echtelagelonenlander voor in.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:09 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier dinsdag de stempassen, en donderdag de AH paasspecial. Extra tijd staat er niet bij, maar daar doen ze hier niet aan. Wie extra tijd wil moet dat zelf via Mijn Werk doorgeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:40 schreef Thomas-sama het volgende:
Hier volgende week waarschijnlijk verkiezingspost. Ik zie extra tijd geboekt bij de wijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |